Zdaje się, że we wrześniu 1939 możliwe jest posiadanie 6 brygad Waffen SS. Kolejne dochodzą w miarę rozrastania się armii. Powyższa zależność jest w każdym państwie, które posiada jednostki specjalne. Jednostek specjalnych możemy posiadać 4% ogółu brygad piechoty.
Piechota zmotoryzowana czy też piechota zmechanizowana to raczej wywodzi się z piechoty A tak poważnie. Z osobistych obserwacji wrzuciłbym wszystkie piechoty do jednego worka, gdyż ze zwykłej piechoty możemy uzyskać po modernizacji nawet zmechanizowaną. Jednak Wiki sugeruje coś innego: Piechota zmotoryzowana i zmechanizowana wraz z kawalerią stanowią osobną kategorię - Mobile Infantry
Jest to o tyle ciekawe, że SS w Trójce jest podbuffowanym zmotem i tak z tego co pamiętam :F Dobra, Paradoxian sensowniej to tłumaczy i rozwiewa wątpliwości: Czyli zmot i zmech się liczy, ogólnie wszystko co ma bonus do combined arms, nie licząc wyjątków.
Jest jakiś sensowny wzór na budowę armii pancernych? Teraz mam armie w składzie 2x Korpus Pancerny 3x Arm, 1 Zmot i 1 SS. Co dodać, co usunąć?
3 brygady arm/zmot+ 2 brygady wsparcia to punkt wyjścia do tworzenia dywizji. Dawanie 5 brygad typu arm/zmot/ss to zwyczajne marnowanie szerokości frontu. 2 arm+1zmot/ss+samobieżna artyleria+inżynierowie to jeden z pierwszych przykładów jaki mi przychodzi do głowy. Przy takiej konfiguracji masz 20% combined arms na dzień dobry. Już same wzorce przygotowane przez Paradox są lepsze od twojego wyboru. Dużo lepiej składy dywizji stworzyli twórcy modów TRP lub BlackICE, więc jak nie masz pomysłu, zobacz co tam wymyślili Liczba korpusów jest kwestią indywidualną. Ja w zależności gdzie używam armii pancernej, mam od 3 do 5 korpusów. Główny czynnik, to czy jest sens podpinać w danym miejscu tyle sztabów oraz co taka armia ma robić. Jak rozbija mur to 5 korpusów. Jak goni wroga i odcina to może być mniej. Jednak drugim elementem na który patrzę, to umiejętności dowódców, które chcę aby otrzymywały moje jednostki w drzewku dowodzenia
Ja stosuję trzy różne zestawy (pod Niemcy oczywiście): - lekki: 1xLARM, 2xMOT/MECH, 1xENG, 1xMOTAA; - średni: 2xARM, 1xMOT/MECH, 1xSPART, 1xTD; - ciężki: 1xHARM, 1xWSS, 1xSPART, 1xTD, 1xAC.
Tu nie ma czasu na takie coś, nie ma mechaniki do tego nie licząc eventow i decyzji Wysłane za pomocą Tapatalka, wszelkie literówki biorę na siebie.
Cory na prowincje są z góry określone przez twórców. Np. Niemcy mogą dostać kory na Pomorze i Wielkopolskę po przez event Pakt Ribbentrop-Mołotow. Wielka Brytania dostaje cory na Islandii po upadku Danii, które następnie przejmuje USA. Innej opcji na zdobycie corów jak eventy nie ma.
Przy opcji normal zaopatrzenie wędruje od prowincji do prowincji i np. pod Stalingradem, Niemcy mają problemy z logistyką. W opcji arcade jednostki zużywają zaopatrzenie prosto z magazynu i problemy logistyczne znikają.
Najłatwiej i najszybciej zmienić właściciela konsola Wysłane za pomocą Tapatalka, wszelkie literówki biorę na siebie.
Kilka pytań. 1. Co daje technologia związana z Teorią. 2. W jakie techy najlepiej inwestować (ogólnie). 3. Co wpływa na to, że państwo poddaje się i zostaje zaanektowane lub postanawia "walczyć dalej"? 4. Jak wysyłać zaopatrzenie? Mam żołnierzy w Afryce i brakuje im zaopatrzenia/paliwa mimo. 5. Co jest potrzebne do gry multiplayer? Hamachi/coś innego, czy można też przez steam? Póki co, tyle. Jeśli będę jeszcze miał jakieś to na pewno się zapytam.
Ad. 1. Zwiększa szybkość kolejnych badań w danej dziedzinie oraz zmniejsza utratę doświadczenia pomocnego w kolejnych badaniach. Ad. 2. Przemysł i doktryny to u każdego. Niemcy głównie czołgi i samoloty, Wielka Brytania głównie flota i samoloty, USA wszystko Ad. 3. Musisz zajmować prowincje które mają punkty zwycięstwa np. Berlin czy Warszawa. Jeśli postęp kapitulacji podbijanego państwa dojdzie do 100%, następuje kapitulacja. Prowincje z punktami zwycięstwa możesz znaleźć na mapie jeśli zmienisz na niej filtr. Filtry mapy znajdują się nad mapą świata w prawym dolnym rogu ekranu. Postęp kapitulacji można zobaczyć w dyplomacji klikając na dany kraj. Ad. 4. Robiąc konwoje morskie do każdego portu w Afryce w zakładce przemysł. Rozbudowując porty oraz infrastrukturę w Afryce. Można zastosować także transport lotniczy. Dodatkowo zmień oficerów na geniusz logistyczny, to jednostki mniej będą jadły oraz rozwijaj technologie odpowiedzialne za transport w zakładce teorie. I pamiętaj. W Afryce wyżyją korpusy pancerne. Coś co jest armią pancerną zdechnie tam z głodu
Wielkie dzięki! Co do 3 pytania. Chodzi mi tutaj bardziej o to, że niektóre państwa stają się przeze mnie okupowane, a inne całkowicie zajęte. Dajmy na to, że Niemcami zająłem Polskę. Zachodnia została włączona do Rzeszy, a reszta jest okupowana jako Generalne Gubernatorstwo. Poza tym, skoro Teoria zwiększa szybkość kolejnych badań, to czy również warto w nią inwestować?
To czy dany kraj jest okupowany czy zajęty wynika z losowości. W większości przypadków jednak jest okupacja. Co do Polski to część jej ziem wchłania III Rzesza, gdyż dla Berlina np. Wielkopolska to prowincje narodowe. Na singlu możesz inwestować w teorie jak chcesz. Bez nich idzie grać. Natomiast gdy na multiplayerze ścigasz się kto będzie miał szybciej atom czy V2, to takie kwestie jak teoria mają znaczenie.
Państwa nie należące do frakcji dają się anektować, państwa we frakcjach zazwyczaj tworzą rząd na uchodźstwie.
Mam taki problemik że grając Włochami po ataku na Francję (w sojuszu z Niemiaszkami) nie powstaje Vichy, a Niemcy nic nie okupują (jedynie ja zgarniam Niceę bo zażądałem jej przy wypowiadaniu wojny). Taką sytuację miałem już dwa razy z rzędu i chciałbym wiedzieć czy żądając Nicei nie psuję eventu z klęską Francji etc.