Klan WayOfWar - Rozgrywka 2

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 25 Styczeń 2013.

  1. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    3. Odeślij ich.
     
  2. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Zabierz im skarb.
     
  3. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Zabierz im skarb.
     
  4. Toril

    Toril Nowy

    Zabierz im skarb
     
  5. Sevgart

    Sevgart Targowica

    Zabieramy. W imię honoru.
     
  6. adammos

    adammos Guest

    Zabierz im skarb.
     
  7. William Kidd

    William Kidd Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Odeślij ich.
     
  8. Oirtam

    Oirtam Aktywny User

    3. Odeślij ich.
     
  9. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

  10. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    .


    Zwyciężyła opcja nr 1 - Zabierz im skarb.

    [​IMG]

    Nie byli w stanie stawić nam oporu.

    Czy mamy zwrócić Kosz Esry Orlevingom?

    Tak
    Nie



    Szybka dogrywka do 21:30
     
  11. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

  12. Sevgart

    Sevgart Targowica

    Tak. Zostaniemy frendsami.
     
  13. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    Tak.

    Zawsze to jakieś wsparcie w rajdach :p
     
  14. Severian

    Severian Doctore

    Tak. W końcu wedle opisu nie jest to nawet jakiś specjalnie ważny artefakt.
     
  15. Raulek

    Raulek Guest

    Tak. Zostańmy przyjaciółmi :p
     
  16. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    Tak. Ciekawe ile dostaniemy znaleźnego? Obstawiam że 20-30 dóbr lub krów + dozgonną wdzięczność
     
  17. Oirtam

    Oirtam Aktywny User

    Tak, zwracamy.
     
  18. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    tak

    i dajmy im jeszcze za darmo 20 krow :p
     
  19. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    OK, podliczam.
     
  20. thorfinn

    thorfinn Guest

  21. Severian

    Severian Doctore

    I Casę na dodatek jako thralla :p
     
  22. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    to juz wole jako trola ;)
     
  23. William Kidd

    William Kidd Ten, o Którym mówią Księgi

    Tak..........
     
  24. matigeo

    matigeo Ten, o Którym mówią Księgi

  25. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    .


    Zwyciężyła opcja zwrócenia skarbu właścicielom.


    [​IMG]

    Orlevingowie podziękowali nam za zwrócenie części ich regaliów klanowych i obiecali pomoc gdy tylko będziemy jej potrzebować.

    Sprawdziłem status dyplomatyczny - znany z poleganiu na rajdach klan Orleving jest w tej chwili przyjaźnie nastawiony i dodatkowo jest nam winny przysługę. Chyba dobry materiał na sojusznika.


    [​IMG]

    Niestety, zbiory były zgodnie z przepowiednią nieudane i grozi nam głód. Muszę dokupić żywności. Wysyłam Insterid do naszych sojuszników z kupieckiego klanu Czerwonych Lisów. Karawana ma być duża i za dobra i konie (doradcy mówią że mamy ich za dużo), ma nabyć ziarno. Niestety, Insterid zabrała ze sobą wszystkie dobra i:

    [​IMG]
    Nie byliśmy w stanie złożyć odpowiednich ofiar Uraldzie i nasza kapliczka podupadła.

    Trudno, trzeba będzie odbudować jak zdobędziemy dobra. Przynajmniej nikt nie umrze z głodu:

    [​IMG]

    "Nasza karawana powróciła od Czerwonych Lisów. Za dobra warte 52 krowy u 16 koni kupiłam 300 koszy żywności. Z tego co widziałam Czerwone Lisy mają więcej bydła od nas."






    Święty Czas - Rok 1331


    [​IMG]


    Minął drugi rok obecności klanu Orlmarth w Smoczej Przełęczy. Rozpoczął się zgrzytem z klanem Jenestni, domagającym się okupu za zabitego członka klanu. Nasza wyprawa na wschód spotkała uciekinierkę z Heortlandu imieniem Aralandra, którą przygarnęliśmy do klanu jako thana. Wyznawcy Yinkina dokonali magicznego rytuału na naszych alynxach. Zdobyliśmy przewagę nad wrogami z Czarnej Skały trzykrotnie na nich najeżdżając i odrabiając nieco straty w bydle. Napotkaliśmy kaczych zwierzoludzi którzy płacą nam trybut w żywności. Zawarliśmy sojusz z kupieckim klanem Czerwonych Lisów. Wizyta Szkielieciej Trupy Bandoliniego poprawiła nasze relacje sąsiadami, ale nic więcej na niej nie zyskaliśmy. Córka naszego wodza została porwana przez Jabłka i nieudało nam się jej uwolnić. Po jej śmierci w niewoli, morale podupadło. Wykonaliśmy wolę Issariesa i odnaleźliśmy na wyprawie magiczny skarb - Kruczy Sztandar Humakta. Mieliśmy też okazję nabyć kolejny skarb, ale zwróciliśmy go właścicielom zyskując ich wdzięczność i przyjaźń.

    Dużo się działo. ;)



    Kod:
    Bydło 		697 [COLOR="#00FF00"]+87[/COLOR]
    
    Dobra 		2  [COLOR="#FF0000"]-53[/COLOR]
    
    Żywność         470 [COLOR="#00FF00"]+44[/COLOR]
    
    Populacja  	770 [COLOR="#00FF00"]+7[/COLOR]
    
    Thanowie 	20  [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]


    Populacja:
    Kod:
    Farmerzy 	389 -
    
    Dzieci 		302 [COLOR="#FF0000"]-1[/COLOR]
    
    Thanowie 	20  [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]
    
    Możni		30 [COLOR="#00FF00"]+1[/COLOR]
    
    Rzemieślnicy	12 [COLOR="#FF0000"]-1[/COLOR]
    
    Myśliwi		17 [COLOR="#00FF00"]+5[/COLOR]
    
    Thrallowie	0 -



    Zwierzęta
    :
    Kod:
    Bydło 		697 [COLOR="#00FF00"]+87[/COLOR]
    
    Owce	        1651 [COLOR="#00FF00"]+89[/COLOR]
    
    Konie		30 [COLOR="#FF0000"] -13[/COLOR]
    
    Świnie		1573 [COLOR="#00FF00"]+31[/COLOR]




    _________________________

    Nastrój klanu:

    rozradowany
    doskonały
    szczęśliwy
    optymistyczny
    powściągliwy*
    zmartwiony
    niezadowolony
    przygnębiony
    paskudny
    ponury

    -1
    ________________________

    Morale rolników :

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany*
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -
    ________________________

    Morale thanów

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany
    niepewny*
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    +1
    ________________________

    Pozycja Klanu

    Król
    +5
    +4
    +3
    +2
    +1
    0*
    -1
    -2
    -3
    -4
    -5
    Zbieracz Patyków

    -

    ________________________


    [​IMG]


    Kapłani przewidują mniej więcej normalne zbiory.

    Jeden z nich wyczuwał że kuglarska magia będzie bardziej niezawodna tego roku.



    Hmm, mamy wśród możnych wyznawcę Eurmala więc może wstawię go zamiast którejś z babć.

    Tak jak zwykle, głosujecie na 3 kategorie umieszczone w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej.


    Kategorie z opisami:

    Dzieci
    - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężne korzyści demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy eksploracyjne przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne


    Głosowanie do jutra do 16:00
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie