AAR Imperium Polskie - Civilization IV

Temat na forum 'Inne Gry AAR' rozpoczęty przez Monarch, 24 Czerwiec 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Monarch

Monarch Nowy

Witam wszystkich strategów. :) Jakiś czas temu odkryłem wspaniałą grę jaką jest Cywilizacja. Nie mam wielkiego doświadczenia ale opanowałem podstawy. Myślę, że dzięki tej relacji poprzez wasze uwagi nauczę się wiele więcej. Nie pamiętam, kiedy ostatnio jakaś gra z trudem odrywała mnie od komputera. Ostatnią była Europa Universalis wiele lat temu.

Postaram się w miarę ciekawie poprowadzić AAR. Pierwszy odcinek zamieszczę dziś wieczorem. Wszystkie uwagi będą mile widziane. Będzie to mój pierwszy AAR, urozmaicony o wątki fabularne.

Pozdrawiam :)

-----

No to zaczynamy. :)

Ustawienia gry:
    Władca: Kazimierz III Wielki (Uporządkowany, Protekcyjny)
    Poziom trudności: Wódz (Tak wiem, niski poziom trudności. Wolę jednak, żeby ten AAR był „for fun” a nie trudny i wymagający)
    Typ mapy: Fractal
    Rozmiar: Mała
    Klimat/Poziom mórz: Umiarkowany/Średni
    Tempo gry: Normalne

Jeszcze jedna rzecz, proszę nie bić za niezgodności geograficzne, historyczne itp. O ile z pewnością nie umieszczę Szczecina w górach, to mogą zdarzyć mi się nieścisłości. Wszakże w tej relacji piszę historię Polski od nowa ;)

Odcinek I
    4000 p.n.e. – 2720 p.n.e.
    Początkowe losy Polan

Pierwsi Polanie, porzucający koczowniczy tryb życia założyli miasto w korycie rzeki około roku 4000 p.n.e. To wydarzenie utrwaliło się tylko w legendach mówiących o złotej rzece dającej życie. Ów przekonanie mogło wynikać z faktu, iż w miejscu, gdzie rzeka miała źródło znajdowały się pokaźne złoża złota. Na północy znajdowała się niewielka osada plemienia zwanego Bieżuńczanie – przekazali oni Polanom niesamowitą wiedzę dotyczącą górnictwa. Zapewne i oni wiedzieli o złocie z południa.