Odgłos kopyt przebija się przez dźwięki równin, zaobserwować można tumany kurzu. Są to omeny, po których przychodzi masa strzał. Słyszeliście pewnie o piekielnej armii, władców koni, obracający w proch wszystko co stanie przed nimi. Ani szejkom, ani kalifom ani carom nie udało powstrzymać ich pochodu. Tumult może oznaczać tylko jedno…

W średniowieczu najazdy mongolskie były wielkimi wydarzeniami które niszczyły aktualne układy, przynosiły izolację wschodu i zachodu, rujnujące gospodarki i społeczności. Temudżyn, Wielki Chan, utworzył największe mocarstwo wszech czasów, zajmując 22% terytorium całego świata. Teraz Paradoxi uznali, że jest odpowiedni czas by usprawnić aspekt w grze bo (co by nie mówić), hordy mongolskie kulały. Jest to formalna zapowiedź nowego DLC.

Czego możemy się spodziewać po nowym rozszerzeniu?

  1. Nomadyczni władcy: w przeciwieństwie do władców plemiennych nomadzi potrzebują dużych terenów oraz prowadzić nieustanną walkę z osiadłymi ludami
  2. Polityka klanowa: rządź klanem, walcz o dominację, patrz jak wielkie plemiona nomadzkie się rozpadają, zarządzaj waśnie oraz przysięgę krwi.
  3. Zbieranie hordy: zbierz olbrzymią armię jeźdźców i łuczników, mobilizując całą populację do forsowego przemarszu i podboju.
  4. Jedwabny szlak: jedna z najbogatszych szlaków handlowych, przynoszące wielkie bogactwa temu kto je kontroluje… a równocześnie świetny materiał do grabieży.
  5. Większa mapa: równiny Azji centralnej zostaną rozbudowane
  6. Trybuty: nowe relacje dyplomatyczne pomiędzy koczowniczymi zdobywcami a podbitymi ludami, zapełniający skarbiec chana
  7. Forty: buduj tymczasowe umocnienia pozwalające lepiej pilnować ziemie w czasie wojny