Klan WayOfWar - Rozgrywka 2

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 25 Styczeń 2013.

  1. ers

    ers Ten, o Którym mówią Księgi

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    2. Wasi mężczyźni bawili się z Orlanthem i wypili Osiem Znanych Trunków, przez co bolały ich głowy aż do końca ceremonii.


    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    1. Bitwa na Gasnącym Polu, gdzie hufce Orlantha pobiły jego najgorszego wroga, Jasnego Cesarza Yelma.

    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    2. Jako zaadoptowaną rodzinę.

    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?


    3. Chinkis Mor, Elfi Możnowładca.

    Jaki był wasz klan?


    2. Równowaga.

    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    Żaden. Pozostaliśmy przy wierze w naszego Żyjącego Boga:

    6. Orlanth, Ojciec.

    _____________________________________


    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    4. Pozytywne, poznaliśmy wiedzę smoków.

    _____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?

    1. Tyle ile potrzebujemy, nie więcej.

    _____________________________________

    Poziom trudności:

    2. Średni

    _____________________________________

    Długość Gry:

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)
     
  2. Vip2002

    Vip2002 Znany Wszystkim

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    2. Wasi mężczyźni bawili się z Orlanthem i wypili Osiem Znanych Trunków, przez co bolały ich głowy aż do końca ceremonii.

    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:


    3. Żartobliwe Porozumienie, gdy Mówiący Bóg Issaries przechytrzył obce bóstwa w trudnych negocjacjach.

    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    2. Jako zaadoptowaną rodzinę.

    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    1. Boztakang, Trollowy Pan.

    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    2. Równowaga.


    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?

    7. Issaries, Mówiący Bóg.

    _____________________________________


    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    4. Pozytywne, poznaliśmy wiedzę smoków.

    _____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?

    2. Więcej niż potrzebujemy, aby wzrastać.

    _____________________________________

    Poziom trudności:

    1. Łatwy

    _____________________________________

    Długość Gry:

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)
     
  3. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Dobra, podliczam. Niedługo pierwszy odcinek.

    ---------- Post added at 18:44 ---------- Previous post was at 17:23 ----------

    Oto jak zagłosowaliście:

    _____________________________________

    Jak wy przygotowaliście się na wielki ślub?

    2. Wasi mężczyźni bawili się z Orlanthem i wypili Osiem Znanych Trunków, przez co bolały ich głowy aż do końca ceremonii.

    _____________________________________

    Najwcześniejszym Słynnym Wydarzeniem było:

    1. Bitwa na Gasnącym Polu, gdzie hufce Orlantha pobiły jego najgorszego wroga, Jasnego Cesarza Yelma.
    _____________________________________


    Jak potraktowaliście nieznajomych uchodźców?

    2. Jako zaadoptowaną rodzinę.

    _____________________________________


    Z którymi wrogami walczyliście najczęściej?

    1. Boztakang, Trollowy Pan.

    _____________________________________

    Jaki był wasz klan?

    2. Równowaga.

    _____________________________________

    Kto był pierwszym bóstwem jakiego wasz klan dopomógł obudzić?


    6. Orlanth, Ojciec.

    _____________________________________


    Jakie było wasze podejście do Smoków?

    4. Pozytywne, poznaliśmy wiedzę smoków.

    _____________________________________


    Ile ziemi sobie rościcie w Smoczej Przełęczy?

    2. Więcej niż potrzebujemy, aby wzrastać.

    _____________________________________

    Poziom trudności:

    2. Średni

    _____________________________________

    Długość Gry:

    2. Długa (zjednocz Smoczą Przełęcz jako jej król)

    _____________________________________

    Zaczynamy! :)



    Święty Czas - Rok 1329

    [​IMG]




    Nasz klan, Orlmarth, niedawno przybył do Smoczej Przełęczy z Heortlandu. Powyżej widać niedawno zbudowaną tulę. Wznieśliśmy świątynię Orlantha która zapewnia nam na stałe 2 błogosławieństwa. Czas dokonać rytuałów Świętego Czasu na kolejny rok.



    [​IMG]

    Kapłani przewidują mniej więcej normalne zbiory.

    Wyczuli że nasz status pomiędzy innymi klanami poprawi się, obojętnie jakiego głupstwa mielibyśmy dokonać



    Całkiem dobre przepowiednie na początek. Czas rozdać punkty magii na przyszły rok. Po prostu wymieńcie trzy spośród poniższych kategorii, w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, np:

    1. Zbiory (najważniejszy)
    2. Stada (ważny)
    3. Polowania (najmniej ważny)

    Wasz wybór będzie też miał wpływ na działania jakie będę podejmował, nakreślając ogólną strategię

    Kategorie z opisami:

    Dzieci
    - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężny wzrost demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy eksploatacyjne przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne


    Głosowanie do 23:00
     
  4. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    1.Zbiory
    2.Stada
    3.Dzieci
    Radze odkryć błogosławieństwa Uraldy i Barntara bardzo pomocne na początek i nie ma się później dużego kłopotu z krowami i uprawą roli.
     
  5. gall2

    gall2 Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Zbiory
    2. Dyplomacja
    3. Handel

    Dzieci się raczej nie przydają :p. Jedzą, a nic nie produkują, lepiej pozyskiwać całe rodziny z zewnątrz. Chyba, że nie lubimy wydarzeń z tym związanych.
     
  6. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    zbiory handel dyplomacja
     
  7. Raulek

    Raulek Guest

    Zbiory
    Stada
    Dyplomacja
     
  8. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    Zbiory
    Stada
    Rezerwa
     
  9. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    stada, zbiory, handel
     
  10. PIAJR

    PIAJR Ten, o Którym mówią Księgi

    Zbiory,
    Zdrowie,
    Dyplomacja
     
  11. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    Tajemnice
    Wojna
    Zdrowie
     
  12. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    Dyplomacja
    Tajemnice
    Stada
     
  13. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    1. Zbiory
    2. Dyplomacja
    3. Handel
     
  14. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    1. Zbiory
    2. Handel
    3. Wojna
     
  15. Hansolo

    Hansolo Nowy

    1. Zbiory
    2. Stada
    3. Dyplomacja

    I chociaż nie daję nic na wojnę, to proponuję jak najszybciej otoczyć osadę umocnieniami.
     
  16. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    to

    TM, mógłbyś wrzucić poglądową mapkę okolicy, z zaznaczonymi plemionami?
     
  17. Draconian

    Draconian Znany Wszystkim

    1. Zbiory
    2. Dyplomacja
    3. Wojna
     
  18. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Wrzucę.
     
  19. Oirtam

    Oirtam Aktywny User

    1.Zbiory
    2.Stada
    3.Rezerwa
     
  20. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    1 Stada- w pierwszym roku odradzam krowich rajdów a rogacizne trzeba szybko zdobyć
    2 Zbiory- póki nie mamy kapliczek zwiekszających żyzność musimy w nie inwestować
    3 Tajemnice- im szybciej poznamy błogosławienstwa i pobudujemy kapliczki tym bedzie nam łatwiej

    Na dzień dobry zrekrutuj max wojów i zwieksz patrole-uchroni nas to przed złodziejami. Powiększ troche liczbę rzemieślników żeby mieć wiecej dóbr, bo w tym roku trzeba szybko zbudowac fortyfikacje i dwie, trzy małe kapliczki więc z nimi bedzie spory debet. Krowie rajdy przełóżmy na przyszły rok chyba ze dostaniemy jakieś szczesliwe eventy
     
  21. Severian

    Severian Doctore

    Zbiory, stada, tajemnice
     
  22. adammos

    adammos Guest

    Stada, zbiory, tajemnice.
     
  23. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    TM, jeśli nie byłby to zbytni problem, czy mógłbyś rozpisać naszą radę tak jak z początku poprzedniej rozgrywki?

    Stada
    Zbiory
    Tajemnice
     
  24. Nyslion

    Nyslion User

    Tajemnice
    Zbiory
    Stada
     
  25. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Taki mam zamiar. Ta na screenie jest automatycznie przydzielona i zostanie zmieniona.

    ---------- Post added at 21:11 ---------- Previous post was at 20:43 ----------

    Głosy podliczę o 22:00

    ---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 21:11 ----------

    Podliczam
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie