Klan WayOfWar - Drzewni Bracia - Zakończony

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 4 Styczeń 2013.

  1. Toril

    Toril Nowy

    Hoho, ale rzeźnia. Ciężkie czasy nadchodzą. Szkoda tej bezsensownej decyzji z magią - może dałoby się jakoś materialne straty zamortyzować rozdzielaniem punkcików. Martwi mnie to, że staczamy się na dno a nastroje się polepszają. Klan nihilistów?

    Mam nadzieje, że w przyszłym roku uda nam się chociaż dorównać wynikom z poprzedniego.

    Oczywiście opcja numer dwa.
     
  2. Tarken

    Tarken Nowy

    2. Złóż cielę w ofierze Orlanthowi.
     
  3. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    Po przemyśleniu jestem za zostawieniem bydlaka tam gdzie jest. Może wyjdzie z niego w przyszłości coś korzystnego.
     
  4. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

    1. Pozwól Orendalowi zachować cielę. ("To nie jest zwyczajne cielę. Ktokolwiek je posiada, zyska wielkie szczęście.") - zadowolony carl ze szczęściem = dobry omen dla plemienia.
     
  5. Raulek

    Raulek Guest

    Jeden carl wiosny nie czyni :p

    Mam tylko nadzieje, że jak szybko nas powyrzynają to TM zacznie zabawę od nowa, a my mądrzejsi o te doświadczenia tym razem damy radę :)
     
  6. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    jestesmy najlepszym przykladem, ze demokracja sie nie sprawdza. Czesc chce zrobic z wioski handlowa oaze, czesc chce powyzynac wszystkich sasiadow, a pozostala grupa robic same heroquesty. I przy kazdej decyzji to wychodzi na wierzch powodujac, ze glosowania sa ... ;) Jesli zginiemy szybko, to TM powininen miec jednak wiekszy wplyw na decyzje ;)
     
  7. pavioniusz

    pavioniusz Znany Wszystkim

    3. Złóż cielę w ofierze Uraldzie, Matce Krów.
     
  8. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    Ja to od lat już powtarzam :p (np w kwestii forum, ale w końcu w AAR chodzi o to, abyśmy się wspólnie bawili... w końcu to gra tylko, a także i sam autor to zaproponował, rozpoczynając ten temat).
    Ale jakby co wykorzystam ten wpis xD (normalnie sobie linka zrobię ;) )

    a tak na serio, wracając do AAR:

    2. Złóż cielę w ofierze Orlanthowi.

    P.S.
    A co do kwestii Waszych decyzji z magią, to ta gra pokazała, że nie jest prosta i potrafi zaskakiwać.
    Na pewno patrząc po AAR poprzednim, nie jest tot gra, w której na pewno mamy łatwą drogę do zwycięstwa i gwarancje bycia heroes`em.
     
  9. gall2

    gall2 Ten, o Którym mówią Księgi

    2.
    W tej grze rzadko opłaca się robić coś związanego z rytuałami wbrew zachowanej tradycji/opowieści.

    Problem z demokracją jest taki, że ludzie planują do przodu (i planują, bardzo słabo przyszłe decyzje innych ludzi) i nie zawsze wybierają najlepszą opcją w aktualnych warunkach zakładając, że nie mają możliwości przeforsowania własnych decyzji w przyszłości (nie zawsze będziesz w większości) :p. Tj. dwie dobre strategie dwóch różnych stronnictw po uśrednieniu z losowymi odchyłami (ktoś nie mógł głosować, lub miał coś innego do roboty) na ogół nie jest równie dobrą strategią.. No i niestety czasem "masa"/lud nie posiada nawet zbliżonej ilości informacji, wiedzy na temat podejmowanych decyzji co eksperci co czynni argumenty o wiedzy/mądrości tłumu nie ważnym.
     
  10. Raulek

    Raulek Guest

    @Raferti, gall2 - za późno ;)
     
  11. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Z lekkim poślizgiem ale jestem. Podliczam głosy. @Raulek - spoko, aż tak sztywno nie musimy trzymać się godzin ;).
     
  12. Raulek

    Raulek Guest

    Tak tylko się drażnię :p
     
  13. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    szczegolne ze ich glosy tak naprawde nie mialy wplywu na wynik ;)
     
  14. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Wygrała opcja nr 2, złożenia cięlęcia Orlanthowi:

    [​IMG]

    Kapłani powiedzieli że Orlanth był bardzo zadowolony z naszego daru i obdaży nas dobrą fortuną w nadchodzących tygodniach.

    Oby tak się stało.



    Pora Ognia - Rok 1332

    [​IMG]





    [​IMG]

    Siewy zakończone. Brakuje nam dóbr, przez co nie możemy nająć nowych thanów, kupić koni, wybudować kapliczki etc. Dlatego też pierwszą rzeczą jaką robię jest przekierowanie rzemieślników do pracy nad niedawno znalezionymi pokładami kości. Tymczasem:



    [​IMG]

    Niebezpieczne szkodniki powróciły. Magia sztukmistrza pozwoliła odciągnąć je z naszych ziem, ale nie zapobiegła ich powrotowi. Rojem zaatakowały pasące się konie i poturbowały jednego tak okrutnie że musieliście go dobić. Pogryzły też kilka starszych kobiet i dzieci. Podenerwowani ludzie mówią że najwyższy czas by rada klanu zrobiła coś z tymi wstrętnymi stworami.

    1. Zablokuj wejście do jaskini. (Derik, Jarosar)

    2. Niech Dangmar znów odciągnie je swoją magią. (Ernaldesta, Dangmar)

    3. Wydaj rozkaz thanom by wybili stworzenia. (Derik)

    4. Wzrusz ramionami i zignoruj sprawę.


    [​IMG]
    "Te małe stworzenia udręczą każdego, jeśli się ich nie pozbędziemy."

    [​IMG]
    "Potrzebujemy magii by pozbyć się tej plagi."

    [​IMG][​IMG][​IMG]
    "Łatwo sobie z nimi nie poradzimy."

    [​IMG]
    "Pozwól mi zagrać im na mojej piszczałce. Proszę! Proszę!"

    [​IMG]
    "Carlowie mówią że zrobią co w ich mocy by pozbyć się tych potworów."



    Znowu te paskudy. Co z nimi robimy?


    Deadline 17:00.
     
  15. Raulek

    Raulek Guest

    1. Zablokuj wejście do jaskini. (Derik, Jarosar)
     
  16. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

  17. pavioniusz

    pavioniusz Znany Wszystkim

    Ciężka sprawa z tymi gryzoniami
    2. Niech Dangmar znów odciągnie je swoją magią. (Ernaldesta, Dangmar)
    raz się udało więc może drugim razem pozbędziemy się ich na zawsze.
     
  18. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    Przy blokowaniu ludzie giną. Jak thanowie będą walczyć to pewnie też. Wolałbym odłożyć ten problem na lepsze czasy kiedy damy radę zdobyć się na takie poświęcenie.
    2. Niech Dangmar znów odciągnie je swoją magią.
     
  19. thorfinn

    thorfinn Guest

    Przebrała się miarka.

    3. Wydaj rozkaz thanom by wybili stworzenia. (Derik)
     
  20. vimes6

    vimes6 Guest

    2
    Jak raz się udało to i drugi raz się uda.:p
     
  21. Sevgart

    Sevgart Targowica

    [​IMG]
    "Uwielbiam gdy Dangmar gra na swojej piszczałce. I nie tylko."

    2. Niech Dangmar znów odciągnie je swoją magią.
     
  22. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Wydaj rozkaz thanom by wybili stworzenia. (Derik)

    musimy w koncu z kims wygrac!! :D
     
  23. mack2r

    mack2r User

    2. Niech Dangmar znów odciągnie je swoją magią. (Ernaldesta, Dangmar)
     
  24. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    2. Niech Dangmar znów odciągnie je swoją magią. (Ernaldesta, Dangmar)
     
  25. gall2

    gall2 Ten, o Którym mówią Księgi

    2.Mam przykre wrażenie, że szczury będą do Nas wracać częściej i coraz bardziej szkodzić, ale nie możemy sobie pozwolić na ranienie thanów. Szczególnie, że mamy problem z dobrami i nie mamy przez to fortyfikacji co jest konieczne grając z dużymi terenami jak my.Jeżeli jest szansa na fortyfikacje lub kapliczkę w najbliższym czasie wybieram 3.
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie