HoI3: Pytania o modowanie

Temat na forum 'HoI III - Pomocy!' rozpoczęty przez Dżemik, 10 Sierpień 2009.

  1. gozillas

    gozillas Aktywny User

    Witam. Gram sobie Nacjonalistycznymi Chinami (2.04c). Z Japonii stworzyłem swoją marionetkę, po czym dołączyłem do Kominternu. Jest rok 1944, państwa Osi zostały pokonane. Wypowiedziałem wojnę Aliantom, mimo to AI stoi bezczynnie. Problem ukazał się po przełączeniu na mapę dyplomacji :

    [​IMG]

    Zamiast koloru czerwonego jest kolor niebieski (co AI traktuje jako sojusznika). To jest bug czy celowe działanie? Da się to jakoś zmodować aby było tak jak być powinno?
     
  2. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Zna się ktoś na tych poleceniach: extend, replace?

    Bo mam taki problem: ściągnąłem sobie mod który wkleja się do folderu 'mod' i zrobiłem sobie jego kopię zmieniając jednie nazwy i robiąc bazgrołę na jednym z modowych obrazków, odpaliłem grę ale na obrazku nie było bazgroły! Dlaczego?
     
  3. Gragon

    Gragon Aktywny User

    Witam! Chciałbym aby Bukareszt wyglądał tak jak Warszawa. Tzn chciałbym widzieć miasto na mapie. Ale nie wiem jak to zrobić. Ktoś pomoże?
     
  4. honclik

    honclik Nowy

    Przyłączam się do pytania. Po edycji mapy bitowej miasto się pojawiło ale cała mapa się posypała, brzegi nie są równe a na saharze mam dżungle.
     
  5. Gragon

    Gragon Aktywny User

    A jak to zrobiłeś, że miasto się pojawiło? Może ja mógłbym pokąbinować. Wytłumacz mi co i jak :)

    EDIT: Ja to nie wiem po co w ogóle jest ten temat skoro i tak nikt tutaj nie pomaga nowym "moderom". Myślałem, że dostanę odpowiedź na swoje pytanie i się niemile rozczarowałem...
     
  6. honclik

    honclik Nowy

    Gragon cierpliwości, może nie wszyscy są w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Jeśli masz odpowiedni program spróbuj pobawić się z mapą (hoi/map/terrain.bmp). Miasta zaznaczone są na niej różowym kolorem. Pamiętaj o kopii zapasowej pliku. Jeśli po nieudanej próbie będziesz Chciał przywrócić dawną mapę, to po wklejeniu kopii usuń z katalogu cache plik time w celu ponownego obliczenia ścierzek w czasie uruchamiania gry.
     
  7. Gragon

    Gragon Aktywny User

    Dzięki honclik. Wiem, że nie wszyscy są w stanie odpowiedzieć na to pytanie no ale kurde myślałem, że chociaż jedna lub 2 osoby będą mi udzielać jakichkolwiek wskazówek. Poza tobą nie ma tutaj żadnej osoby, która udziala pomocy :-/ Jest to trochę irytujące.
     
  8. Dynamic

    Dynamic Ten, o Którym mówią Księgi

    Gdyby ktoś wiedział to by powiedział -.- Po co sobie strzępić język skoro nie można pomóc?
    Proponuję Ci popytać na forum paradoxu, tam na pewno jest paru moderów map.
     
  9. Gragon

    Gragon Aktywny User

    Ok tak zrobię. Dziękuję.
     
  10. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Wszystkie obrazki technologi w HoI2 i HoI3 miały na sobie taką specyficzną warstwę która sprawiała że zdjęcie było lekko pożółkłe, obdrapane, zniszczone. Widziałem w jakimś modzie nowe obrazki które prawdopodobnie miały na sobie tą samą warstwę, wie ktoś gdzie można ją zdobyć?
     
  11. laskuna

    laskuna Ten, o Którym mówią Księgi

    pokaż jakiś przykład. Jak nie ma w plikach gry tego to żaden problem zrobić takie coś samemu jak używasz jakiegoś photoshopa czy innego z warstwami programu.
     
  12. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Na przykład taki:
    [​IMG]


    Ale okej, już mam sposób, jeszcze tylko ramka.
     
  13. do czego służy komenda set_country_flag ?
     
  14. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Czy ktoś wie jak ustawić by obok lub zamiast nazwy prowincji był jej nurmer ID?
     
  15. Canaris

    Canaris Ten, o Którym mówią Księgi

    Gdzie w plikach jest plik odpowiedzialny za bonusy w walce na very easy ??
    Bo chętnie zagram Polska z bonusem do IC i Leadershipa ale bez militi pokonującej dywizje pancerne SS .
     
  16. Virtus

    Virtus Ten, o Którym mówią Księgi

    Ten:
    Hearts of Iron III\common\static_modifiers
     
  17. Canaris

    Canaris Ten, o Którym mówią Księgi

    No własnie przeglądałem ten plik i nic takiego tam nie ma.
    Są tylko bonusy/kary do manpower, IC i innych. O bonusach w walce nic nie pisze :(
     
  18. Agryppa

    Agryppa User

    Mam pytanie odnośnie podniesienia liczebności żołnierzy w brygadach tak aby każda liczyła po 5 tys.(w grze 3 tys.) żołnierzy co bardziej zbliża ją do rzeczywistego stanu dywizji na ok 20 tys. Widziałem że pojawił się post w tej sprawie jednak nie do końca rozumiem w jaki sposób zwiększyć ten stan?
     
  19. Dynamic

    Dynamic Ten, o Którym mówią Księgi

    Folder Units, otwierasz plik dla danej brygady i zwiększasz max strenght z 30 na 50 (jeśli nie to, to sprawdzę w domu wieczorem, teraz na szybko piszę z pracy). No i wypadałoby w takim razie zwiększyć też zużycie manpowera przez taką brygadę.
     
  20. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

    o_O Nawet radzieckie dywizje nie miały tylu żołnierzy. Etatowo miały 11 780 żołnierzy, w rzeczywistości od 3 do 7 tysięcy.
     
  21. Agryppa

    Agryppa User

    Ok dzięki wielkie, niemiecka dywizja z 1939 liczyła 17 tys. żołnierzy można to łatwo sprawdzić w wikipedii a dywizja ss nawet 19 000 (http://pl.wikipedia.org/wiki/10_Dywizja_Pancerna_SS_Frundsberg ), oprócz tego również amerykańskie dywizje w tym np 1 i 2 marines miały po około 20 tys. Zresztą w bardzo wielu źródła liczebność dywizji jest podawana w granicach 12-18 tys.
     
  22. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

    Jeśli już tak chcesz przerzucać się wikipedią to proszę:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dywizja
    Co więcej te 17 734 (dla dywizji piechoty - http://pl.wikipedia.org/wiki/Dywizje_piechoty_III_Rzeszy) to było na początku wojny, a im dalej tym stany niemieckich dywizji były coraz niższe. Kolejny przykład: radziecka dywizja pancerna liczyła 11 343 żołnierzy, a taki 1st PAD 16 095 żołnierzy. Czyli uśredniając nie będzie więcej niż 15 tys. na dywizję, czyli mniej więcej tyle ile jest w grze (w zależności od tego jakie brygady damy dywizji).
     
  23. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    Co to za bzdury! Standardowa dywizja w grze liczy 9,000 żołnierzy, gracz sam może sobie dodać jeszcze pułkobrygade artylerii (lub dwie) to będzie liczyła 10,000 lub 11,000 żołnierzy. Żeby dywizja liczyła ~15,000 musiała by się składać z 5 brygadopułków głównych (np. piechoty czy czołgów). Ale tego chyba nikt nie praktykuje bo to ani nie ładne, wprowadzałoby zbytnią jednolitość armii oraz byłoby niehistoryczne. :]
     
  24. Nuke

    Nuke [heinkel intensifies]

    Właśnie o to chodzi, że maksymalna ilość żołnierzy na dywizję w grze to 15 tys. Gdybyś przeczytał to ze zrozumieniem to załapałbyś, że chodzi mi o największą ilość żołnierzy w dywizji -.-

     
  25. Michał_86

    Michał_86 Zbanowany

    W rzeczywistości bywało więcej niż 15,000, więc tak czy inaczej piszesz bzdury.
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie