Austria - pod nią cały świat!

Temat na forum 'EU II - AARy' rozpoczęty przez Ensifer, 14 Lipiec 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Ensifer

Ensifer Guest

Od autora: mój pierwszy post, a zarazem pierwszy AAR, w dodatku pisany pod koniec gry. Wiem, że to raczej dziwne (a przynajmniej takie odczuwam wrażenie), ale po prostu poczułem straszną potrzebę podzielenia się z kimś moją... wizją. Ostrzegam, że jestem kompletnym nowicjuszem. Po prostu bądźcie szczerzy. Będę naprawdę bardzo wdzięczny za wszelkie rady i pomysły! To jedziemy, panowie ;) . Mam zamiar kontynuować, jeśli komuś się spodoba. Miłego czytania! Jeszcze jedno - autor używa w tekście zwrotów i słów z języka niemieckiego. Czasami robi błędy... (w pewnych sytuacjach specjalnie) Na końcu został umieszczony słowniczek.

„Uderzcie na Nas całą swoją potęgą!”

I. Wenn, was und warum.​

Austriacka Szkoła Wojenna w Wiedniu, sala im. arcyksięcia Karola, rok 17…
    - Ruhe! Idioten! – ryknął Oberst von Wittenstein i walnął swoją starą pięścią w drewniany, profesorski stół. Młodzi oficerowie piechoty w stopniu Leutnantów natychmiast zamilkli i zwrócili swoje oczy w stronę surowego wykładowcy szacownej placówki edukacyjnej austriackiego Ministerstwa Wojny. Mieli szacunek do von Wittensteina, które pieszczotliwie nazywali pierdołą, ponieważ w czasie swojej wieloletniej służby w K.u.K Infrantiere brał udział w wielu bitwach i potyczkach licznych wojen owego okresu (zaciągnął się mając lat 23, a obecnie dochodził do sześćdziesiątki).
    Widząc, że studenci-oficerowie zamienili się w słuch, Oberst rozpoczął swój wykład: