Klan WayOfWar - Drzewni Bracia - Zakończony

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 4 Styczeń 2013.

  1. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    Czemu nie mogę zbudować świątyni np Humaktowi gdy mam poznane dwa błogosławieństwa ?
     
  2. Biedrona

    Biedrona Artysta jakich mało

    Być może nie masz odpowiedniej ilości dóbr.

    W ogóle zajrzyj sobie na tę stronę (klik) i na tę (klik) - są bardzo pomocna.
     
  3. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    Mam wszystkie rzeczy.
     
  4. Raulek

    Raulek Guest

    4. Zaprzyjaźnij się z innym klanem. (Derik, Jarosar)
     
  5. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    @Drakensang - jeśli cię stać to nie mam pojęcia


    Podliczam.

    ---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:01 ----------

    Wygrała opcja nr 4 - "Zaprzyjaźnij się z innym klanem".

    [​IMG]

    Wódz i thanowie Szarych Lisów zadeklarowali nam swą przyjaźń.

    Dobrze - zatrzymaliśmy eskalację konfliktu, który był już na granicy waśni. Szare Lisy znane są z plantacji wina oraz świętego miejsca ku czci Ernaldy i Elmala, więc mamy z nimi coś wspólnego. Może uda się kiedyś zawrzeć sojusz i/lub wcielić ich do plemienia.


    Nie mając zbyt wiele opcji podczas Pory Morza, zamierzam wysłać pierwszą wyprawę badawczą poza naszą tulę. Na jej czele stanie młody wojownik imieniem Hendrick.
    ______________________


    [​IMG]
    Hendrick

    Wiek - 25
    Bóg - Orlanth, Elmal
    Walka - Doskonały
    Targowanie Się - Dobry
    Przywództwo - Dobry
    Magia - Dobry
    Rośliny - Dobry
    Zwierzęta - Dobry

    ______________________

    W walce jest równie dobry co Ernaldesta, ale niczym innym się nie wyróżnia. Drużyna oprócz niego składać się będzie z 1 thana i 8 carlów z pospolitego ruszenia.


    [​IMG]

    Celem wyprawy będą niedalekie Góry Quivin. Powyższa mapa pokazuję całość Smoczej Przełęczy i jak widzicie są to jak na razie w większości białe plamy. Drużyna jest niewielka, więc nakazuję im powolne, ostrożne tempo.


    [​IMG]
    "Nasza karawana powróciła od Orlundi. Zgodzili się na stałe z nami handlować i osiągnąłem zysk z tej podróży. Orlundi mają więcej owiec od nas."


    Harsaltar znów odwalił kawał dobrej roboty. Mamy teraz stałe, niezłe źródło przychodu dóbr. :) Tymczasem, drużyna Hendricka ma kłopoty:


    [​IMG]
    Drużyna naszych zwiadowców w drodze do Gór Quivin została zaatakowana przez grupę zdesperowanych bandytów! Mają nad naszymi lekką przewagę liczebną. Co Hendrick powinien zrobić?

    1. Blefem uniknij walki.

    2. Zabij tylu ile się da.

    3. Ucieczką uninij walki.


    Ahhh. Hendrick jest dobry jedynie w walce i to bardzo, pozostaje więc opcja nr 2 i trzymanie kciuków.


    Bandyci byli groźni niczym sarenki. Hendrick usiekł kilku z nich, zaś jego eskorta rozproszyła resztę. Drużyna kontynuowała wyprawę.

    Świetnie - dobra robota Hendrick!



    [​IMG]

    Ekspedycja Henricka powróciła z Gór Quivin. Mówi on że znalazł jaskiniowe legowisko wyrma. Wyrmy są smoko-podobnymi stworzeniami wielkości małej chałupy. Hendrick podejrzewa że ten konkretny Wyrm leży na górce skarbów.

    1. Zakaż komukolwiek niepokoić wyrma.

    2. Wyślij drużynę z darem żywności dla wyrma. (Derik, Aslandar)

    3. Wyślij drużynę by zabiła wyrma i zabrała skarb. (Ernaldesta)

    4. Wyślij Dangmara by wziął skarb bez zabijania wyrma. (Derik, Dangmar, Jarosar)

    5. Sprzedaj mapę Hendricka do legowiska innemu klanowi. (Harsaltar, Jarosar)


    [​IMG]
    "Nigdy nie widziałem wyrma, ale z tego co wiem niektóre potrafią być całkiem inteligentne."

    [​IMG]
    "Uzyskam dobrą cenę za tą mapę."

    [​IMG]
    "Jeśli chcecie by ktokolwiek wrócił żywy, wyślijmy co najmniej siedmiu thanów z silnym, zdolnym liderem."

    [​IMG]
    "Wyrmy wyznają religię smokołaków. Liczą na to że pewnego dnia odrodzą się jako smoki."

    [​IMG]
    "Nasz klan był zawsze przyjacielem smoczej rasy. Postąpienie w myśl starożytnej tradycji wzmocni naszą magię."

    [​IMG]
    "Mogę przynieść część skarbu wyrma i zrobić z niego przyjaciela. Nie śmiejcie się - poważnie!"

    [​IMG]
    "Musielibyśmy ciężko pracować by odrobić straty w przypadku wysyłania za wyrmem ludzi, gdy pola wymagają uwagi."



    Bardzo ciekawe 'znalezisko' - co powinniśmy zrobić?


    Głosowanie do godziny 0:00
     
  6. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    2. Wyślij drużynę z darem żywności dla wyrma.

    Bez dwóch zdań, lubimy smoki :)
     
  7. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    2. Wyślij drużynę z darem żywności dla wyrma. (Derik, Aslandar)
     
  8. kivi98

    kivi98 Aktywny User

    2. Wyślij drużynę z darem żywności dla wyrma. Lepiej mieć kolejnego sojusznika, a nie wroga.
     
  9. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    2. Wyślij drużynę z darem żywności dla wyrma. (Derik, Aslandar)
     
  10. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    2. Wyślij drużynę z darem żywności dla wyrma. (Derik, Aslandar)
     
  11. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    2. Wyślij drużynę z darem żywności dla wyrma. (Derik, Aslandar)

    tradycja nakazuje takie postepowanie. Atak moze dac zyski,a le cos czuje ze bedzie bardzo kosztowny i bedzie nam sie odbijal czkawka.
     
  12. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    Z tego co pamiętam z przeglądania AARów z KoDP, wysłanie osoby takiej jak Dangmar może skończyć się ogromnym zyskiem, albo ogromną stratą dóbr w zależności od szczęścia jakie nam dopisze. Niby był ten cały incydent z tęczą, ale mimo to wolałbym nie ryzykować i obstawiam wysłanie darów. 2
     
  13. Raulek

    Raulek Guest

    2. Wyślij drużynę z darem żywności dla wyrma. (Derik, Aslandar)
     
  14. vimes6

    vimes6 Guest

    2. Wyślij drużynę z darem żywności dla wyrma.
     
  15. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Hmm. Wygląda na to że jest jednomyślność - jak nic się nie zmieni to o 22:00 zliczę głosy i zobaczymy co się stanie.
     
  16. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    Też obstawiam wysłanie darów. Szkoda ludzi.
     
  17. Severian

    Severian Doctore

    Nie ma co łamać tradycji, ale z trendu się wyłamię :p

    4. Wyślij Dangmara by wziął skarb bez zabijania wyrma. (Derik, Dangmar, Jarosar)
     
  18. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    Bilbo tez kiedys prosil smoka o skarb - skonczylos ie spaleniem duzego miasta i wojna z Orkami, wilkami, elfami, krzatami, hobbitami i ludzmi. Napewno tego chcesz? :p
     
  19. Severian

    Severian Doctore

    I tak nie wygram :p
     
  20. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Dobra - podliczę głosy. Mam nadzieję że nikt się nie obrazi, ale opcja nr 2 jest raczej pewniakiem. ;)

    ---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:04 ----------

    [​IMG]

    Ile krów chcesz podarować wyrmowi na pożarcie? (1-157)


    157? Kurcze, ciężki wybór. Nie chcę zaprzepaścić szansy, ale nie chcę też przesadzić. Bestia musi mieć niezły apetyt. Niech będzie 45.

    Bydło -45 (738)


    [​IMG]

    Wyrm łapczywie przyjął nasz dar i powiedział że nasza hojność zostanie zapamiętana.

    Magia +3 (6)

    Ok - udało się go zadowolić, choć nie jestem do końca pewien jak i kiedy wyrm się nam odwdzięczy. Otrzymaliśmy 3 punkty magii dzięki działaniu w myśl tradycji - mamy aż 6 punktów w rezerwie.





    Pora Ognia - Rok 1333

    [​IMG]



    Pola obsiane i z tak dużą rezerwą magii byłaby to świetna okazja do najazdu, zwłaszcza że nasze stado krów mocno się skurczyło po 'nakarmieniu' gada. Niestety, wciąż za mało koni i nie mogę nająć nowych thanów. Zamiast tego zwiększam nieco ilość rzemieślników - za dobra będziemy mogli kupić konie.

    Gdy tymczasem:


    [​IMG]

    Dwóch nieznajomych przybyło do nas szukając tymczasowego schronienia. Wydają się być obcokrajowcami - nie znają odpowiednich powitań i mówią jedynie językiem handlowym. Ich ubrania są postrzępione i ciężko stwierdzić skąd przybyli. "Potrzebujemy jedzenia, schronienia. Będą walczyć. Walczyć mężnie dla was, zwłaszcza konno. Zostaną na dziesięć, piętnaście pór, nie więcej."

    1. Pozwól ochotnikowi zasponsorować ich jako gości. (Ernaldesta, Markalor, Aslandar, Dangmar)

    2. Dopytaj ich kim są. (Markalor)

    3. Niech wódz zasponsoruje ich jako gości. (Markalor)

    4. Zaoferuj zainicjować ich jako Orlanthyjczyków.

    5. Odmów im. (Derik, Harsaltar, Markalor)

    6. Wyślij ich do innego klanu. (Derik, Harsaltar, Markalor, Jarosar)



    [​IMG]
    "Nasi przodkowie nie przyjmowali nieznajomych."

    [​IMG]
    "Niektórzy ludzie obawiają się nieznajomych."

    [​IMG]
    "Potrzebujemy wojowników!"

    [​IMG]
    "Nie są Orlanthyjczykami. Bardzo nietypowe byłoby zrobić z nich Orlanthyjczyków."

    [​IMG]
    "Omeny nam sprzyjają - możemy sobie pozwolić na ryzyko."

    [​IMG]
    "Obcokrajowcy śmiesznie mówią i są idealnym celem żartów. Przyjmijmy ich!."

    [​IMG]
    "Możemy wysłać ich do Niebieskich Świerków."




    Co robimy? Mamy potencjalnie dwóch nowych thanów na jakiś czas, ale czy warto?



    Głosowanie do jutra do 12:00
     
  21. Raulek

    Raulek Guest

    2. Dopytaj ich kim są. (Markalor)
     
  22. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    2. Dopytaj ich kim są.
    a później, jeśli nie okażą się szpiegami Hendartu
    1. Pozwól ochotnikowi zasponsorować ich jako gości.
     
  23. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    2. Dopytaj ich kim są. (Markalor)
     
  24. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    2. Dopytaj ich kim są.
     
  25. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    2. Dopytaj ich kim są.

    Coraz bardziej jesteśmy zgrani :D
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie