To zależy. Myśliwiec jest do 500 ton, Fast Attack Craft/LAC/Dozorowiec to przeważnie około 1 000 ton a potem to juz wolna amerykanka jak kto nazwie swoje twory i jaką klase im przypisze i jakie wielkie bedą. Widywałem gry na forum gdzie okresleniem "Monitor" była określana praktycznie nieruchoma platforma bojowa mimo ze w Starfire ( na czym Aurora sie wzoruje ) Monitory były największymi okretami wojennymi w historii ( do czasu zbudowania Super Monitorów ) itp . Wszystko zależy od mocy produkcyjnych, dostepnosci minerałów itp.
Takie jakie bedą efektywne. Nie narzucam sobie nic w zwiazku z wielkoscia okretów, bardziej dziele okręty na role i ze wzgledu na przeznaczenie. Rozmiary pewnie beda takie jak w HH przed Great Resizing minus jedno zero Akurat w miare pasują ( DD 8 000 ton, CL 11 itp) A kolejny odcinek będzie jak będzie ;P
W zasadzie imię to w tym przypadku Rikako A co do Takagich z ruchomych obrazów - nie wiem, ja się tam nie znam, jednego tylko kojarzę z Exo-Squadu (ktoś to pamięta jeszcze w ogóle?). W sumie nawet tematyka nieco podobna.
Przed. Weber zapomniał o odpowiedniej wadze okretów w pierwszych książkach i stąd to Great Resizing po którym Super Dreadnought ważył 61 milionów ton zamiast 6 DD przed resizem miał 81 tysiecy ton czyli o jedno zero wiecej niż mniej wiecej DD ma w Aurorze Nop to sie wyjaśniło, wziałem Takagi za imie bo gdzieś tam jakiegoś faceta takiego pamietałem
Czekaj czekaj, Great resizing było ZMNIEJSZENIEM okrętów ... Jezu ja sie dzisiaj nie wyspałem to i pieprze takie głupoty. Weber ZMNIEJSZYŁ okręty zarówno ich tonaż jak i długość. No i teraz sie zgadza. Wiec okrety w Aurorze są mniej wiecej takie jak PO Resizie minus jedno zero..:bangin::bangin::bangin:
Jak chcesz zobaczyć jak się w to gra i znasz dość dobrze angielski to poszukaj na YT. Jest tam 150 odcinkowy let's play/tutorial
Chyba muszę sie przeprosić z Aurorą bo już od dłuższego czasu nie grałem, a wróciła mi chęć na nią (chyba 2 lata przerwy).
Jakie było twoje największe największe imperium jak zbudowałeś? Będziesz jeszcze kontynuował poradnik z tej gry na YT?
Najwieksze ? Z kilkadziesiąt koloni, ponad 200 odkrytych systemów i ze 300 lat grania. A tego tutoriala bede kontynuował tylko coś nie moge ogarnąć sie do nagrywania bo wiecznie mi coś wyskoczy ;/
Mógłbyś to spolszczać, bo mnie przynajmniej razi trochę? A w ogóle to dzięki za grę, szukałem sobie czegoś takiego =D
Mam mały problem, zmieniłem region na UK, zainstalowałem zgodnie z instrukcją, a gra i tak pokazuje bugi. Mam Windows 8.1, wie ktoś co mogłem zrobić źle?
Czy na pewno ściągnąłeś gre stąd http://aurora2.pentarch.org/index.php/topic,5663.0.html? Jaki błąd ci wyskakuje?
Mam dwa małe pytania. 1) Jak Rozwiązać wiele jednostek naziemnych naraz? 2) Kiedy okręt jest zaliczany jako myśliwiec? Wiem, że istnieje forum gry, ale nie znam wystarczająco dobrze angielskiego, by wszystko dobrze zrozumieć.
Mam tylko nadzieje, że ten długi brak odcinków nie oznacza końca tego ARRa, bo bardzo dobrze się go czytało.
Miałem dzisiaj napisac kolejna cześc ( po odchorowaniu swego i po tygodniu ciezkiej pracy ) kiedy okazało sie że Aurora odmówiła posłuszeństwa i przestała działać mi na kompie .... Staropolskie zaklęcia ( uruchom sie ku**a mać ty ********* ), reinstalowanie, ściąganie nowej wersji i stawanie na prawej powiece nie pomogło wiec póki co jestem zmuszony przerwać i AAR'a jak i tutorial na YT Napisałem o tym na forum, wypada tylko czekać aż coś na to poradze ... @szymon Nie da sie. To boli ale niestety takie ograniczenie silnika. Kiedy ma mniej niż 500 ton i cześci specyficzne dla mysliwca - aktywny sensor wielkości maks 1 ( rozdziałka moze być obojętna ) i pare innych zależności - tak w wielkim skrócie - najmniejszy silnik za to z siłą x2 lub x3, fighter only beam fire control, mały zbiornik z paliwem, z jedno/dwa działka gaussa ( te mniejsze wersje z karami do celnosci ) i box launcher jeśli ma miec rakiety plus aktywny sensor i mała centrala sterowania ogniem rakietowym. Raczej trzeba wybierać i albo robić myśliwiec z rakietami albo z działkami bo raczej nie zmiescisz sie w 500 tonach jak bedziesz chciał mieć wszystko. Raczej nie da sie wpakować do mysliwca laserów/mesonów/karronad itp tak samo railgunów i wieżyczek, modułów zrzutowych dla wojska naziemnych itp.
Kwestia gustu. LAC zajmują stocznie, jakakolwiek modyfikacja projektu wymaga retoola stoczni itp. Za to podstawowego mysliwca mozna nadziergać od metra w stosunkowo niedługim czasie, niezależnie od tego co budujesz w stoczniach i jesteś w stanie budować na bieżąco coraz to nowsze generacje/wersje. Kwestia priorytetów lub specyficznej sytuacji w ktorej sie znajdujesz.
Woohooo chwalmy Pana, udało mi sie zreanimować Aurore Teraz muszę tylko odtworzyć sytuacje jaką miałem w grze i moge jechać dalej z tym koksem A tak ogólnie to straszne jak ta gra uzależnia, zacząłem mieć autentycznie Zespól Odstawienia przez te dwa tygodnie... żadna inna gra mi nie podchodziła a spróbowałem chyba każdego kosmicznego 4x jaki jest na rynku