W Europie nie działa wygładzanie krawędzi, które ustawiłem w panelu Nvidia. Dlaczego?

Temat na forum 'EU IV - Pomocy!' rozpoczęty przez Vigorius, 27 Luty 2016.

  1. Vigorius

    Vigorius Ten, o Którym mówią Księgi

    Pobrałem program Nvidia inspector, na którym utworzyłem profile dla kilku gier. W tym kilku starych (Port Royale 2), które chciałem nieco odświeżyć, więc ustawiłem prawie dla każdej wysoko wygładzanie krawędzi i supersampling. To ustawienie eliminowało kompletnie schodkowane krawędzie z modeli i tekstur, oprócz w Europie Universalis. Po prostu ono nie działa. Pamiętam jak dziś gdy na starej wersji gry z tym problemu nie miałem i tutaj (przyznaję się) ściągnąłem piracką pierwszą wersję gry (dla upewnienia się, że nic nie robię źle) i na niej wygładzanie działa. Ustawienia dla nowej wersji gry i starej ustawiłem takie same i w nowej mam nadal schodkowane krawędzie czegokolwiek nie zrobię.
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie