HoI3: Pytania o modowanie

Temat na forum 'HoI III - Pomocy!' rozpoczęty przez Dżemik, 10 Sierpień 2009.

  1. Dżemik

    Dżemik Guest

    Jak w temacie; zadajemy tutaj pytania o różne drobiazgi związane z modowaniem.
     
  2. Nemesis13

    Nemesis13 User

    A czy ktos wie jak zmienic rodzaj terenu w prowincji?

    Strasznie mnie wkurza kiedy Krynica jest jest jako plains a Nowy Sacz jako hills powinno byc zupelnie na odwrot.

    I czy ktos z was zauwazyl odroznienie woods od forest w terenie^^
     
  3. Marco

    Marco Ten, o Którym mówią Księgi

    Mam pytanie: jak zwiększyć szybkość pomniejszania się neutrality? Wiem, że jest kod, który to niweluje w chwilę, ale mi chodzi o to, ażeby np. neutralność opadała np. z 80 % do 30 w 8 miesięcy.
     
  4. maks44444

    maks44444 Zbanowany

    Może ktoś przetłumaczyć do czego służy ta linijka w kodzie ???
     
  5. Elaith

    Elaith Nowy

    Dosłownie? Prędkość zmiany temperatur.
     
  6. Modes

    Modes Znany Wszystkim

    Szybkosc zmiany temperatury - taki jest tlumaczenie tego ale do czego to sluzy to zalezy od kodu, moze to byc wartosc ktora ustala jak czesto sie zmienia pogoda w prowicnji, moze to byc wartosc ktora ustala jak czesto zmieniaja sie cykle pogodowe (slonce-deszcz-snieg, itp.).
     
  7. polki90

    polki90 Znany Wszystkim

    gdyby tłumaczyć to dosłownie - to by znaczyło "prędkość zmiany temperatury" - bawiłem się zmianą tego parametru ale ni jak mi to nie przyspieszyło (no moze ciut przyspieszyło) gry, a temperatury zaczeły w prowincjach wariowac:p

    ---------- Post dodany o 10:54 ----------Poprzedni post został napisany o 10:52 ----------

    cykle sóńce deszcz itp. to chyba zależą od parametru weather coś tam
     
  8. maks44444

    maks44444 Zbanowany

    Dokładnie temperatura zaczyna wariować :( myślałem ze zwiększy to ciut prędkość gry :? jednak nic z tego...
     
  9. maks44444

    maks44444 Zbanowany

    Z tą temperaturą jest jedno pewne nie wstawiajcie żadnych "-" wartości bo wyskoczy wam wszędzie -50 :p
     
  10. polki90

    polki90 Znany Wszystkim

    Po za tym sprawdzał ktoś czy działa u niego ta zmiana z stolicą Argentyny?
     
  11. maks44444

    maks44444 Zbanowany

    Rozgryzłem o co chodzi wartość 0.1 zmienia temperaturę o 1 stopień co godzina w górę albo w dół :) po wsianiu 100 oscylował co godzinę między 50 a -50 :) czyli z logicznego punktu widzenia ten parametr nie zwiększa prędkości gry :(
    Nam wszystkim raczej chodzi o ten parametr co oblicza temperaturę co godzinę... a najlepiej żeby obliczał co jeden dzień albo co tydzień ta operacja już by odciążyła te nasze słabiutkie procesory 2 i 4 rdzeniowe :)
     
  12. Nemesis13

    Nemesis13 User

    szybkosc zmiany temperatury, nie mam teraz tego pliku przed soba, ale wydaje mi sie ze okresla on o ile moze sie zmienic temperatua tzn okresla ze temperatura z 20 stopni nie spadnie do -10 w ciagu 2h

    Problemy polkiego90 zostały wydzielone do osobnego tematu:
    http://forum.eufi.org/showthread.php?p=554150#post554150

    Dżemik
     
  13. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Nawet jak się usunie całą armię z pliku to w grze automatycznie pojawia się HQ Warszawa, jak zrobić żeby się nie pojawiała ta jednostka?
     
  14. Modes

    Modes Znany Wszystkim

    Usunac wpis definiujacy teatr dzialan. Przy czym nalezy pamietac by nie kliknac "define teatres" bo ci sie znow pojawi.

    A dlaczego chcialbys usunac teatr? Z mojego doswiadczenia wynika ze w przypadku ataku to jest najlepszy szczebel do wydania takiego rozkazu AI (gorzej z obrona, czy pacyfikacja podbitych terenow).
     
  15. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    W jakim pliku?
     
  16. Modes

    Modes Znany Wszystkim

    w savie?
     
  17. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Widzę że się nie zrozumieliśmy. Mi chodzi o Warszawa HQ na samym początku scenariusza a nie w sejwie. Gdy usunę całą zawartość pliku \HoI3 demo\history\units\POL_1939 to i tak pojawia mi się samo HQ Warszawa.
     
  18. polki90

    polki90 Znany Wszystkim

    Ta jednostka bodajże jest automatyczna - takie główne dowództwo pod które będą podlegać wszystkie pozostałe - wątpie aby w plikach mozna je było usunąć, moze edycja pliku wykonywalnego by pomogła, ale nie radzę
     
  19. szopa23

    szopa23 User

    Pytania o modowanie

    Witam 2 pytania:
    1. Nie moge znalezc prowincji brieg (powinna byc w east europe a nie ma) zna ktos moze numer i w ktorym katalogu.
    2. Gdzie moge zmienic szybkosc zdobywanego doswiadczenia przez dowodcow wojskowych.

    Mamy już taki temat, więc przenoszę.

    Dżemik
     
  20. Modes

    Modes Znany Wszystkim

    Brieg - 2269
    ...\history\provinces\east europe\2269 - Byczyna.txt

    ...\common\defines.lua
    Kod:
    EXP_GAIN_LEADER = 1.0,
     
  21. rob_1975

    rob_1975 Ten, o Którym mówią Księgi

    Ponawiam pytanie. Wie Ktoś gdzie się zmienia te wartości na większe?
     
  22. Modes

    Modes Znany Wszystkim

    ... ??? ... ??! ... ?!! ... !!! ...
    http://forum.eufi.org/showpost.php?p=558299&postcount=19
    http://forum.eufi.org/showpost.php?p=558338&postcount=20

    Ponawianiem tego pytania w kilku roznych tematach nic nie zdzialasz.
    Jak nikt nie odpowiedzial to nikt nie wie, chyba jasne co?
     
  23. marcho

    marcho Ten, o Którym mówią Księgi

    Ale TY sam napisałeś, że

    więc skoro wiesz, że jest w plikach modowalnych to podzieliłbyś się tym info i podał nazwy tych plików.
     
  24. Modes

    Modes Znany Wszystkim

    Jakbym wiedzial w ktorych to bym napisal, ale nie wiem.
    Podobnie wiem ze modowalne jest AI ktore odpowiada za to co za techy dane panstwa wynajduja ale nie wiem jaki to plik.
     
  25. szopa23

    szopa23 User

    Jaka komende wstawic w pliku surreneder w evencie o vichy zeby nie wyskakiwal jak wlosi zajma lyon lub paryz???? (mysle ze jakby "dzielna" armia wloska odniosla powazne sukcesy w starciu z Francja toby Niemcy wespol z Wlochami podzielili francje a takto dojezdzam wolchami do paryza i wyskakuje vichy). Wydaje mi sie ze cos takiego ale poprawcie jak zle:
    not = { ITA = { controls = 3687 } }
    not = { ITA = { controls = 2613 } }
    w trigerze
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie