Empire: Total War - Wielka Brytania mini AAR.

Temat na forum 'Total War AARy' rozpoczęty przez Logan?, 11 Luty 2012.

  1. Logan?

    Logan? User

    Cześć i czołem. Na skutek nudy postanowiłem rozpocząć pisanie tegoż aar'a. W E:TW jestem raczej laikiem, nie rozegrałem do tej pory żadnej bitwy w multiplayerze, na singlu rozegrałem ok. 140 godzin. Aar ten będzie dla mnie czystą rozrywką, nie oczekujcie stylizacji tekstu na czasy przedstawione w grze, nie oczekujcie dialogów, akcji itp. Pisanie ma mi po prostu sprawiać radość i na tym się skupię. Oczywiście wszelkie komentarze dotyczące formy będę przyjmował i rozważał, jeśli o grę chodzi - porady w tej materii również przyjmę, acz będę prowadził rozgrywkę wg. własnego widzimisię - bo mam taki kaprys po prostu ;) . No, ad rem.

    Gram na poziomach trudny/b. trudny. Czemu Wielka Brytania? Bo ma fantastyczne możliwości rozwoju. Stosunkowo łatwo jest wyprowadzić WB na czoło europejskiego i światowego wyścigu po prestiż, potęgę i pieniądze. Doskonałe warunki obronne, liczni sojusznicy, potężna flota, świetne perspektywy na handel - czegóż chcieć więcej? Jedyną wadą jest dla mnie konieczność prowadzenia wojen na morzu - nie lubię prowadzić bitew morskich; nie znam się na nich w ogóle i zazwyczaj rozgrywam je automatycznie. Co innego bitwy lądowe ;)

    Nie chce mi się streszczać historii Wielkiej Brytanii w XVII i XVIII wieku (znam ją jedynie ogólnikowo, mógłbym coś przekręcić). Jak ktoś chce o tym poczytać to google chętnie i za darmo mu coś na ten temat znajdzie.

    No cóż, Wielka Brytania jaka jest, każdy widzi. Dodatkowo, posiadam jeszcze posiadłości w Ameryce - Faktoria Moose (czy jakoś tak) na dalekiej północy, Bahamy i Jamajka. Stosunkowo niewiele, lecz nic nam więcej na razie nie potrzeba. Spokojnie, wraz z upływem czasu będę zwiększał swoje imperium.

    [​IMG]