Klan WayOfWar - Drzewni Bracia - Zakończony

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 4 Styczeń 2013.

  1. Vip2002

    Vip2002 Znany Wszystkim

    Czwóreczka.
     
  2. thorfinn

    thorfinn Guest

    4. Obiecaj zawrzeć pokój z Hendartami.

    Dangmar: "Nie składaj przysięgi gdy byle obiecanka wystarczy."
    Coraz bardziej podoba mi się ten gość. :)
     
  3. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Obiecaj wstrzymać rajdy. (Dangmar, Jarosar)
     
  4. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

    3. Obiecaj wstrzymać rajdy.
     
  5. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    Thank you, Captain Obvious.

    3. Obiecaj wstrzymać rajdy.
     
  6. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Podliczam

    ---------- Post added at 19:56 ---------- Previous post was at 19:30 ----------

    Wygrała opcja nr 4 - Obiecaj zawrzeć pokój z Hendartami.



    [​IMG]

    Zaaranżowaliśmy rokowania w przyszłej porze roku.

    Nasza pozycja negocjacyjna będzie słaba, ale chyba nie mamy wyboru.




    Święty Czas - Rok 1334


    [​IMG]

    Tak oto mija kolejny, burzliwy, rok naszej przygody w Smoczej Przełęczy.


    Kod:
    Bydło 		685 [COLOR="#FF0000"]-47[/COLOR]
    
    Dobra 		20   [COLOR="#00FF00"]+2[/COLOR]
    
    Żywność         481 [COLOR="#00FF00"]+130[/COLOR]
    
    Populacja  	993 [COLOR="#FF0000"]-2[/COLOR]
    
    Thanowie 	10 [COLOR="#FF0000"]-3[/COLOR]


    Populacja:
    Kod:
    Farmerzy 	452 [COLOR="#FF0000"]-8[/COLOR]
    
    Dzieci 		449 [COLOR="#00FF00"]+10[/COLOR]
    
    Thanowie 	10 [COLOR="#FF0000"]-3[/COLOR]
    
    Możni		29  -
    
    Rzemieślnicy	18 [COLOR="#00FF00"]+2[/COLOR]
    
    Myśliwi		24 [COLOR="#00FF00"]+6[/COLOR] 
    
    Thrallowie	11 [COLOR="#FF0000"]-1[/COLOR]



    Zwierzęta
    :
    Kod:
    Bydło 		685 [COLOR="#FF0000"]-47[/COLOR]
    
    Owce	        1153 [COLOR="#FF0000"]-692[/COLOR]
    
    Konie		0 [COLOR="#FF0000"] -13[/COLOR]
    
    Świnie		1036 [COLOR="#FF0000"]-574[/COLOR]




    _________________________

    Nastrój klanu:

    rozradowany
    doskonały
    szczęśliwy
    optymistyczny
    powściągliwy
    zmartwiony
    niezadowolony*
    przygnębiony
    paskudny
    ponury

    -1
    ________________________

    Morale rolników :

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany
    niepewny*
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -1
    ________________________

    Morale thanów

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany*
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -1
    ________________________

    Pozycja Klanu

    Król
    +5
    +4
    +3
    +2
    +1*
    0
    -1
    -2
    -3
    -4
    -5
    Zbieracz Patyków

    +1

    ________________________


    [​IMG]


    Kapłani ostrzegają że zbiory będą bardzo małe

    Mówią że nasze targi nie będą przynosiły zysku tego roku


    Rok 1334 był fatalny, ale o dziwo nasza pozycja pośród klanów wzrosła - prawdopodobnie z powodu artefaktów jakie pozyskaliśmy. Czas wybrać strategię na przyszły rok. Myślę że naszą jedyną szansą na przetrwanie będzie wykonanie questu Elmala - aby zwiększyć szanse powodzenia, pomogłyby punkty magii na Questy i Rezerwę.

    Kategorie z opisami:

    Dzieci
    - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężne korzyści demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne


    Głosowanie do 22:30
     
  7. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    dyplo, zbiory, wojna

    qrde w jaki sposob pozycja klanu jest wyzsza skoro dostajemy takie wciry?
     
  8. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

    Dyplomacja (przyda się w negocjacjach z Hendartami)
    Wojna (przyda się po negocjacjach z Hendartami)
    Tajemnice (zawsze się przyda)
     
  9. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    Zbiory
    Questy
    Rezerwa
     
  10. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    dyplo, zbiory, wojna
     
  11. Nyslion

    Nyslion User

    Rezerwa
    Questy
    Zbiory
     
  12. thorfinn

    thorfinn Guest

    Dyplomacja
    Zbiory
    Questy
     
  13. pavioniusz

    pavioniusz Znany Wszystkim

    Zbiory
    Dyplomacja
    Rezerwa

    Ale tragedia z zwierzętami.
     
  14. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    zbiory, questy, dyplomacja
     
  15. adammos

    adammos Guest

    Zbiory, questy, dyplomacja.
     
  16. Elas

    Elas Genialdo

    Zbiory
    Questy
    Rezerwa
     
  17. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    Dyplomacja
    Wojna
    Tajemnice
     
  18. Raulek

    Raulek Guest

    Stada
    Dyplomacja
    Rezerwa
     
  19. kivi98

    kivi98 Aktywny User

    1.Questy
    2.Dyplomacja
    3.Zbiory
     
  20. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    Bo coraz łatwiej nas łupić i się to podoba :p

    Tajemnice, Zbiory, Questy
     
  21. PIAJR

    PIAJR Ten, o Którym mówią Księgi

    Dyplomacja, Zbiory, Rezerwa
     
  22. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    Dyplomacja, Tajemnice, Zbiory
     
  23. Vip2002

    Vip2002 Znany Wszystkim

    Dyplomacja, Stada, Questy
     
  24. Toril

    Toril Nowy

    Stada
    Zbiory
    Ezerwa
     
  25. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Podliczam.

    ---------- Post added at 23:03 ---------- Previous post was at 22:31 ----------

    Ok, po zliczeniu głosów wygląda to tak:


    1. Dyplomacja 32
    2. Zbiory 30
    3. Questy 16
    4. Rezerwa 9
    5. Stada 8
    6. Tajemnice 7
    7. Wojna 6
    8. Zdrowie
    9. Dzieci
    10. Handel
    11. Polowania

    Najważniejsze będą udane i korzystne pertraktacje z Hendartami, oraz możliwie dobre zbiory pomimo niekorzystnych przepowiedni. Podejmiemy się też questa, zadbamy o stada i jak będzie nas stać spróbujemy poznać jakieś tajemnice czy zwiększyć naszą siłę militarną.

    Oto jak wasz wybór przekłada się na rytuały Świętego Czasu:

    [​IMG]

    Dzięki kapliczce Lhankora Mhy, mamy aż 3 punkty na dyplomację. Mam nadzieję że bardzo nam to pomoże przy negocjacjach z klanem Hendart.





    Pora Burz - Rok 1335

    [​IMG]







    [​IMG]

    Wielka kobieta troll, która przedstawiła się jako Umulguk, prosi o pozwolenie na wejście do naszej tuli jako gość. Wie że strzeżemy przedmiot zwany Żelaznym Szpicem i chce nas ostrzec że posiadanie go naznacza nas jako wielkich wrogów trolli. Jeśli oddamy jej Szpic, pokaże to jej ludowi że nie chcemy zrobić im krzywdy.

    1. Spytaj o coś w zamian. (Harsaltar)

    2. Zaatakuj ją. (Lismelder, Jarosar)

    3. Oddaj jej Szpic. (Derik, Ernaldesta)

    4. Podziękuj jej za ostrzeżenie. (Markalor)

    5. "Posiadaliśmy ten przedmiot, ale już go nie mamy." (Ernaldesta, Dangmar)


    [​IMG]
    "Trolle już mają powód by nas nienawidzić. Nie powinniśmy rozwścieczać ich jeszcze bardziej."

    [​IMG]
    "Jeśli zdecydujemy się oddać Szpic, powinniśmy dostać coś w zamian. Być może ma ona dobry skarb na wymianę."

    [​IMG]
    "Jest groźniejsza niż na jaką wygląda. A wygląda groźnie."

    [​IMG]
    "Złożyliśmy obietnicę Łamaczom Ołowiu że przetrzymamy dla nich Szpic."

    [​IMG]
    "Trolle to nasi starożytni wrogowie. Jeśli jej pomożemy, nasza magia będzie osłabiona."

    [​IMG]
    "Kłamstwo rozwiązuje wiele problemów."

    [​IMG]
    "Orlanth został zaatakowany przez Krakosa, trollowego mściciela, który był wściekły ponieważ Orlanth złamał nogi jego ojca. Orlanth pokonał go, i zabrał jego Mroczny-Wiatr."



    O...kurcze. Co robimy? :F


    Deadline do jutra do 16:00
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie