Klan WayOfWar - Drzewni Bracia - Zakończony

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 4 Styczeń 2013.

  1. adammos

    adammos Guest

    6. Wpompuj do jaskini dwie cysterny benzyny i podpal.



    1. Zablokuj wejście do jaskini.
     
  2. Severian

    Severian Doctore

    Raczej - walnij tam fireballa :p

    Czwórka raz jeszcze.
     
  3. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    Blokuj, wszystko po kolei do sprawdzenia.
     
  4. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Zablokuj wejście do jaskini.
     
  5. kivi98

    kivi98 Aktywny User

    1. Zablokuj wejście do jaskini.
     
  6. McFlash

    McFlash Panzer Pony

    A mówiłem, żeby opodatkować szczury! Z fiskusem nikt jeszcze nie wygrał.

    1. Zablokuj wejście do jaskini.

    \

    Przynajmniej jest ciepło, można posłuchać dobrej muzyki i jest na kogo zwalić :)
     
  7. gall2

    gall2 Ten, o Którym mówią Księgi

    2. Niech Dangmar znów odciągnie je swoją magią. Ze szczurami nie wygrasz...
     
  8. vimes6

    vimes6 Guest

    2. Niech Dangmar znów odciągnie je swoją magią.
     
  9. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Zablokuj wejście do jaskini.

    Ostatnia deska ratunku
     
  10. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    4. Wydaj rozkaz thanom by wybili stworzenia.

    Co najmniej jak konta klony :p
    Wybijasz, wysyłasz, zawalasz, a wracają :p

    P.S
    Ot takie luźne porównanie w kwestii upierdliwiości, żeby nie było obrazy czasami userów - mam na myśli konkretne przypadki banowanych... nawet magia nie pomaga :D
    W sumie ciekawe co na nie działa, to może spróbujemy na stronie xD .. sory za OT
     
  11. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    Wyciąć je w pień- to chyba jedyna opcja gwarantująca że nie wrócą, a że thanowie ostatnio pewnie się schlali wińskiem i nie zrobili tego jak trzeba to będą wysyłani przeciw szczurom tak długo jak będzie trzeba
     
  12. pavioniusz

    pavioniusz Znany Wszystkim

    4. Wydaj rozkaz thanom by wybili stworzenia.

    Będziesz wysyłał karne plutony do klonerów:p
     
  13. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

    1. Zablokuj wejście do jaskini.
    a jeśli to nie pomorze to
    4. Wydaj rozkaz thanom by wybili stworzenia. (może zdobędą doświadczenie w walce:mrgreen:)
     
  14. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Podliczam

    ---------- Post added at 20:49 ---------- Previous post was at 19:44 ----------

    Zwyciężyła opcja nr 1 - Zablokuj wejście do jaskini.

    [​IMG]


    Wielu carlów zostało pokąsanych gdy układali głazy w jaskini. Powiedzieli że wojownicy powinni pozabijać stworzenia.

    Sprawa załatwiona - ale na jak długo?



    [​IMG]

    Przypadłość spowodowana przez złe duchy Hendartów powróciła! Niech to. OK, wcześniej licznie głosowaliście za opcją złożenia ofiary Chalanie Arroy - tak też czynię.

    [​IMG]

    Kapłani mówią że Lecząca Bogini wygnała złe duchy.

    Mam nadzieję że jej magia jest skuteczniejsza od tej Dangmara.

    Czas znaleźć następcę Aslandara w radzie.

    ______________________

    [​IMG]
    Lismelder

    Wiek - 40
    Bóg - Ernalda
    Magia - Doskonały
    Targowanie Się - Bardzo Dobry
    Zwyczaje - Dobry
    Przywództwo - Dobry
    Zwierzęta - Dobry
    Walka - Niezły

    ______________________

    Lismelder jest najlepszym magiem w naszym klanie. Fakt że wyznaje Ernaldę, Boginię Matkę, powinien wpłynąć pozytywnie na nasze plony.


    [​IMG]

    OMFG! Najechało nas 154 Końskich-Pomiotów, ominęli nasze patrole i na ich drodze staje jedynie 7 thanów i 80 piechurów.:>

    Nie mamy szans więc nakazuje walkę z dystansu i 'przetrwanie'. Punkt magii z rezerwy idzie na wsparcie.


    [​IMG]

    Konni nomadzi próbowali nas okrążyć lecz mocno ucierpieli od naszego ostrzału.

    Końskie-Pomioty używają swej mobilności by ominąć naszych najlepszych wojowników i atakować tych gorzej wyszkolonych. Jarosar z grupką ludzi jest przez chwilę bardzo blisko grupki wrogich jeźdźców. Co powinien zrobić?

    1. Unikaj niebezpiecznych sytuacji.

    2. Pokieruj ostrzałem naszych harcowników.

    3. Walcz mężnie.

    4. Poprowadź grupkę wojowników i oflankuj ich.

    5. Podejmij szalone ryzyko by ich pokonać.


    Hmm. Jarosar jest niezłym wojownikiem i dowódcą, ale nie chcę go tracić - jest ekspertem jeśli idzie o uprawy. Niech będzie konserwatywna opcja nr 2.

    Jarosar skierował naszych ludzi do ostrzału łuczników wroga. Nasze proce i łuki pomogły, ale nie przesądziły o losach bitwy.



    [​IMG]

    Starcie szybko się zakończyło. Nasza magia pokonała ich magię, ale to nie wystarczyło. Musieliśmy wycofać się z pola bitwy. Końskie-Pomioty zabrały 13 naszych koni. Straciliśmy 1 thana i 3 piechurów, 4 ludzi zostało rannych. Zabiliśmy 6 nomadów.


    Małe straty, ale nie mamy już koni. Zero. Nie mamy też dóbr, krów czy żywności za które moglibyśmy je kupić. Quest Elmala w przyszłym roku to chyba jedyna opcja.


    [​IMG]

    Żywności jest niebezpiecznie mało, a to dopiero pora siewów. Jestem zmuszony zarżnąć 1/3 naszych owiec i świń.


    [​IMG]


    Elgane z Niebieskich Świerków w towarzystwie Orlkartha i Maniski z klanu Orlundi, przybyli by przekonać naszych thanów by pomogli jej w zasadzce na Króla plemienia Colymar. "Colymar na zbyt wiele sobie pozwalają i zachowują się jak tyrani! Wypędzają nas z naszych ziem." Elgane, Orlkarth i Maniski są prominentnymi thanami swych klanów.

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Derik, Lismelder)

    2. Wysłuchaj ich, ostrzeż Offira. (Harsaltar)

    3. Rozkarz thanom wziąć udział.

    4. Pozwól thanom zdecydować za siebie.

    5. Odmów im. (Jarosar)

    [​IMG]
    "Niebieskie Świerki i Orlundi to nasi sojusznicy. Podziękują nam za przekonanie ich o niepotrzebnym ryzyku tego planu."

    [​IMG]
    "Jeśli powiemy o tym Offirowi, sowicie nas wynagrodzi."

    [​IMG]
    "Bez nas Elgane nie ma szans."

    [​IMG]
    "Colymar przybyli tu przed wszystkimi innymi i utworzyli plemię jako pierwsi. To oni przezwyciężyli moc bariery smokołaków."

    [​IMG]
    "Król Colymar posiada wielkie magiczne moce - jedną z nich jest Widzący Duch który chroni go przed zasadzkami."

    [​IMG]
    "Nie mam nic do dodania."

    [​IMG]
    "Nie mamy do nic czynienia z Colymar."



    Co robimy? Colymar to plemię zrzeszające kilka klanów z południowego-zachodu smoczej przełęczy. Więcej na ich temat tutaj -> (Kliknij).


    Głosowanie do jutra do 16:00
     
  15. thorfinn

    thorfinn Guest

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Derik, Lismelder)

    Nie stać nas na pomoc.
     
  16. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Derik, Lismelder)

    qrde jest bardzo zle :|
     
  17. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
     
  18. Raulek

    Raulek Guest

    2. Wysłuchaj ich, ostrzeż Offira. (Harsaltar)

    mały chaos :D
     
  19. kivi98

    kivi98 Aktywny User

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
    Jesteśmy w trudnej sytuacji, a konflikt z plemieniem Colymar dobiłby nas, zaś zamach pewnie się nie uda.
     
  20. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
     
  21. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
     
  22. gall2

    gall2 Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
    Kolejny najazd :D. Masz mnóstwo lasów (łatwo się przekraść pomiędzy drzewami) i chyba nie masz żadnych fortyfikacji. Zamierzasz budować jakąś kapliczkę i ewentualnie bawić się w handel?
     
  23. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Derik, Lismelder)
     
  24. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    Koni brak, żarcia brak, wszystkiego brak. Jeszcze tylko świadków Jehowy nam brakuje, czy innej hiszpańskiej inkwizycji. Niech będzie ta 1.
     
  25. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Derik, Lismelder)
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie