HoI3: Pytania o modowanie

Temat na forum 'HoI III - Pomocy!' rozpoczęty przez Dżemik, 10 Sierpień 2009.

  1. Alojzy Czad

    Alojzy Czad Aktywny User

    Jak wywala błąd 'nie wysyłaj' z powodu eventu to można gdzieś zobaczyć jakiś plik, który pokazuje co jest źle w danym pliku?
     
  2. SAIMON

    SAIMON Nowy

    Jakie pliki muszę ściągnąć żeby mi działało hearts of iron 3 their finest hour patch 4.02?
     
  3. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

    Grę ze wszystkimi dodatkami z Gamersgate lub Steam i patch ze strony paradoxu?
     
  4. SAIMON

    SAIMON Nowy

    Dzięki za odpowiedz ja tak tego nie ogarniam :confused: a dodatki to np:SF,FtM?
     
  5. HeliumPL

    HeliumPL Aktywny User

    Odp: HoI3: Pytania o modowanie

    Tak. Najnowszy to TFH

    Wysyłane z mojego Xperia U za pomocą Tapatalk 2
     
  6. ZSRR

    ZSRR User

    Dlaczego hq nie chce mi się uzupełnić to 1000 ? jest 999/1000
    Mimo edytacji pliku laws.
    Problem nie występuję przy budowaniu nowych dywizji .

    Next pytanie
    Czy da się jakoś usunąć głowny sztab dając prowincje teatru innemu ?
     
  7. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

    Rzeczywiście znacząca różnica...

    Tak, najpierw musisz innym teatrem 'zająć' prowincje teatru który chcesz rozwiązać.
     
  8. ZSRR

    ZSRR User

    Jak edytować max 12 poziomów technologii ?
     
  9. Sinic

    Sinic User

    Probowalem modowac niektore dane gry i niestety bez efekty. Wszelkie wprowadzane przeze mnie zmiany sa przez gre ignorowane.
    Zmiany statystyk startowych jednostek, technologii, nazw modeli (Konigstiger w 39 to prawdziwe cudo), zasieg HQ. Bez roznicy w jakim pliku co zmienie gra tego nie widzi.

    Jedyne co mi sie udalo, czesciowo, to modyfikacja niektorych prowincji. Szybko sie przekonalem, ze nazwa w pliku gry najczesciej nie ma wiele wspolnego z nazwa jaka gra wyswietla. Jednak majac juz kodem ID z gry wciaz nie wszystkie prowincje moglem znalezc. Przeszukiwalem nie tylko katalogi przyporzadkowane do danego panstwa ale nawet juz czysta abstrakcje, przykladowo dla ZSRR szukalem w USA. Niewazne gdzie szukalem niektore ID zdawaly sie w plikach nie istniec a skad je gra ma tajemnica pozostaje.
    W kazdym razie gdy juz w pliku znalazlem prowincje to mniej wiecej polowa sie "zgadzala" na zmiany i gra je wyswietlala. Reszta prowincji bez wzgledu co bym nie wpisal pozostawala ze starymi danymi.
    No ale przynajmniej cos moglem zrobic w tym wypadku.

    Bym zrozumial gdyby sie nie dalo modyfikowac, trudno ale pojmuje. Ale moge zmienic pliki wiec skad gra w ogole bierze stare dane? Przeciez w teorii tego co wyswietla juz w plikach nie ma... Magia? ;)
     
  10. Goliat

    Goliat Forumowy Mędrek

    Modyfikujesz pliki z katalogu tfh jak masz ten dodatek i umieszczasz pliki w tfh mods, tworzysz plik moda, żeby gra go widziała i odpalasz launcherem. Inaczej nic Ci nie zadziała.
     
  11. Sinic

    Sinic User

    Dzieki za pomoc.

    Jesli dobrze zrozumialem to gra odpala sie defaultowo jako ostatni posiadany dodatek, w tym wypadku TFH, i korzysta z plikow ktore sie w jego katalogu znajduja. Jesli nie ma danych plikow to "cofa" sie do kolejnych katalogow i dopiero na koncu korzysta z plikow z podstawki. Wiec zmieniajac w podstawce tak naprawde zmienialem cos co nie jest uzywane.
    Jesli odpale tego swojego moda to on stanie sie startowa podstawa i mam w nim umiescic tylko te pliki ktore chce zmienic, reszta bedzie brana z wczesniejszych katalogow.

    Najpierw zmienilem plik z dowodcami i tam nie bylo problemu. Z prowincjami mialem wspomniane problemy ale w koncu czesciowo dzialalo.
    Wiec w efekcie dalej nie szukalem i takiego wyjasnienia nie przewidzialem. No ale teraz moge wreszcie dostosowac gre do swoich potrzeb ;)
     
  12. Goliat

    Goliat Forumowy Mędrek

    Niektóre pliki sa niezmienione i są w katalogu głównym gry, nie tfh po prostu. Najlepiej sobie te pliki i tak do tfh/mods wrzucać, żeby uniknąć tego.

    FTM możesz jednak odpalić, w katalogu gry jest plik .exe do FTM, ale to raczej bajer, nieopłacalny.
     
  13. Sinic

    Sinic User

    Sie "zawiesilem" niestety.

    W folderze tfm/mod stworzylem folder modu w ktorym umiescilem kilka katalogow z tfh zawierajacych zmienione przeze mnie pliki (tylko te). Umiescilem tez tam, tak jak widzialem w "mod" w folderze glownym gry, plik .mod w ktorym dalem te kilka folderow ze zmianami z poleceniem extend.

    Niby wszystko jest na miejscu ale jak probuje odpalac gre to nie widzi ona tego modu. W sumie nie widzi tez i tych modow z glownego katalogu ale odpalajac nie z hoi3.exe tylko z launcher mam do nich dostep ale wciaz nie mam do tego mojego.
    Przenioslem ten mod do glownego i tam go gra widzi pod launcher (dalej okienko modow gdy odpalam z hoi3 jest puste) ale z kolei sie pojawia komunikat "uruchomienie tej aplikacji nie powiodlo sie poniewaz nie znaleziono VCOMP100.DLL".

    Cos na pewno robie zle ale zupelnie nie wiem co. Wyjasnienia w readme tfh/mod niewiele mi daja. Gdzie i jak mam umiescic ta dokladna sciezke?
     
  14. Goliat

    Goliat Forumowy Mędrek

    Musisz właściwie plik .mod napisać. W notatniku wystarczy to zrobić.

    Tu masz plik z mojego moda, pozamieniaj tylko nazwy:

    Kod:
    name = "Minigeddon II"
    path = "tfh/mod/Minigeddon II"
    user_dir = "Minigeddon II"
     
  15. Sinic

    Sinic User

    Dzieki wielkie za pomoc.
    Dodanie tych 2 linijek w pliku .mod diametralnie zmienilo sytuacje i wreszcie moge gre zrobic wedlug swoich zyczen ;)
     
  16. ZSRR

    ZSRR User

    1.Dacie link do moda 1914 ponieważ w jednym wywala mnie przy mobilizacji kanady
    2.Jak zmień maksymalny skill jaki dowódca może osiągnąć ?
    3.Jak zmień skill dowódcy w save oraz jego bonusy ?
     
  17. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

  18. Goliat

    Goliat Forumowy Mędrek

    2. w plikach dowódców (history/leaders).

    3. znaleźć w owym pliku id dowódcy i potem wyszukać je w save, dodać odpowiednie traity i spawdzić czy działa.
     
  19. lgawe

    lgawe Nowy

    Hearts of Iron III Their Finest Hour - Decyzje

    Gdzie mogę znaleźć jakiś poradnik jak stworzyć do gry decyzje. Nigdzie nie znalazłem żadnych tutoriali w google.
     
  20. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    Szukałeś na Paradoxplazie?
    Najłatwiejszy metoda to otworzyć plik z decyzjami i popatrzeć jak są napisane

    Wysłane z mojego Nexus 5
     
  21. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

  22. lgawe

    lgawe Nowy

    Dzięki za linki, już napisałem dwa eventy.

    Wiecie jak dodać do gry nowego polityka?
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: 24 Lipiec 2014
  23. cobran

    cobran Ten, o Którym mówią Księgi

    czy mógłby mi ktoś powiedzieć, co mam napisać w pliku buildings.txt aby zamienić produkcje bomb atomowych przez reaktor w generowanie dodatkowego leadershipu?
     
  24. Kolczak

    Kolczak Ten, o Którym mówią Księgi

    local_leadership = 1
     
  25. Sosadz

    Sosadz Nowy

    Cześć.

    Mam takie pytanie, co zrobić żeby po edycji mapy, jednostki w tej prowincji należały do państwa które aktualnie po edycji ją posiada a nie do starego kraju?
    Bowiem zmienię parę prowincji jakiemuś państwu i w tych prowincjach siedzi dalej wojsko tego kraju który te prowincje posiadał przed edycją.
    Co można z tym zrobić bo chce sobie trochę pozmieniać mapę a to mi to psuje :(.

    Pzdr ;)
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie