Klan WayOfWar - Drzewni Bracia - Zakończony

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 4 Styczeń 2013.

  1. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    4. Weź ich w niewolę. Normalnie dałbym im ziemię ale wolę nie narażać się duchom przodków za odstępstwa od wielowiekowej tradycji. Zombiaki to ostatnia rzecz jakiej potrzebujemy
     
  2. Raulek

    Raulek Guest

    3. Przyznaj im jakąś ziemię. (Aslandar)
    "Los sprzyja tym którzy okazują litość."
     
  3. McFlash

    McFlash Panzer Pony

    3. Przyznaj im jakąś ziemię.
     
  4. thorfinn

    thorfinn Guest

    4. Weź ich w niewolę jako thralli. (Derik, Markalor, Dangmar, Jarosar)
     
  5. kivi98

    kivi98 Aktywny User

    4. Weź ich w niewolę jako thralli.
     
  6. Toril

    Toril Nowy

    2. Przyznaj im dobrą ziemię i startowe stado.
     
  7. Severian

    Severian Doctore

    1. Przyjmij ich jako cottarów. (Aslandar)
     
  8. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    3.Przyznaj im jakąś ziemię.
    Przybłędy podobno są wierni.
     
  9. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    Z przodkami lepiej się nie spierać ;)
    "Nasi przodkowie wzięliby ich jako thralli."
     
  10. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Podliczam

    ---------- Post added at 22:23 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

    Zwyciężyła opcja wzięcia ich jako thralli:

    [​IMG]

    Dangmet nie odezwał się, ale dał członkom rady pełne rozpaczy i rezygnacji spojrzenie.


    Populacja +6 (801), Magia +1 (-3)

    Warto było postąpić w myśl tradycji bo odrobiliśmy nieco straty w magii. Gdybyśmy postąpili wbrew tradycji to prawdopodobnie stracilibyśmy jeszcze więcej magii. ;)


    [​IMG]
    Wysoko postawieni członkowie niedalekiego klanu Lonisi przybyli do naszej tuli. "Słyszeliśmy że znaleźliście pokłady kości. Te stare zęby i rogi bardzo nas interesują i chcielibyśmy je kupić." wyjaśnia ich lider, Beneva. Markalor szeptem przypomina, że kości są bardzo cenione przez Lonisi, być może są dla nich święte.

    1. Odmów uprzejmie ale stanowczo.

    2. Pozwól im napełnić trzy wozy w zamian za 40 sztuk bydła.

    3. Zaoferuj umowę handlową w myśl której co roku dostawaliby pierwszy urobek kości.


    Potrzeba nam dóbr, więc opcja nr 3.

    Targowali się z nami ale bez przekonania. Wkrótce stało się jasne że interesował ich natychmiastowy zakup, a nie długotrwała umowa. Gdy zdaliśmy sobie z tego sprawę, zakończyliśmy spotkanie i oni odeszli.


    No trudno.




    [​IMG]

    Niebezpieczne szkodniki powróciły. Magia sztukmistrza pozwoliła odciągnąć je z naszych ziem, ale nie zapobiegła ich powrotowi. Rojem zaatakowały pasące się konie i poturbowały jednego tak okrutnie że musieliście go dobić. Pogryzły też kilka starszych kobiet i dzieci. Podenerwowani ludzie mówią że najwyższy czas by rada klanu zrobiła coś z tymi wstrętnymi stworami.

    1. Zablokuj wejście do jaskini. (Derik, Jarosar)

    2. Niech Dangmar znów odciągnie je swoją magią. (Derik, Markalor, Dangmar, Jarosar)

    3. Wynajmij nieznajomych by zabili stworzenia. (Derik, Ernaldesta, Jarosar)

    4. Wydaj rozkaz thanom by wybili stworzenia. (Derik, Jarosar)

    5. Wzrusz ramionami i zignoruj sprawę.


    [​IMG]
    "Musimy zrobić wszystko co w naszej mocy by pozbyć się tych szkodników, bez znaczenia co kto myśli!"

    [​IMG]
    "Czemu ryzykować pogryzieniem gdy możemy wynająć do tego innych?"

    [​IMG]
    "Potrzeba nam magicznego rozwiązania."

    [​IMG]
    "Łatwo sobie nie poradzimy."

    [​IMG]
    "Je też mogę odesłać do Hendartów!"

    [​IMG]
    "Carlowie mają gdzieś kto się ich pozbędzie, po prostu nie chcą ich już widzieć!"




    OK - sytuacja z niebezpiecznymi szkodnikami wymyka się spod kontroli. Czy to są wciąż nowe, czy stare które po jakimś czasie wróciły do swego legowiska? Co robić?



    Deadline - jutro 11:00
     
  11. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Wynajmij nieznajomych by zabili stworzenia. (Derik, Ernaldesta, Jarosar)

    normlanie wybralbym opcje zeby wojownicy sie tym zajeli, ale o ile dobrze rozumie, ze czesc z nich jest chora/ranna.
     
  12. lysy

    lysy Panzer Legion

    3. Wynajmij nieznajomych by zabili stworzenia.
    Po co ma ginąć ktoś z naszych. I lepiej żeby rozwiązali problem ostatecznie:)
     
  13. Raulek

    Raulek Guest

    1. Zablokuj wejście do jaskini. (Derik, Jarosar)

    Ja dalej optuje za opcją #1.
     
  14. McFlash

    McFlash Panzer Pony

    Za Raulkiem - 1. Zablokuj wejście do jaskini.
    Niech zacznie się Chaos :Devil:
     
  15. Severian

    Severian Doctore

    3. Wynajmij nieznajomych by zabili stworzenia. (Derik, Ernaldesta, Jarosar)
     
  16. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    Gdy zablokuje się wyjście to one po jakimś czasie znowu wracają. Przynajmniej tak było w poprzedniej grze TM. A więc 3, niech ktoś inny je wytłucze.
     
  17. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    3. Wynajmij nieznajomych by zabili stworzenia. (Derik, Ernaldesta, Jarosar)
     
  18. Toril

    Toril Nowy

    3. Wynajmij nieznajomych by zabili stworzenia. (Derik, Ernaldesta, Jarosar)
     
  19. pavioniusz

    pavioniusz Znany Wszystkim

    3. Wynajmij nieznajomych by zabili stworzenia. (Derik, Ernaldesta, Jarosar)
     
  20. vimes6

    vimes6 Guest

    2.
    Jeśli coś działa to po co to zmieniać. Nawet jeśli to na krótko.
    Nie stać nas na kolejnych rannych wojowników lub oddanie ciężko zarobionych dóbr by zatrudnić nieznajomych.
     
  21. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

  22. thorfinn

    thorfinn Guest

    4. Wydaj rozkaz thanom by wybili stworzenia. (Derik, Jarosar)
     
  23. Tarken

    Tarken Nowy

    1. Zablokuj wejście do jaskini.
     
  24. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    Wybić je co do nogi własnymi siłami

    Jeśli je zablokujemy to też poranią wielu naszych a prędzej czy później wrócą więc lepiej zrobić to raz a pożądnie.
     
  25. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    Rozkaż tanom by je wybili.
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie