Klan WayOfWar - Drzewni Bracia - Zakończony

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 4 Styczeń 2013.

  1. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    ______________________________________________

    ZASADY:

    1. Zwycięża opcja z największą ilością głosów

    2. Każdy może głosować na więcej niż jedną opcję

    3. Do czasu liczenia głosów, można go zmienić

    ______________________________________________





    Witam. Jak tytuł tematu sugeruje, spróbuję powrócić do Smoczej Przełęczy. Tym razem w ramach eksperymentu chciałbym wciągnąć do gry czytelników. Wyglądałoby to tak, że gdy pojawi się event, to wy zadecydujecie o wyborze jednej z opcji. Powiedzmy że klan jest dość demokratyczny przy podejmowaniu decyzji. ;) W przypadku gdy żadna z opcji nie uzyska większości, decyzję podejmę ja wybierając spośród opcji o największej liczbie głosów. Będziecie też decydować o ogólnej strategii na każdy kolejny rok gry, rozdając punkty magii podczas Świętego Czasu.






    Dla lepszego klimatu polecam włączyć soundtrack:

    [video=youtube;BByNkM4iDGU]http://www.youtube.com/watch?v=BByNkM4iDGU[/video]



    Na początek wybór klanu:


    [​IMG]

    Był niegdyś czas, kiedy bogowie i ludzie razem stąpali po ziemi. Korzenie twojego klanu sięgają tych zamierzchłych czasów. Jego historia rozpoczyna się gdy połączyliście swe siły z bogiem burz Orlanthem. Był on wtedy jednym z wielu zarozumiałych, buntowniczych bogów, pragnących podbić świat. Zasługami Orlantha był w tych czasach osobisty honor i bliskie stosunki z innymi bóstwami stojącymi po zwycięskiej stronie.

    [​IMG]

    Po wielu mękach, przygodach i odkryciach, Orlanth udowodnił że jest godzien poślubić Ernaldę, Matkę Ziemię. Oboje stworzyli Pierścień Małżeński i dzięki temu świętemu związkowi na świecie zapanowała wielka harmonia. Twój klan wziął udział w uroczystościach ślubnych. Większość klanów dobrze bawiła się z Orlanthem, lub poznawała sekrety ujawnione przez Ernaldę. Kilka klanów stało z Elmalem, Bogiem Koni i Słońca, jako straż honorowa.

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    1. Mężczyźni i kobiety odziali się w lśniące zbroje i stali na straży z Elmalem, aby chronić świętujących przed wieloma wrogami Orlantha.

    2. Wasi mężczyźni bawili się z Orlanthem i wypili Osiem Znanych Trunków, przez co bolały ich głowy aż do końca ceremonii.

    3. Wasze kobiety oddaliły się wraz z Ernaldą i poznały Listę Imion, obiecując że nie powtórzą jej mężczyznom.

    [​IMG]


    Wysiłki Orlantha ku odnowie świata były zaledwie początkiem i wielu innych bogów stanęło u jego boku. Orlanth stoczył wiele wojen i podbojów. Inne, bardziej pokojowe dokonania były równie ważne.

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    1. Bitwa na Gasnącym Polu, gdzie hufce Orlantha pobiły jego najgorszego wroga, Jasnego Cesarza Yelma.

    2. Studniowe Polowanie, gdy brat Orlantha Odayla wytropił Niebiańskiego Niedźwiedzia.

    3. Żartobliwe Porozumienie, gdy Mówiący Bóg Issaries przechytrzył obce bóstwa w trudnych negocjacjach.

    4. Procesja Zwierząt, kiedy Matka Krów Uralda zaprowadziła święte stada do zagrody Orlantha.

    5. Kiedy Barntar, syn Orlantha i Ernaldy, zaprzągł osły do orki.

    6. Kiedy Ernalda i jej córki udały się do Ukrytego Miejsca i powróciły z wieloma sekretami.

    7. Kiedy Lankhor Mhy, Wiedzący Bóg, nauczył się korzystać z naznaczającej kości, która potrafi naznaczyć znak mocy na każdym przedmiocie.

    8. Gdy Pella, bogini garncarstwa, ulepiła pierwszy gar do przechowywania ziarna.

    9. Kiedy Roitina, pani tańca, po raz pierwszy wykonała Taniec Tworzenia Klanu.

    [​IMG]

    Orlanth zdołał przemienić świat i tak oto rozpoczęła się złota epoka zwana Erą Burzy. Syn Orlantha Vigkot był w tym czasie słynnym możnowładcą. Większość okolicznych ludów stało się jego zwolennikami. Wielu, którzy inaczej nie przetrwaliby dołączyło do jego plemion. Był on wielkim organizatorem i pomógł wielu rozproszonym ludziom uformować nowe klany i plemiona. Twój klan także skorzystał z pomocy Vingkota. Gdy tylko udowodniliście swą krzepkość i zdolność przetrwania, Vingkot umieścił pozostałych ludzi pod waszą protekcją. Zwani oni byli Nalda Bin, lub 'Kijowi Chłopi'. Mieliście wybór - przyjąć ich jako thralli (niewolników) lub zaadoptować ich jako członków klanu.

    Jak potraktowaliście nieznajomych?

    1. Jako thralli.

    2. Jako zaadoptowaną rodzinę.

    [​IMG]

    Wrogowie Vingkotlingów byli liczni. Twój lud ciężko z nimi walczył.

    Z którymi z nich walczyliście najczęściej?

    1. Boztakang, Trollowy Pan.

    2. Ukkar Gra, Król Basmolijskich Zwierzoludzi.

    3. Chinkis Mor, Elfi Możnowładca.

    4. Tada Zielony, czempion płaskiego lądu Prax.

    5. Faralinthor, Słony Pan Mórz.

    6. Ves Venna, Syn Valinda, Wódz Lodowego Plemienia.

    [​IMG]

    Era Burzy zakończyła się katastrofą, kiedy bogowie i stworzenia Chaosu przybyły i zniszczyły niemal wszystko. Orlanth i jego sprzymierzeńcy walczyli mężnie, ale Chaos niemal zawsze zwyciężał. Kataklizmy, takie jak Upadek Słońca, Deszcz Krwi i okropne Śmiejące Się Tsunami, wstrząsnęły światem. W czasach tych wielu bogów zginęło i wielu nowych zajęło ich miejsca. Ciemność stała się tak nieprzenikniona, że Orlanth i jego kompani zmuszeni byli pozostawić ludzi ich własnemu losowi. Tylko kilka bóstw, małych lub słabych, w ogóle pozostało. Świat stanął w miejscu i umarł. Twój klan, pomimo dawnej chwały, został zredukowany do obdartej garstki zahartowanych ocalałych.

    [​IMG]

    Król Heort był przywódcą który wyrósł spośród zgliszcz pozostawionych przez Ciemność. Połączone wysiłki Heorta i jego kompanów pozwoliły raz jeszcze przywrócić równowagę na świecie. Stworzył on prawa których przestrzegamy do dziś. Jednym z wielkich wyróżnień, jakimi Heort obdarzał swe klany było to że jedne zajmowały się wojną, drugie były pokojowo nastawione a jeszcze inne utrzymywały równowagę między dwoma zasadami.

    Jaki był wasz klan?

    1. Wojna.

    2. Równowaga.

    3. Pokój.

    [​IMG]

    W końcu słońce znów wzeszło. Kiedy reszta społeczeństwa pracowała by siebie ochronić, znajdować żywność, czy po prostu przetrwać, Pierwsi Kapłani pracowali ku ponownemu otwarciu więzi ze starożytnymi bóstwami. Dzięki nowej harmonii powstałej dzięki ludowi i bóstwom, świat ulegał powolnej poprawie. Gdy proces budzenia się rozpoczął, stawał się on coraz łatwiejszy i szybszy gdyż bogowie pomagali budzić się na wzajem.

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    1. Żaden. Nasi przodkowie są wystarczająco dobrzy.

    Żaden. Pozostaliśmy przy wierze w naszego Żyjącego Boga:

    _ 2. Elmal, Lojalny Than.

    _ 3. Urox, Burzowy Byk.

    _ 4. Odayla, Myśliwy.

    5. Ernalda, Bogini Matka.

    6. Orlanth, Ojciec.

    7. Issaries, Mówiący Bóg.

    8. Lhankor Mhy, Wiedzący Bóg.

    9. Chalana Arroy, Lecząca Bogini.

    10. Uralda, Matka Krów.

    [​IMG]

    Sprawy miały się inaczej od czasu Świtu, trzynaście tysięcy lat temu. Orlanth i inni bogowie opuścili świat, pozostawiając go śmiertelnikom. Wciąż jednak można się z nimi kontaktować poprzez rytuał i składanie ofiar, bądź też wejść w ich przesączoną magią krainę przez odtworzenie jednej z opowieści o ich wielkich czynach. Lecz nie chodzą oni już po naszej ziemi. Kiedy osiedliliście się w nowym miejscu, zaznaczyliście tą wielką zmianę nazywając wasz ląd nie od bogów lecz od śmiertelników. Nazwaliście go Heortland, na cześć króla który nauczył was jak przetrwać w podczas Ciemności.

    [​IMG]

    Około sześćset lat temu, przybył do was smok - w swej własnej formie lub w skórze człowieka z duszą smoka w środku. Smoki zawsze były wrogo nastawione, w najlepszym wypadku obojętne. Orlanth zawsze był zabójcą smoków. Po odpowiedniej debacie, musieliście zdecydować czy uwierzyć smokowi, współpracować i poznać smocze sekrety, odmówić i zachować neutralność, bądź też aktywnie przeszkodzić smokowi w jego planach.

    Jakie było wasze podejście?

    1. Wrogie, walczyliśmy z nimi.

    2. Negatywne, nie uwierzyliśmy smokowi.

    3. Neutralne, nie współpracowaliśmy.

    4. Pozytywne, poznaliśmy wiedzę smoków.

    [​IMG]

    Większość z tych którzy powiedzieli smokom "Tak" udało się do Smoczej Przełęczy, lądu na północ od naszego domu, Heortlandu. Pozostaliście w Heortlandzie i był to dobry wybór gdyż po dwustu latach smoki powstały i zjadły wszystkich którzy żyli w Smoczej Przełęczy. Zjadły zarówno Orlanthyjczyków jak i innych głupich przyjaciół smoków. Przez długi czas, żaden człowiek nie odważył się wejść do Smoczej Przełęczy, będąc pewnym że skończyło by się to pożarciem przez smoki.

    [​IMG]

    Ostatnie wydarzenia w Heortlandzie sprawiły że znów pomyśleliście o opuszczonym lądzie Smoczej Przełęczy. Pokolenie temu, uzurpator który nazwał siebie Faraonem przybył do Heortlandu i rozpoczął wojnę domową. Twój klan był jednym z tych, w których doszło do gwałtownych kłótni czy poprzeć Faraona czy też nie. W końcu wasza grupa dysydentów zdecydowała iż lepiej podjąć ryzyko Smoczej Przełęczy niż pozostać i zabijać własnych krewnych, co jest jednym z największych grzechów jakie może popełnić Orlanthijczyk. Podobnie myślący ludzie z innych klanów również podjęli taką decyzję i osiedlili się na północy. Tak więc utworzyliście nowy klan, żyjący w myśl Równowagi, tak jak wasi przodkowie z dni króla Heora.

    [​IMG]

    Wasz nowy klan ukończył niebezpieczną podróż do Smoczej Przełęczy i wybrał miejsce na osiedle. Tak jak inni Orlanthyjscy uchodźcy z Heortlandu, osiedliliście się w Quivinlandzie, górzystej krainie na południowym wschodzie Smoczej Przełęczy. Nazwiecie ten ląd swym domem, lub tulą. Tradycja nakazuje dokonać formalnego roszczenia lądu.

    Ile ziemi sobie rościcie?

    1. Tyle ile potrzebujemy, nie więcej.

    2. Więcej niż potrzebujemy, aby wzrastać.

    3. Dużo więcej niż prawdopodobnie potrzebujemy.

    4. Wielkie połacie, znacznie więcej niż potrzeba.

    [​IMG]

    Poziom trudności:

    1. Łatwy

    2. Średni

    3. Trudny

    Długość Gry:

    1. Krótka (utwórz plemię i utrzymaj koronę przez 10 lat)

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)









    OK, teraz prosiłbym o zamieszczenie przez was listy, z zaznaczonymi opcjami jakie wybraliście (po prostu skopiujcie listę, usuwając wszystkie opcje oprócz tej którą wybraliście).


    _____________________________________

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    1. Mężczyźni i kobiety odziali się w lśniące zbroje i stali na straży z Elmalem, aby chronić świętujących przed wieloma wrogami Orlantha.

    2. Wasi mężczyźni bawili się z Orlanthem i wypili Osiem Znanych Trunków, przez co bolały ich głowy aż do końca ceremonii.

    3. Wasze kobiety oddaliły się wraz z Ernaldą i poznały Listę Imion, obiecując że nie powtórzą jej mężczyznom.

    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    1. Bitwa na Gasnącym Polu, gdzie hufce Orlantha pobiły jego najgorszego wroga, Jasnego Cesarza Yelma.

    2. Studniowe Polowanie, gdy brat Orlantha Odayla wytropił Niebiańskiego Niedźwiedzia.

    3. Żartobliwe Porozumienie, gdy Mówiący Bóg Issaries przechytrzył obce bóstwa w trudnych negocjacjach.

    4. Procesja Zwierząt, kiedy Matka Krów Uralda zaprowadziła święte stada do zagrody Orlantha.

    5. Kiedy Barntar, syn Orlantha i Ernaldy, zaprzągł osły do orki.

    6. Kiedy Ernalda i jej córki udały się do Ukrytego Miejsca i powróciły z wieloma sekretami.

    7. Kiedy Lankhor Mhy, Wiedzący Bóg, nauczył się korzystać z naznaczającej kości, która potrafi naznaczyć znak mocy na każdym przedmiocie.

    8. Gdy Pella, bogini garncarstwa, ulepiła pierwszy gar do przechowywania ziarna.

    9. Kiedy Roitina, pani tańca, po raz pierwszy wykonała Taniec Tworzenia Klanu.

    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    1. Jako thralli.

    2. Jako zaadoptowaną rodzinę.

    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    1. Boztakang, Trollowy Pan.

    2. Ukkar Gra, Król Basmolijskich Zwierzoludzi.

    3. Chinkis Mor, Elfi Możnowładca.

    4. Tada Zielony, czempion płaskiego lądu Prax.

    5. Faralinthor, Słony Pan Mórz.

    6. Ves Venna, Syn Valinda, Wódz Lodowego Plemienia.

    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    1. Wojna.

    2. Równowaga.

    3. Pokój.

    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    1. Żaden. Nasi przodkowie są wystarczająco dobrzy.

    Żaden. Pozostaliśmy przy wierze w naszego Żyjącego Boga:

    _ 2. Elmal, Lojalny Than.

    _ 3. Urox, Burzowy Byk.

    _ 4. Odayla, Myśliwy.

    5. Ernalda, Bogini Matka.

    6. Orlanth, Ojciec.

    7. Issaries, Mówiący Bóg.

    8. Lhankor Mhy, Wiedzący Bóg.

    9. Chalana Arroy, Lecząca Bogini.

    10. Uralda, Matka Krów.

    _____________________________________


    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    1. Wrogie, walczyliśmy z nimi.

    2. Negatywne, nie uwierzyliśmy smokowi.

    3. Neutralne, nie współpracowaliśmy.

    4. Pozytywne, poznaliśmy wiedzę smoków.

    _____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?


    1. Tyle ile potrzebujemy, nie więcej.

    2. Więcej niż potrzebujemy, aby wzrastać.

    3. Dużo więcej niż prawdopodobnie potrzebujemy.

    4. Wielkie połacie, znacznie więcej niż potrzeba.

    _____________________________________

    Poziom trudności:

    1. Łatwy

    2. Średni

    3. Trudny

    _____________________________________

    Długość Gry:

    1. Krótka (utwórz plemię i utrzymaj koronę przez 10 lat)

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)

    _____________________________________
     
  2. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    _____________________________________

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    1. Mężczyźni i kobiety odziali się w lśniące zbroje i stali na straży z Elmalem, aby chronić świętujących przed wieloma wrogami Orlantha.

    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    1. Bitwa na Gasnącym Polu, gdzie hufce Orlantha pobiły jego najgorszego wroga, Jasnego Cesarza Yelma.

    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    1. Jako thralli.

    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    4. Tada Zielony, czempion płaskiego lądu Prax.

    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    1. Wojna.

    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    Żaden. Pozostaliśmy przy wierze w naszego Żyjącego Boga:

    _ 4. Odayla, Myśliwy.

    _____________________________________


    Jakie było wasze podejście do Smoków?


    2. Negatywne, nie uwierzyliśmy smokowi.

    _____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?

    3. Dużo więcej niż prawdopodobnie potrzebujemy.


    _____________________________________

    Poziom trudności:

    3. Trudny

    _____________________________________

    Długość Gry:


    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)

    _____________________________________
     
  3. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    Pomysł z graniem z forumowiczami super ;)

    Ponieważ poprzednie odcinki pokazały, że gra do łatwych nie należy ja bym był za poziomem trudności średnim lub łatwym, aby nam się autor nie zniechęcił ewentualnymi przyszłymi trudnościami.

    Długość gry - długa (ile się uda ugrać, tyle będzie)


    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    1. Mężczyźni i kobiety odziali się w lśniące zbroje i stali na straży z Elmalem, aby chronić świętujących przed wieloma wrogami Orlantha.

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    3. Żartobliwe Porozumienie, gdy Mówiący Bóg Issaries przechytrzył obce bóstwa w trudnych negocjacjach.

    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    1. Jako thralli.


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    1. Boztakang, Trollowy Pan.

    Jaki był wasz klan?
    2. Równowaga.

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?
    7. Issaries, Mówiący Bóg.


    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    2. Negatywne, nie uwierzyliśmy smokowi.


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?

    2. Więcej niż potrzebujemy, aby wzrastać.
     
  4. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

    _____________________________________

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    1. Mężczyźni i kobiety odziali się w lśniące zbroje i stali na straży z Elmalem, aby chronić świętujących przed wieloma wrogami Orlantha.

    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    1. Bitwa na Gasnącym Polu, gdzie hufce Orlantha pobiły jego najgorszego wroga, Jasnego Cesarza Yelma.

    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    2. Jako zaadoptowaną rodzinę.

    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    2. Ukkar Gra, Król Basmolijskich Zwierzoludzi.

    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    2. Równowaga.

    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    Żaden. Pozostaliśmy przy wierze w naszego Żyjącego Boga:

    5. Ernalda, Bogini Matka.

    _____________________________________


    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    2. Negatywne, nie uwierzyliśmy smokowi.

    _____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?


    1. Tyle ile potrzebujemy, nie więcej.

    _____________________________________

    Poziom trudności:

    3. Trudny

    _____________________________________

    Długość Gry:

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)
     
  5. pavioniusz

    pavioniusz Znany Wszystkim

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    1. Mężczyźni i kobiety odziali się w lśniące zbroje i stali na straży z Elmalem, aby chronić świętujących przed wieloma wrogami Orlantha.
    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    4. Procesja Zwierząt, kiedy Matka Krów Uralda zaprowadziła święte stada do zagrody Orlantha.
    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    1. Jako thralli.
    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    1. Boztakang, Trollowy Pan.
    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    2. Równowaga.

    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    Żaden. Pozostaliśmy przy wierze w naszego Żyjącego Boga:

    10. Uralda, Matka Krów.
    _____________________________________


    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    2. Negatywne, nie uwierzyliśmy smokowi.
    _____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?

    2. Więcej niż potrzebujemy, aby wzrastać.
    _____________________________________

    Poziom trudności:

    2. Średni
    _____________________________________

    Długość Gry:

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)
     
  6. thorfinn

    thorfinn Guest

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?
    2. Wasi mężczyźni bawili się z Orlanthem i wypili Osiem Znanych Trunków, przez co bolały ich głowy aż do końca ceremonii.

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:
    1. Bitwa na Gasnącym Polu, gdzie hufce Orlantha pobiły jego najgorszego wroga, Jasnego Cesarza Yelma.

    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?
    1. Jako thralli.

    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?
    1. Boztakang, Trollowy Pan.

    Jaki był wasz klan?
    1. Wojna.

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?
    6. Orlanth, Ojciec.

    Jakie było wasze podejście do Smoków?
    1. Wrogie, walczyliśmy z nimi.

    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?
    3. Dużo więcej niż prawdopodobnie potrzebujemy.

    Poziom trudności:
    1. Łatwy

    Długość Gry:
    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)

    Pomysł bardzo fajny i chętnie wezmę udział w Twoim projekcie, bo samodzielnie nie odniosłem większych sukcesów grając w tą grę (którą zresztą odkryłem dzięki Tobie).
     
  7. Tarken

    Tarken Nowy

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    1. Mężczyźni i kobiety odziali się w lśniące zbroje i stali na straży z Elmalem, aby chronić świętujących przed wieloma wrogami Orlantha.

    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    7. Kiedy Lankhor Mhy, Wiedzący Bóg, nauczył się korzystać z naznaczającej kości, która potrafi naznaczyć znak mocy na każdym przedmiocie.

    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    2. Jako zaadoptowaną rodzinę.

    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    3. Chinkis Mor, Elfi Możnowładca.
    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    2. Równowaga.
    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    Żaden. Pozostaliśmy przy wierze w naszego Żyjącego Boga:

    8. Lhankor Mhy, Wiedzący Bóg.

    _____________________________________


    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    4. Pozytywne, poznaliśmy wiedzę smoków.

    _____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?

    3. Dużo więcej niż prawdopodobnie potrzebujemy.

    _____________________________________

    Poziom trudności:

    2. Średni
    _____________________________________

    Długość Gry:

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)
     
  8. Sevgart

    Sevgart Targowica

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?
    2. Wasi mężczyźni bawili się z Orlanthem i wypili Osiem Znanych Trunków, przez co bolały ich głowy aż do końca ceremonii.
    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:
    3. Żartobliwe Porozumienie, gdy Mówiący Bóg Issaries przechytrzył obce bóstwa w trudnych negocjacjach.
    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?
    1. Jako thralli.
    _____________________________________

    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?
    4. Tada Zielony, czempion płaskiego lądu Prax.
    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?
    1. Wojna.
    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?
    6. Orlanth, Ojciec.
    _____________________________________

    Jakie było wasze podejście do Smoków?
    1. Wrogie, walczyliśmy z nimi.
    _____________________________________

    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?
    3. Dużo więcej niż prawdopodobnie potrzebujemy.
    _____________________________________

    Poziom trudności:
    2. Średni
    _____________________________________

    Długość Gry:
    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)
     
  9. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?
    1. Mężczyźni i kobiety odziali się w lśniące zbroje i stali na straży z Elmalem, aby chronić świętujących przed wieloma wrogami Orlantha.

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:
    3. Żartobliwe Porozumienie, gdy Mówiący Bóg Issaries przechytrzył obce bóstwa w trudnych negocjacjach.

    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?
    1. Jako thralli.

    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?
    4. Tada Zielony, czempion płaskiego lądu Prax.

    Jaki był wasz klan?
    2. Równowaga.

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?
    8. Lhankor Mhy, Wiedzący Bóg.

    Jakie było wasze podejście do Smoków?
    4. Pozytywne, poznaliśmy wiedzę smoków.

    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?
    3. Dużo więcej niż prawdopodobnie potrzebujemy.

    Poziom trudności:
    1. Łatwy

    Długość Gry:
    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)
     
  10. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    2. Wasi mężczyźni bawili się z Orlanthem i wypili Osiem Znanych Trunków, przez co bolały ich głowy aż do końca ceremonii.

    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    1. Bitwa na Gasnącym Polu, gdzie hufce Orlantha pobiły jego najgorszego wroga, Jasnego Cesarza Yelma.
    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    2. Jako zaadoptowaną rodzinę.

    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    6. Ves Venna, Syn Valinda, Wódz Lodowego Plemienia.

    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    2. Równowaga.
    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    8. Lhankor Mhy, Wiedzący Bóg.

    _____________________________________


    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    4. Pozytywne, poznaliśmy wiedzę smoków.

    _____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?


    4. Wielkie połacie, znacznie więcej niż potrzeba.

    _____________________________________

    Poziom trudności:

    2. Średni
    _____________________________________

    Długość Gry:

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)
     
  11. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    _____________________________________

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    2. Wasi mężczyźni bawili się z Orlanthem i wypili Osiem Znanych Trunków, przez co bolały ich głowy aż do końca ceremonii.

    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    6. Kiedy Ernalda i jej córki udały się do Ukrytego Miejsca i powróciły z wieloma sekretami.

    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    1. Jako thralli.

    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    6. Ves Venna, Syn Valinda, Wódz Lodowego Plemienia.

    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    2. Równowaga.

    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    8. Lhankor Mhy, Wiedzący Bóg.

    _____________________________________


    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    3. Neutralne, nie współpracowaliśmy.

    _____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?

    2. Więcej niż potrzebujemy, aby wzrastać.

    _____________________________________

    Poziom trudności:

    2. Średni

    _____________________________________

    Długość Gry:

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)

    _____________________________________
     
  12. Biedrona

    Biedrona Artysta jakich mało

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    Wasi mężczyźni bawili się z Orlanthem i wypili Osiem Znanych Trunków, przez co bolały ich głowy aż do końca ceremonii.

    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    Bitwa na Gasnącym Polu, gdzie hufce Orlantha pobiły jego najgorszego wroga, Jasnego Cesarza Yelma.

    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    Jako zaadoptowaną rodzinę.

    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    Boztakang, Trollowy Pan.

    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    Równowaga.

    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    Orlanth, Ojciec.

    _____________________________________


    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    Negatywne, nie uwierzyliśmy smokowi.

    _____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?


    Więcej niż potrzebujemy, aby wzrastać.

    _____________________________________

    Poziom trudności:

    Średni

    _____________________________________

    Długość Gry:

    Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)
     
  13. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    2. Wasi mężczyźni bawili się z Orlanthem i wypili Osiem Znanych Trunków, przez co bolały ich głowy aż do końca ceremonii.
    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    6. Kiedy Ernalda i jej córki udały się do Ukrytego Miejsca i powróciły z wieloma sekretami.
    _____________________________________

    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    1. Jako thralli.
    _____________________________________

    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    6. Ves Venna, Syn Valinda, Wódz Lodowego Plemienia.
    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    3. Pokój.
    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    1. Żaden. Nasi przodkowie są wystarczająco dobrzy.
    _____________________________________

    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    4. Pozytywne, poznaliśmy wiedzę smoków.
    _____________________________________

    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?

    2. Więcej niż potrzebujemy, aby wzrastać.
    _____________________________________

    Poziom trudności:

    2. Średni
    _____________________________________

    Długość Gry:

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)
     
  14. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    OK - super, odzew jest. O godzinie 22:00 zamknę głosowanie, tak że jeśli ktoś chciałby jeszcze wziąć udział to zapraszam. :)
     
  15. Maciej

    Maciej Guest

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    1. Mężczyźni i kobiety odziali się w lśniące zbroje i stali na straży z Elmalem, aby chronić świętujących przed wieloma wrogami Orlantha.

    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    1. Bitwa na Gasnącym Polu, gdzie hufce Orlantha pobiły jego najgorszego wroga, Jasnego Cesarza Yelma.
    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    1. Jako thralli.
    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    5. Faralinthor, Słony Pan Mórz.
    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    1. Wojna.
    ____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    1. Żaden. Nasi przodkowie są wystarczająco dobrzy.
    _____________________________________

    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    4. Pozytywne, poznaliśmy wiedzę smoków.
    ____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?

    3. Dużo więcej niż prawdopodobnie potrzebujemy.
    _____________________________________

    Poziom trudności:

    2. Średni
    _____________________________________

    Długość Gry:

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)
     
  16. Sevgart

    Sevgart Targowica

    Poważnie? Poważnie wolicie stać ODZIANI W LŚNIĄCE ZBROJE kiedy cała reszta się bawi? Smuteczek. Niech żyje Frakcja Tych Którzy Nie Bali Się Wypić Ośmiu Znanych Trunków <3
     
  17. Maciej

    Maciej Guest

    Poprawiłem literówkę w tytule: ,,Ineraktywny" -> ,,Interaktywny".
    Maciej
     
  18. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    OK, głosy podliczone.

    ________________________________________________
    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    Mężczyźni i kobiety odziali się w lśniące zbroje i stali na straży z Elmalem, aby chronić świętujących przed wieloma wrogami Orlantha.


    Taki wybór podniesie nieco poziom trudności, gdyż klany które za głównego boga obrały Elmala są nieliczne. Zaczniemy z kapliczką Elmala.

    ________________________________________________
    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    Bitwa na Gasnącym Polu, gdzie hufce Orlantha pobiły jego najgorszego wroga, Jasnego Cesarza Yelma.


    Wojenna tradycja sprawi że nasi liderzy będą lepszymi wojownkami.

    ________________________________________________
    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    Jako thralli.


    Ciekawy wybór - nasz klan będzie miał niewolników do pracy na polach, lub nawet do składania w ofierze bogom.

    ________________________________________________
    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    Boztakang, Trollowy Pan.

    ________________________________________________
    Jaki był wasz klan?

    Równowaga.

    ________________________________________________
    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    Lhankor Mhy, Wiedzący Bóg.


    Znów dość ciekawy wybór - nasza wiedza na temat mitów i obyczajów powinna być większa.

    ________________________________________________
    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    Pozytywne, poznaliśmy wiedzę smoków.


    Tu był remis między negatywnym, a pozytywnym podejściem - wybrałem to drugie z ciekawości.

    ________________________________________________
    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?

    Dużo więcej niż prawdopodobnie potrzebujemy.


    Taki wybór pozwoli na większy potencjał wzrostu klanu, ale sprawi że trudniej będzie patrolować nasze ziemie.

    ________________________________________________
    Poziom trudności:

    Średni


    ________________________________________________
    Długość Gry:

    Długa


    ________________________________________________


    OK - odpalam grę. Czas zaplanować strategię na przyszły rok przez rozdział punktów magii.

    [​IMG]

    Oto tula klanu Drzewnych Braci (gra wygenerowała taką nazwę). Z racji średniego poziomu trudności jedynym miejscem kultu jest kapliczka Elmala. Osada nie posiada też fortyfikacji.

    [​IMG]

    - Kapłani mówią że następne zbiory będą udane.

    - Widzieli wiele kruków i podejrzewają że w tym roku dojdzie do krwawej bitwy




    OK, czas rozdać punkty magii na przyszły rok. Żeby nie komplikować wam sprawy, po prostu wymieńcie trzy spośród poniższych kategorii, w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, np:

    1. Zbiory (najważniejszy)
    2. Stada (ważny)
    3. Polowania (najmniej ważny)

    Wasz wybór będzie też miał wpływ na działania jakie będę podejmował.

    Kategorie z opisami:

    Dzieci
    - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężne korzyści demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne




    Gdy strategia zostanie uzgodniona, rozdam punkty i zacznę grę.
     
  19. Maciej

    Maciej Guest

    1. zbiory
    2. wojna
    3. stada
     
  20. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    1. dzieci
    2. stada
    3. rezerwa
     
  21. Sevgart

    Sevgart Targowica

    1. Zbiory
    2. Wojna
    3. Dyplomacja
     
  22. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    1. zbiory
    2. dzieci
    3. rezerwa
     
  23. Toril

    Toril Nowy

    1. Stada
    2. Handel
    3. Dyplomacja
     
  24. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    1. Zbiory
    2. Stada
    3. Rezerwa
     
  25. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Stada
    2. Dyplomacja
    3. Zbiory
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie