Star Wars - najnowsze filmy

Temat na forum 'Hyde Park' rozpoczęty przez Kolczak, 25 Czerwiec 2014.

1. Severian

Severian Doctore

Paskudnie ten hełm wygląda.

2. de Ptysz

de Ptysz Ten, o Którym mówią Księgi

Lepsze ujęcie, ale ciągle strasznie słabo:

3. Sevgart

Sevgart Targowica

Nie jest zły. To tylko hełm, nie płaczcie.

4. Goliat

Goliat Forumowy Mędrek

To samo o Jar Jarze mówiono :p

Wysłane za pomocą Tapatalka, wszelkie literówki biorę na siebie.

5. Severian

Severian Doctore

W drugim ujęciu wygląda już w miarę.

6. McFlash

McFlash Panzer Pony

Samo w sobie nie wygląda najgorszej, ale kojarzy mi się z tym.

7. Goliat

Goliat Forumowy Mędrek

Mnie i tak boli bardziej usilne zrywanie z kanonem i tworzenie na sile "byle inaczej"

8. Sevgart

Sevgart Targowica

Ale tak swoją drogą (pytam szczerze bo nie wię i nie znam się). Czy Lucas uznał książk, komiksy gry etc. etc. za kanon? Tj. czy oficjalnie?

9. Master of Puppets

Master of Puppets Ten, o Którym mówią Księgi

Dobra, to może być całkiem długi tekst, ale cóż...

@Sevcik