Klan WayOfWar - Drzewni Bracia - Zakończony

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 4 Styczeń 2013.

  1. gall2

    gall2 Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Skomponuj inspirujący poemat. (Jarosar)
    Chociaż wolał bym mały (1 than 3 piechórów) krowi rajd :p.
     
  2. Raulek

    Raulek Guest

    1. Skomponuj inspirujący poemat. (Jarosar)
     
  3. Tarken

    Tarken Nowy

    5. "Czasy nie sprzyjały dokonywaniu rajdów."
     
  4. Selavius

    Selavius User

    1. Skomponuj inspirujący poemat. (Jarosar)
     
  5. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    5. "Czasy nie sprzyjały dokonywaniu rajdów."
     
  6. PIAJR

    PIAJR Ten, o Którym mówią Księgi

    5. "Czasy nie sprzyjały dokonywaniu rajdów."
     
  7. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Podliczam.

    ---------- Post added at 16:30 ---------- Previous post was at 16:08 ----------

    Wybraliście opcję nr 1 - Skomponuj inspirujący poemat.

    [​IMG]

    Derik zaimprowizował poruszający poemat wychwalający wojowników za ich czujność i umiejętności w obronie naszej tuli. Thanowie byli wciąż niezadowoleni, ale zaakceptowali fakt że klan ich uhonorował.

    Mają jednak rację - jako Zbalansowany klan powinniśmy czasem najeżdżać na wrogów. Być może zmienię wkrótce charakter naszego klanu na Pokojowy.



    [​IMG]

    Lismelder przedstawia członkom rady klanowej Orlkensora Brązokostngo, wojownika z klanu Niebieskich Świerków. Orlkensor został wykluczony z klanu przez ich wodza Orendala. Lismelder mówi że dobrze zna Orlkensora. "Orlkensor nie chce powiedzieć dlaczego został wyjęty spod prawa, lecz jest on prawym i uczciwym człowiekiem, więc wyrok musiał być polityczny. Powinniśmy go przyjąć."

    1. Zażądaj wyjaśnień dlaczego został wykluczony z klanu.

    2. Znajdź inny klan który by go przyjął. (Enfrew)

    3. Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder. (Derik, Ernaldesta, Enfrew, Jarosar)

    4. Przydziel mu kwaterę w halli wodza klanu. (Enfrew, Jorator, Jarosar)

    5. Odmów mu.


    [​IMG]
    "Thanów nigdy za wiele."

    [​IMG]
    "Orlkensor zachowuje się jak prawdziwy wojownik. Thanowie będą urażeni jeśli go dobrze nie potraktujemy. Z drugiej strony, podobnie będzie jeśli potraktujemy go lepiej niż ich."

    [​IMG]
    "Czasem ludzie są wyjmowani spod prawa bez dobrego powodu. Orlkensor prawdopodobnie obraził swego wodza."

    [​IMG]
    "Postępując życzliwie zyskamy miłość i szacunek bogini Chalany Arroy."

    [​IMG]
    "Gdy Oskul Chrobry zabił siedem Płaczących Nocy, wywołał zazdrość u Złego Króla Urgraina, który wyjął go spod prawa."

    [​IMG]
    "Orendal, wódz Niebieskich Świerków, znany jest z wybuchowego temperamentu."



    Niebieskie Świerki są naszymi sojusznikami, z drugiej strony każdy dodatkowy than jest w naszej sytuacji na wagę złota.



    Głosowanie do 19:30
     
  8. Severian

    Severian Doctore

    3. Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder. (Derik, Ernaldesta, Enfrew, Jarosar)
     
  9. thorfinn

    thorfinn Guest

    3. Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder. (Derik, Ernaldesta, Enfrew, Jarosar, Thorfinn)

    Tak sobie myślę, że może gdybyśmy nie stali w lśniących zbrojach podczas wesela tylko wypili tych osiem trunków to może i bolałaby nas głowa, ale pewnie lepiej byśmy sobie radzili jako klan. ;)
     
  10. PIAJR

    PIAJR Ten, o Którym mówią Księgi

    4. Przydziel mu kwaterę w halli wodza klanu. (Enfrew, Jorator, Jarosar)
     
  11. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Tak - Elmal jako główny bóg nieco utrudnia rozgrywkę. ;)
     
  12. Selavius

    Selavius User

    3. Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder. (Derik, Ernaldesta, Enfrew, Jarosar)
     
  13. Toril

    Toril Nowy

    3. Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder. (Derik, Ernaldesta, Enfrew, Jarosar

    - - - Updated - - -

    3. Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder. (Derik, Ernaldesta, Enfrew, Jarosar
     
  14. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder. (Derik, Ernaldesta, Enfrew, Jarosar)
     
  15. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder.
     
  16. Raulek

    Raulek Guest

    3. Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder. (Derik, Ernaldesta, Enfrew, Jarosar)

    Chyba jesteśmy jednomyślni :)
     
  17. Biedrona

    Biedrona Artysta jakich mało

    3. Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder. (Derik, Ernaldesta, Enfrew, Jarosar)
     
  18. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder. (Derik, Ernaldesta, Enfrew, Jarosar)
     
  19. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Ok, jest konsensus. Podliczam.

    ---------- Post added at 18:56 ---------- Previous post was at 18:05 ----------

    Wybraliście opcję nr 3 - Przydziel mu kwaterę w chałupie Lismelder.

    [​IMG]

    Ludzie byli zadowoleni z decyzji rady klanowej.

    Thanowie +1 (11)


    [​IMG]
    "Nasze zapasy wyczerpały się i ludzie głodują. 27 zmarło z głodu zaś kolejnych 29 jest zbyt słabych by pracować."



    [​IMG]

    Tymczasem Harsaltar dociera do klanu Orłów by upomnieć się o przysługę w formie żywności. Mówi on że Orły nas lubią i są hojni, więc proszę o nieco większą ilość niż nakazuje zwyczaj. Udaje się, choć taka ilość nie starczy nawet na pół pory roku.


    [​IMG]

    Niedawno przywróciliśmy thanów do zdrowia, więc wysyłam ich na patrole. Niestety, z racji tego że nasze ziemie są rozległe, może to nie wystarczyć do przechwycenia intruzów.


    [​IMG]
    "Nasze zapasy wyczerpały się i ludzie głodują. 6 zmarło z głodu zaś kolejnych 7 jest zbyt słabych by pracować."




    Święty Czas - Rok 1337


    [​IMG]



    Kod:
    Bydło 		135 [COLOR="#FF0000"]-209[/COLOR]
    
    Dobra 		6   [COLOR="#FF0000"]-12[/COLOR]
    
    Żywność         0 [COLOR="#FF0000"]-33[/COLOR]
    
    Populacja  	720 [COLOR="#FF0000"]-89[/COLOR]
    
    Thanowie 	10 [COLOR="#FF0000"]-1[/COLOR]


    Populacja:
    Kod:
    Farmerzy 	299 [COLOR="#FF0000"]-21[/COLOR]
    
    Dzieci 		345 [COLOR="#FF0000"]-56[/COLOR]
    
    Thanowie 	10 [COLOR="#FF0000"]-1[/COLOR]
    
    Możni		27 [COLOR="#FF0000"]-2[/COLOR]
    
    Rzemieślnicy	18 -
    
    Myśliwi		13 [COLOR="#FF0000"]-6[/COLOR]
    
    Thrallowie	8 [COLOR="#FF0000"]-2[/COLOR]



    Zwierzęta
    :
    Kod:
    Bydło 		135 [COLOR="#FF0000"]-209[/COLOR]
    
    Owce	        229 [COLOR="#FF0000"]-327[/COLOR]
    
    Konie		16 [COLOR="#FF0000"] -4[/COLOR]
    
    Świnie		225 [COLOR="#FF0000"]-396[/COLOR]




    _________________________

    Nastrój klanu:

    rozradowany
    doskonały
    szczęśliwy
    optymistyczny
    powściągliwy
    zmartwiony
    niezadowolony
    przygnębiony*
    paskudny
    ponury

    -2
    ________________________

    Morale rolników :

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany*
    zdesperowany

    -
    ________________________

    Morale thanów

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany
    niepewny*
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -3
    ________________________

    Pozycja Klanu

    Król
    +5
    +4
    +3
    +2
    +1*
    0
    -1
    -2
    -3
    -4
    -5
    Zbieracz Patyków

    -2

    ________________________


    [​IMG]


    Kapłani przepowiadają dobre zbiory.

    Niektórzy wyczuli że siły Chaosu będą słabsze tego roku i łatwiejsze do odpędzenia.



    Mówiąc szczerze, chyba tylko cud może nas ocalić, ale walczmy do końca. ;)


    Kategorie z opisami:

    Dzieci
    - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężne korzyści demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne


    Głosowanie do 21:00
     
  20. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    Zbiory
    Stada
    Zdrowie
     
  21. Severian

    Severian Doctore

    Zbiory
    Stada
    Zdrowie
     
  22. Raulek

    Raulek Guest

    Zbiory
    Stada
    Rezerwa
     
  23. PIAJR

    PIAJR Ten, o Którym mówią Księgi

    Zbiory
    Stada
    Polowania

    Panowie damy radę, nie poddawajmy się ;)
     
  24. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    Zbiory
    Zdrowie
    Stada

    Już możemy tylko dogorywać :p
     
  25. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    zbiory dyplo rezerwa
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie