HoI3: Pytania o modowanie

Temat na forum 'HoI III - Pomocy!' rozpoczęty przez Dżemik, 10 Sierpień 2009.

  1. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    dzieki :)

    To teraz kolejny zestaw pytan. Nie moge znaleźć paru prowincji. Zeby sobie ulatwic zycie na pulpicie w nowym folderze wrzucilem history\provinces z podstawki, nastepnie nadpisałem je tfh oraz plikami z moda. Większość prowincji potrzebnych do edycji znalazlem ale nie wszystkie. Brakuje mi: Parker, Safford, Yuma (Arizona) Black Range, Alamogordo, Carlsberg, Elida (New Mexico)/
    Nie znalazlem ich ani w plikach, ani w tym pliku exela z folderu map, ani na hoi3 wiki. Sprawdzilem w grze ze te prowincje istnieja wiec ocb :O
     
  2. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

  3. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    Okej to teraz pyt glupiego. Jesli chce edytowac mod a nie sam scenariusz gry (podstawki) to nadal mam mu pokazac sciezke do gry?



    a tak po ludzku?
     
  4. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

    To nie ma znaczenia, program ma wbudowaną mapę z prowincjami i ich id, więc dzięki niemu będziesz mógł je znaleźć bez grzebania w plikach.
     
  5. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    ;)

    dzieki :)

    PS: uruchomilem program i mam o dziwo wersje z moda. Czy jesli teraz bede cos grzebal w prowach to zapisze sie to (zedytuje) gdzie?
     
  6. ZSRR

    ZSRR User

    Mam pytanie jak zmienić ilość możliwych dywizji w korpusie ? itd
    Np zamiast 5 - 10
     
  7. Dynamic

    Dynamic Ten, o Którym mówią Księgi

    Nie słyszałem aby to było modowalne (doprowadzenie do zmiany na poziomie gry). Niemniej edytując save możesz wrzucić w jeden korpus/armię/grupę armii wrzucić więcej niż 5 jednostek.
     
  8. ZSRR

    ZSRR User

    Gdzie mogę zmienić bonusy dawane przez sztaby ?
    Ile dywizji może być podpiętych bezpośrednio pod teatr ?
     
  9. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

    Pod teatr - dowolna liczba jednostek.
     
  10. Dynamic

    Dynamic Ten, o Którym mówią Księgi

    A bonusów się raczej nie da zmienić :) Nigdy nie trafiłem na plik któryby je zawierał.
     
  11. Goliat

    Goliat Forumowy Mędrek

    Odp: HoI3: Pytania o modowanie

    Pod teatr nie ma ograniczeń.

    A bonusy są zapewne hardcoded

    Wysłane z Novo7 Flame za pomocą Tapatalk 2.
     
  12. ZSRR

    ZSRR User

    Pomógł by mi ktoś napisać event dodający infrastrukturę w np 10 losowych prowincjach ? prowincji ?
     
  13. HeliumPL

    HeliumPL Aktywny User

  14. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

    Na dole posta, który sam linkujesz, masz link do pobrania programu...
     
  15. HeliumPL

    HeliumPL Aktywny User

    Odp: HoI3: Pytania o modowanie

    Problem w tym że nie mam zarejestrowanego hoi3 i nie mogę odpalić forum.

    Wysyłane z mojego Xperia U za pomocą Tapatalk 2
     
  16. filip133

    filip133 Ten, o Którym mówią Księgi

    Co za problem zarejestrować ?
     
  17. HeliumPL

    HeliumPL Aktywny User

    Ok już mam. Dla innych modderów, powiem że program spisuje się świetnie. Akt. robię współczesną mapę Europy, jak skończę to dam znać :)

    Pozdrawiam
     
  18. Basileios

    Basileios Ten, o Którym mówią Księgi

    Szukałem wczoraj z pół godziny, ale jestem durny/ślepy - w którym pliku znajdę wiersz odpowiadający za to ile jednostek można podłączyć do kolejnego HQ? Pod korpusy wchodzi mi tylko 5 dywizji, a chcę, żeby weszło 6 :p
     
  19. Goliat

    Goliat Forumowy Mędrek

    Odp: HoI3: Pytania o modowanie

    Jest to hard coded, po to żeby nie robić exploita na korzyściach hq

    Wysłane za pomocą Tapatalk 2.
     
  20. Dynamic

    Dynamic Ten, o Którym mówią Księgi

    Możesz dodać więcej niż 5 przez edycję save, ale w grze to niemożliwe.
     
  21. jasiek1

    jasiek1 Nowy

    Mam pytanie, mianowicie grając swego czasu w SF z Diday's I.C.E. pamiętam, że występowały tam takie śmieszne jednostki pt. wyspecjalizowane CAGi. Tak więc obecnie gram sobie w TFH z Black I.C.E. i mi tego troszkę brakuje. :(
    Próbowałem przenieść na żywca pliki tych jednostek z modu Didaya, ale skończyło się zawieszeniem gry przy próbie uruchomienia.
    Czy jest jakiś sposób na dodanie nowych jednostek do gry, a jeśli tak, czy byłby ktoś tak miły i go podał?
    Pozdrawiam jasiek1
     
  22. HeliumPL

    HeliumPL Aktywny User

    Nie sądzę by to był prosty sposób, ale można spróbować przenieść te pliki oraz pozmieniać tak, by były zgodne z TFH. Należy nie zapomnieć o plikach localisation/units.csv, grafikach z folderu gfx/counters gfx/mapcounters gfx/smallcounters oraz pliku interface/counters.gfx. Pamiętaj o kopii!
     
  23. PACYFIK

    PACYFIK Nowy

    Proszę o linka do tutorialu jak stworzyć paczkę nowych (czarno-białe historyczne zdjęcia)zdjęc .tga na przykład dla japonii,dla której mam sentyment a podstawka ma mniej zdjęć niż miał hoi2.Zainstalowałem z moda THHP ale to niewiele
     
  24. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

    Odpalasz plik w photoshopie, wklejasz własny obrazek (zachowując rozmiar oryginału itd.), zapisujesz. Żadnej filozofii tu nie ma.
     
  25. HeliumPL

    HeliumPL Aktywny User

    Odp: HoI3: Pytania o modowanie

    Co wy wszyscy z tym photoshopem? Ja osobiście polecam Paint.NET który jest przede wszystkim darmowy. Nim edytuję wszystkie formaty zdjęć jakie są w hoi. Obecnie robię moda który zmienia dużo grafiki i ten program spisuje się świetnie.

    Wysyłane z mojego ST25i za pomocą Tapatalk 2
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie