Klan WayOfWar - Drzewni Bracia - Zakończony

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 4 Styczeń 2013.

  1. adammos

    adammos Guest

    Wróżby.
     
  2. Sevgart

    Sevgart Targowica

    Wróżby, wróżby.
     
  3. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    .



    Dokonujemy wróżb.

    Magia -1 (0)

    [​IMG]

    Znaki były niejasne.


    1. Poproś by odeszli.

    2. Przekonaj ich że ich duch się myli.

    3. Zaproponuj rekompensatę za śmierć Rany.

    4. Wyjmij Desradę spod prawa.



    Hmmm.:confused:
    Głosowanie do godziny 22:00.





    .
     
  4. Sevgart

    Sevgart Targowica

    To co, trójeczka? Najbardziej pokojowe wyjście chyba.
     
  5. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    Czwórka. Jeszcze bardziej wkurzeni będą, gdy zaproponujemy im trzy krowy za skrytobójstwo kapłanki ichniego boga.
     
  6. Toril

    Toril Nowy

    Hahaha, świetnie :D Forsa im nie wystarczy. Najchętniej bym ich ładnie wyprosił ale pewno poszedłby hejt. Proponuję wyjąć Desradę spod prawa. Jeśli jest niewinna to bogowie ją ocalą.
     
  7. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Zaproponuj rekompensatę za śmierć Rany.
     
  8. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    Ech, zmarnowana magia... no dobra, skoro nasz Mzimu nie daje odpowiedzi, a Wielki Duch Skamieniałego Trójkąta Hochlandu jasno wskazuje na Desradę, to dla świętego spokoju wyjmijmy ją spod prawa i cześć. Kobiet mamy więcej w plemieniu.
     
  9. Sevgart

    Sevgart Targowica

    A mamy jakieś wiadomości nt. ich siły wojskowej? Może po prostu możemy im skopać rzyć i przegonić do jakiejś nory.
     
  10. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    Gdyby była opcja 'ukradnij im ten durny kamień' to byłyby jakieś szanse na zwycięstwo tymi naszymi marnymi 10 wojownikami :p
     
  11. Biedrona

    Biedrona Artysta jakich mało

    Będą oskarżać nasze kobiety? I co jeszcze? Takiego wała!

    1. Poproś by odeszli.
     
  12. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Wiemy że słyną w Smoczej Przełęczy ze Świętego Kamienia który wzmacnia ich siłę na polu bitwy.
     
  13. McFlash

    McFlash Panzer Pony

    Czwórka jest najrozsądniejszym wyjściem, więc przechodzi opcja z przekonaniem bandy durni, że się mylą (a raczej ich duch), a jeśli się z tym nie zgodzą, to ich problem.
     
  14. Sevgart

    Sevgart Targowica

    Pamiętajcie też słowa śp. Józefa Becka "TĄRZECZĄJESTHONOR"! Jakieś brudasy czczące kamienie będą nam oskarżać naszą POLSKĄ kobietę? Głos zmieniam jednak na 1.

    EDIT:
    Jak to pisałem, to BIedrona też wrzucił post. ZGADZAM SIĘ Z NIM. LEPIEJ IŚĆ POD ICH ZABÓR NA 123 LATA NIŻ DAĆ IM NASZĄ WANDĘ.
     
  15. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    JEST JEDNA TYLKO RZECZ W ŻYCIU KLANÓW I STAD, KTÓRA JEST BEZCENNA. TĄ RZECZĄ JEST HONOR.

    Sevgart mnie przekonał, wypraszamy ich. Opcja nr 1.
     
  16. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    dzis raczej pasowalo by slowo "benzyna" ;)
     
  17. adammos

    adammos Guest

    Dwójeczka.
     
  18. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    Ja bym jeszcze spróbował jakiejś dyplomacji, ten kamień to śmierdząca sprawa. Jeśli się nie uda ich przekonać to i tak przepowiadano nam bitwę, wiec jesli przyjdą z pretensjami po raz wtóry to to uzyjmy ostrych ŻELAZNYCH argumentów
     
  19. VegetaZen

    VegetaZen Nowy

    Jestem ze opcją nr 1.
     
  20. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    Niejasne wróżby? Nie ma to jak kompetentni wróżbici, którzy nie nagną woli fusów do uratowania czterech liter członka plemienia. Na pal z nią, ale najpierw wyjąć spod praw.
    Szkoda tylko tego punktu magii co był w rezerwie.
     
  21. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    Wyjmijmy spod prawa. Co tam nam po jednej dziewce. Trzeba umacniać relacje z innymi klanami.
     
  22. thorfinn

    thorfinn Guest

    :)

    1. Poproś by odeszli.
     
  23. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Dobra - zliczam głosy.

    ---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

    Doszło do remisu między skrajnie różnymi opcjami nr 1 i 4. Decyduje się spełnić ich żądania - morale klanu prawdopodobnie ucierpi, ale nie potrzeba nam trzeciej waśni. Jesteśmy zbyt słabi na tym etapie.

    [​IMG]

    Wojownicy Tanahartów zabili ją wkrótce po tym jak opuściła granice naszej tuli.



    Pora Burz - Rok 1330

    [​IMG]




    Nadeszła ostatnia, nieprzewidywalna pora roku.

    [​IMG]

    Wydanie im Desrady rzeczywiście wpłynęło negatywnie na morale. Klan jest obecnie zmartwiony.

    [​IMG]

    Czekając wciąż na przepowiedzianą bitwę, postanawiam znów wysłać Harsaltara do tego samego klanu, by spróbował zawrzeć umowę handlową. Do eskorty daje mu jedynie 2 thanów.

    [​IMG]
    Nasi kapłani mówią że Duchowy Posłaniec złapał magię którą ostatnio straciliśmy. Tuż potem opuścił fetysz.

    Magia +1 (1)

    Ahh, więc jednak zadziałał, choć z pewnym opóźnieniem. Ciekawe czy gdybyśmy wydali kilka punktów magii to by je przywrócił?

    Wciąż nic nie wskazuje by miało dojść do tej krwawej bitwy. Wysyłam niewielką grupkę zwiadowców do zbadania naszej tuli.

    [​IMG]
    "Eksplorując dalekie zakątki naszej tuli, obozowaliśmy przy małym strumieniu. Stojąc tej nocy na warcie, ku naszemu zaskoczeniu zauważyliśmy że wiele kamieni dookoła tego strumienia błyszczy w ciemności niczym gwiazdy. Nasi rzemieślnicy są podekscytowani by urzyć tych kamieni do wyrobu amuletów. Nasi sąsiedzi z pewnością będą chcieli je kupić."

    Świetnie. :)

    [​IMG]
    "Nasza karawana powróciła od Undaroli. Choć osiągnąłem mały zysk, to znów nie zdołałem zawrzeć z nimi stałej umowy. Z tego co widziałem, mają więcej koni od nas."

    Znów bez powodzenia.




    Święty Czas - Rok 1330

    [​IMG]

    I tak oto minął pierwszy rok naszych przygód w Smoczej Przełęczy. Nasi wróżbici coś szwankują, bo ich przepowiednia o krwawej bitwie nie spełniła się. Wydaje mi się że rok 1330 był udany, ale przyjrzyjmy się liczbom:

    Kod:
    Bydło 		798 [COLOR="#00FF00"]+34[/COLOR]
    
    Dobra 		30  [COLOR="#FF0000"]-91[/COLOR]
    
    Żywność         710 [COLOR="#00FF00"]+272
    [/COLOR]
    Populacja  	811 [COLOR="#00FF00"]+38[/COLOR]
    
    Thanowie 	14 [COLOR="#00FF00"] +4[/COLOR]
    


    Populacja:
    Kod:
    Farmerzy 	404 [COLOR="#FF0000"]-2[/COLOR]
    
    Dzieci 		329 [COLOR="#00FF00"]+28[/COLOR]
    
    Thanowie	14  [COLOR="#00FF00"]+4[/COLOR]
    
    Możni		29  [COLOR="#00FF00"]+1[/COLOR]
    
    Rzemieślnicy	10  -
    
    Myśliwi		15  [COLOR="#00FF00"]+7[/COLOR]
    
    Thrallowie	10   -



    Zwierzęta
    :
    Kod:
    Bydlo 		798  [COLOR="#00FF00"]+34[/COLOR]
    
    Owce	        1580 [COLOR="#00FF00"]+81[/COLOR]
    
    Konie		51  -
    
    Świnie		1539 [COLOR="#00FF00"]+25[/COLOR]




    _________________________

    Nastrój klanu:

    rozradowany
    doskonały
    szczęśliwy
    optymistyczny
    powściągliwy*
    zmartwiony
    niezadowolony
    przygnębiony
    paskudny
    ponury

    -1
    ________________________

    Morale rolników :

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany*
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -
    ________________________

    Morale thanów

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany*
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -
    ________________________


    Jest dobrze - populacja rośnie, mamy nadwyżkę żywności i więcej bydła. Jedynym minusem jest niewielka ilość dóbr - sporo przeznaczyliśmy na fortyfikacje.

    Nadszedł czas na zaplanowanie strategii na nadchodzący rok.

    [​IMG]

    "Kapłani mówią że następne zbiory będą udane."

    "Czuli na karku obecność chorobotwórczych duchów."



    Mamy tym razem nie 7 a 10 puntków magii do rozdania. Podobnie jak ostatnio, wymieńcie trzy spośród poniższych kategorii w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej.

    Kategorie z opisami:

    Dzieci
    - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężne korzyści demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne




    Głosowanie do jutra, do godziny 10:00
     
  24. Tarken

    Tarken Nowy

    1. Zbiory
    2. Dyplomacja
    3. Handel
     
  25. Sevgart

    Sevgart Targowica

    1. Zbiory
    2. Zdrowie
    3. Dyplomacja
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie