Klan WayOfWar - Drzewni Bracia - Zakończony

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 4 Styczeń 2013.

  1. Raulek

    Raulek Guest

    5. Przyjmij nowych wojowników tylko jeśli kwalifikowani kandydaci się pojawią. (Markalor, Dangmar, Jarosar)
     
  2. Severian

    Severian Doctore

    4. Wyślij Endala na misję by znalazł najlepszych dostępnych wojowników. (Derik, Markalor, Aslandar, Dangmar, Jarosar)
     
  3. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    4. Wyślij Endala na misję by znalazł najlepszych dostępnych wojowników. (Derik, Markalor, Aslandar, Dangmar, Jarosar)
     
  4. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    4. Wyślij Endala na misję by znalazł najlepszych dostępnych wojowników. (Derik, Markalor, Aslandar, Dangmar, Jarosar)


    Trzeba nam nowych wojowników, nie kryminalistów.
     
  5. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    4. Wyślij Endala na misję by znalazł najlepszych dostępnych wojowników. (Derik, Markalor, Aslandar, Dangmar, Jarosar)
     
  6. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    5. Przyjmij nowych wojowników tylko jeśli kwalifikowani kandydaci się pojawią.
    Trzeba nam mężnych i gotowych do poświęceń wojowników. Nie będziemy krążyć, błagać ani się płaszczyć. Drzewny brat musi być jak dąb!
     
  7. Toril

    Toril Nowy

    1. Działaj szybko by znaleźć nowych wojowników - przyjmuj przestępców jeśli trzeba. (Ernaldesta, Dangmar)

    Legia Cudzoziemska!
     
  8. thorfinn

    thorfinn Guest

    5. Przyjmij nowych wojowników tylko jeśli kwalifikowani kandydaci się pojawią. (Markalor, Dangmar, Jarosar)
     
  9. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    5. Przestępy w klanie to głupota. Nie mamy ani czasu, ani dóbr by szukać najlepszych z najlepszych. A więc szukajmy kogo się da.
     
  10. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    4. Wyślij Endala na misję by znalazł najlepszych dostępnych wojowników.

    Co za zaskoczenie - opcja która nie jest zła, ostatnio rzadko się takie zdarzają :p
     
  11. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    4. Wyślij Endala na misję by znalazł najlepszych dostępnych wojowników.
     
  12. Biedrona

    Biedrona Artysta jakich mało

    4. Wyślij Endala na misję by znalazł najlepszych dostępnych wojowników. (Derik, Markalor, Aslandar, Dangmar, Jarosar)


     
  13. Vip2002

    Vip2002 Znany Wszystkim

    4. Wyślij Endala na misję by znalazł najlepszych dostępnych wojowników. (Derik, Markalor, Aslandar, Dangmar, Jarosar)
     
  14. PIAJR

    PIAJR Ten, o Którym mówią Księgi

    Zdecydowanie opcja 1. Jeśli potrzebujemy ludzi, to zabijaki spod ciemnej gwiazdy choćby poprzez swoją złą reputację odstraszą wroga. Poza tym bataliony karne Wehrmachtu zawsze radziły sobie z falami wrogiej piechoty ;)
     
  15. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    znajac ta gre to zaraz wyskoczy nam milion ewentow o tych zabijakach gdzie kazda opcja bedzie konczyc sie utrata bydla, honoru lub morale :p

    PS: nie wierze w opcje legionu marseburskiego (tak on sie nazywal?) :)
     
  16. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    4. Wyślij Endala na misję by znalazł najlepszych dostępnych wojowników.

    Może jakość okaże się lepsza niż ilość?
     
  17. Sevgart

    Sevgart Targowica

    4. Wyślij Endala na misję by znalazł najlepszych dostępnych wojowników.
     
  18. Tarken

    Tarken Nowy

    4. Wyślij Endala na misję by znalazł najlepszych dostępnych wojowników.
     
  19. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Podliczam

    ---------- Post added at 14:14 ---------- Previous post was at 13:06 ----------

    Zwyciężyła opcja nr 4:


    [​IMG]

    Jak długo Endal ma poszukiwać wojowników?

    Hmm, niech będą 4 pory roku.


    [​IMG]
    "Jeśli bieda byłaby drogą, to klan Heran podróżowałby nią na bardzo szybkim wozie. Ich nieuudolność jest wyśmiewana w całej Smoczej Przełęczy. Właśnie stracili dobra warte 120 krów. Stracili mnóstwo srebra, pierścieni i tajemnych receptur na rzecz Leikana, wodza klanu Anmangarn, który pokonał ich w turnieju poetyckim."

    Świetnie - dobrze słyszeć że naszym wrogom się nie wiedzie. Faktycznie, chyba klan Heran ani razu na nas nie najechał. Jak tylko będziemy mieli thanów, warto by wykorzystać tą słabość i znów na nich najechać.


    [​IMG]
    "Nasza karawana powróciła od Orlundi. Za 100 koszy żywności i dóbr wartych 24 krowy, kupiłem 14 koni. Z tego co widziałem Orlundi mają większe stada krów niż my"

    Świetnie! Dobra robota Harsaltar. Odtworzyliśmy nasze stadko koni i możemy teraz nająć dodatkowych thanów.


    [​IMG]
    "Nie stać nas było na złożenie odpowiednich ofiar Elmalowi i nasza kapliczka straciła swą moc. Obecnie, aby utrzymać nasze kapliczki i świątynie, potrzebujemy 2 krów, 10 owiec i 8 dóbr każdego roku."

    Ahh - niedobrze. Stało się tak dlatego że Harsaltar wziął wszystkie dobra. W przyszłości musimy uważać by zawsze mieć jakiś zapas i nie schodzić z ich ilością do zera.




    Święty Czas - Rok 1332

    [​IMG]



    Ok - udało nam się przetrwać ciężki, trzeci rok naszej przygody w Smoczej Przełęczy. Rozpoczął on się miażdżącym atakiem konnych nomadów, podczas którego straciliśmy wielu ludzi oraz niemal wszystkie konie. Los jednak zesłał nam białe cielę które złożyliśmy w ofierze Orlanthowi. Kilkukrotnie zmagaliśmy się z powracającymi pancernymi gryzoniami. Byliśmy w stanie rozwiązywać różne problemy wewnętrzne i sprawnie handlować, wychodząc nieco na prostą.

    Zobaczmy jak wygląda to w liczbach:

    Kod:
    Bydło 		775 [COLOR="#FF0000"]-14[/COLOR]
    
    Dobra 		6   [COLOR="#00FF00"]+6[/COLOR]
    
    Żywność         460 [COLOR="#FF0000"]-585[/COLOR]
    
    Populacja  	995 [COLOR="#00FF00"]+157[/COLOR]
    
    Thanowie 	12 [COLOR="#FF0000"]-2[/COLOR]


    Populacja:
    Kod:
    Farmerzy 	478 [COLOR="#00FF00"]+70[/COLOR]
    
    Dzieci 		431 [COLOR="#00FF00"]+85[/COLOR]
    
    Thanowie	12  [COLOR="#FF0000"]-2[/COLOR]
    
    Możni		29  [COLOR="#FF0000"]-1[/COLOR]
    
    Rzemieślnicy	15 [COLOR="#FF0000"]-1[/COLOR]
    
    Myśliwi		18  [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]
    
    Thrallowie	12  [COLOR="#00FF00"]+2[/COLOR]



    Zwierzęta
    :
    Kod:
    Bydło 		775 [COLOR="#FF0000"]-14[/COLOR]
    
    Owce	        1761 [COLOR="#00FF00"]+95[/COLOR]
    
    Konie		25 [COLOR="#FF0000"] -1[/COLOR]
    
    Świnie		1586 [COLOR="#00FF00"]+28[/COLOR]




    _________________________

    Nastrój klanu:

    rozradowany
    doskonały
    szczęśliwy
    optymistyczny*
    powściągliwy
    zmartwiony
    niezadowolony
    przygnębiony
    paskudny
    ponury

    -3
    ________________________

    Morale rolników :

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany*
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -
    ________________________

    Morale thanów

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny*
    stonowany
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -1
    ________________________

    Pozycja Klanu

    Król
    +5
    +4
    +3
    +2
    +1*
    0
    -1
    -2
    -3
    -4
    -5
    Zbieracz Patyków

    -

    ________________________


    Pozycja klanu nie uległa zmianom, ale morale jest dość kiepskie. Mamy troszkę mało żywności która poszła na zakup koni, ale w razie czego będzie można awaryjnie zarżnąć owce lub świnie. Ogólnie nie jest źle.



    [​IMG]

    - Kapłani przepowiadają normalne zbiory

    - Kilku martwiło się że nasze rośliny nie dostaną dość słońca tego roku by urosnąć


    Tym razem mamy aż 9 punktów magii do rozdania. Straty odrobione. To prawdopodobnie skutek postępowania zgodnie z tradycją, a może to Orlanth odwdzięczył się za ofiarę z białego cielęcia? Kto wie.

    Czas zdecydować o strategii na rok 1333. Tak jak wcześniej, wybierzcie trzy spośród poniższych kategorii w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej:

    Dzieci - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężne korzyści demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne



    Głosowanie do 16:00
     
  20. Severian

    Severian Doctore

    Zdrowie
    Zbiory
    Rezerwa


    Trzeba się odbić po pustoszących klan chorobach, a zbiory nie zapowiadają się najlepiej. No i wreszcie czas na zrobienie rezerwy magii, bo najazdy konnych nomadów mogą się powtarzać i wtedy magia się przyda.
     
  21. Raulek

    Raulek Guest

    1. Stada
    2. Handel
    3. Zbiory
     
  22. kivi98

    kivi98 Aktywny User

    1.Zdrowie
    2.Zbiory
    3.Wojna
     
  23. thorfinn

    thorfinn Guest

    1. Wojna
    2. Polowania
    3. Handel
     
  24. manuelcastro

    manuelcastro Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Wojna
    2. Stada
    3. Handel
     
  25. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    Zbiory
    Zdrowie
    Wojna
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie