HoI3: Pytania o modowanie

Temat na forum 'HoI III - Pomocy!' rozpoczęty przez Dżemik, 10 Sierpień 2009.

  1. arc

    arc User

    Otóż kolego po pierwsze to znam angielski dość dobrze. Po pierwsze przy tej wartości minimalny revoltrisk wcale nie wynosi 0.3. Jest to wartość 6.0 z niewiadomych dla mnie przyczyn(jakiś ukryty mnożnik. Przy 0.1 spada do 2%. I gra nic nie dodaje. "For each revoltrisk" - empirycznie sprawdziłem, iż co roku revoltrisk spada o 0.3% czy nawet 0.33%, a nie rośnie. A jeszcze jedno. Gra wcale nie odczyta. U mnie i u kolegi nie "odczytała". Więc proszę, jak o czymś nie wiesz, to nie radź ludziom.

    Czym się różni woods od forest? W plikach są to dwie różne zmienne, a zdaje się że w grze jest jeden rodzaj lasu. czy się może mylę?
     
  2. Virtus

    Virtus Ten, o Którym mówią Księgi

    Nie jest wykorzystywane w tej grze, więc nie głów się tym.
     
  3. marcho

    marcho Ten, o Którym mówią Księgi

    Musi czytać. To jest jasne jak słońce. Oczywiście musisz grać na normalu, a i tych bonusów nie będziesz widzieć bo nie ma jak.
     
  4. arc

    arc User

    Jasne? Nie wg programistów Paradoxu :wink: Gra nie odczytuje, a można to sprawdzić wysyłając szpiegów do jakiegoś kraju. jak WB ma 500 PP to znaczy że działa. Po edycji poziomu hard działa, po dopisaniu poziomu normal nie. Pozdrawiam.
     
  5. Modes

    Modes Znany Wszystkim

    Nie sprawdzaj za pomoca szpiegow (nie zawsze pokazuja prawde).
    Dodaj sobie na nrmalu 100% IC i wtedy sprawdz, jak bedziesz mial wieksze IC to znaczy ze dziala, jak nie to znaczy ze nie dziala.
     
  6. marcho

    marcho Ten, o Którym mówią Księgi

    Daj AI jakąś astronimiczną liczbę przy IC np 9999.99 i zobacz szpiegami. W takim wypadku różnica będzie tak wielka, że nawet szpiedzy to wykażą.
     
  7. Virtus

    Virtus Ten, o Którym mówią Księgi

    Gdzie są wpisy w plikach odpowiedzialne za budowę konwojów i eskortowców?
     
  8. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    1) Dlaczego gdy zrobię tak:

    HoI3\common\triats.txt:
    commando = {
    paradrop_mission = 0.5
    }

    W grze mam tylko +50% i nie wiadomo czego +50%?

    2) Ma ktoś już zrobione pozostałe triatsy na liście w w.w. pliku?

    3) Czy da się zrobić żeby bonusów było więcej niż 1? Bo bardzo mi się podoba "fort_defence =". :)
     
  9. marcin43

    marcin43 Nowy

    Witam.
    Mam małe skromne pytanie...
    Czy ktoś wie jak zmniejszyć wizualną wielkość jednostek na maksymalnym zblizeniu mapy ??
    Chodzi głównie o siły morskie które są wg. mnie nie estetycznie duże .
    Nie inetersuje mnie gra z żetonami. Gdyby ktoś wiedział jak tego dokonać to byłbym bardzo wdzięczny.
     
  10. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Kod:
    krążownik_pancerny = {
    	type = naval
    	sprite = krążowikpancerny
    	capital = yes
    	active = yes
    	
    	hull = 5 # ???
    	
    	#Size Definitions
    	max_strength = 80 # maksymalna siła
    	default_organisation = 30 # podstawowa organizacja
    	default_morale = 0.30 # podstawowe morale
    	officers = 50 # ilość oficerów
    
    	#Building Costs
    	build_cost_ic = 23.5 # koszt budowy
    	build_cost_manpower = 6.00 # załoga 1 = 100 osób
    	build_time = 750 # czas budowy
    
    	#Misc Abilities
    	maximum_speed = 22.00 # prędkość maksymalna
    	transport_capability = 0.00 # zdolność transportowa
    	supply_consumption = 1.00 # zużycie zaopatrzenia
    	fuel_consumption = 0.80 # zużycie paliwa
    	range = 6500.00 # zasięg
    	distance = 0.30 # maksymalny dystans skutecznej walki ???
    	radio_strength = 1 # ??
    
    	#Detection Abilities
    	surface_detection = 1.00 # wykrywanie jednostek morskich
    	air_detection = 1.00 # wykrywanie jednostek powietrznych
    	sub_detection = 1.00 # wykrywanie jednostek podwodnych 
    	visibility = 80.00 # widzialność
    
    	#Defensive Abilities
    	sea_defence = 10.00 # obrona przed atakiem jednostek morskich
    	air_defence = 3.00 # obrona przed atakiem jednostek powietrznych
    
    	#Offensive Abilities
    	convoy_attack = 14.00 # atak na konwoje
    	sea_attack = 14.00 # atak jednostek morskich
    	sub_attack = 0.00 # atak jednostek podwodnych
    	air_attack = 0.00 # atak jednostek powietrznych
    	shore_bombardment = 5.00 # ostrzał brzegu
    
    	completion_size = 3.7 # ???
    	on_completion = capitalship_practical
    	
    	priority = 8 # ???
    }
    
    1) Mam prośbę by sprawdzić i w miarę możliwości uzupełnić tam gdzie są znaki zapytania.

    2) Jak wyglądają trafienia w okręt? siła ataku 14, obrony 10 więc 80-4? A jak do tego ma się hull = ???
     
  11. empezet

    empezet Nowy

    Wie może ktoś jak można zwiększyć punkty bazowe w zakładce technologia. teraz mam około 20 bazowych. Może da się zmienić gdzieś w którymś pliku?!
     
  12. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    W plikach prowincji:

    np.
    owner = BEL
    controller = BEL
    add_core = BEL

    points = 3
    metal = 5.00
    energy = 10.00
    rare_materials = 4.00
    industry = 7
    anti_air = 1
    infra = 10
    air_base = 6
    manpower = 2.00
    leadership = 0.20
    1941.6.22 = {
    controller = GER

    }

    HoI3\history\provinces
     
  13. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Wie ktoś jak utworzyć nowe surowce? Np: Węgiel, Zboże.

    Jeśli ktoś wie że nie ma takiej możliwości to taka odpowiedź też była by mile widziana... :)
     
  14. Modes

    Modes Znany Wszystkim

    Mozna zastapic obecne surowce innymi (zmieniajac obrazek i nazwy) ale nic mi o dodawaniu surowcow nie wiadomo.
    To pytanie chyba lepiej zadac na forum paradoxu.
     
  15. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Pamiętają niektórzy mojego nienarodzonego moda?

    http://forum.eufi.org/showthread.php?t=22571

    Czy to ograniczenie zostało wyeliminowane? Orientuje się ktoś?
     
  16. Modes

    Modes Znany Wszystkim

    Tak.
    Jednostki w grze nie sa ulepszane wedlog modeli ale wedlog techow ktore odkrylismy. Poszczegolne techy ulepszaja jednostki.
    Nie wiem jak z napisani pod brygadami (te liczby rzymskie) ale mysle ze one tez ida w gore.
     
  17. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Gdzie w plikach znajdę obrazek z menu głównego?
     
  18. Larry2903

    Larry2903 Ten, o Którym mówią Księgi

    Nie mam jeszcze HoI3, a chciałbym to wiedzieć: czy można mapy tworzyć/zmieniać/itd?
     
  19. Modes

    Modes Znany Wszystkim

    Tak i poza dlugim wczytywaniem mapy za pierwszym razem po zmienie jest to bezproblemowe.
    Jakby ktos mial takie widzimisie moze sobie stworzyc calkowicie nowa mape (np. wzorujaca sie na Srodziemiu Tolkiena) ale wczytanie takiej mapy (za pierwszym razem) zajelo by conajmniej kilka godzin.
     
  20. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Gdzie w plikach znajdę zaznaczone na czerwono obrazki?

    [​IMG]
     
  21. marcho

    marcho Ten, o Którym mówią Księgi

    Zależy ile prowincji. Jeśli tyle co ma teraz HoI3 to zajęłoby to ~45min (zależne od komputera oczywiście).
     
  22. Modes

    Modes Znany Wszystkim

    Sprawdzales? :>
    Zalezy to od komputera jednak jedyne osoby ktore wypowiedzialy sie jak ta funkcja dziala (na forum, np. po wykasowaniu wszystkich plikow z katalogu ...\map\cache) pisaly za zajmuje to duzo wiecej niz te twoje 45 minut.

    Oczywiscie moze zajac tyle czasu ale podejzewam ze tylko na jakims mega sprzecie.
     
  23. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

  24. Krisus1

    Krisus1 Ten, o Którym mówią Księgi

    HOI\gfx\mapitems, pliki o nazwie: counterarmysize.dds
     
  25. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    A jak to otworzyć?
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie