Klan WayOfWar - Rozgrywka 2

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 25 Styczeń 2013.

  1. Toril

    Toril Nowy

    4. Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje. (Yorsar, Harsaltar, Gardrostan)
     
  2. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    4. Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje. (Yorsar, Harsaltar, Gardrostan)
     
  3. adammos

    adammos Guest

    "Kiedy ludzie głupieją, należy się reprymenda". Czwóreczka.
     
  4. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    4. Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje. (Yorsar, Harsaltar, Gardrostan)
     
  5. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

    4. Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje.
     
  6. thorfinn

    thorfinn Guest

    4. Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje.
     
  7. dami365

    dami365 Znany Wszystkim

    3. Złóż ofiarę przodkom Nalda Bin. (Perandal, Ernaldinni)
     
  8. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    Jest sens to jeszcze ciągnąć to głosowanie jest już zdecydowana większość.
     
  9. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    4. Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje.

    Ostatnim razem jak byliśmy w czymś zgodni, skończyło się to katastrofą klanu :p
     
  10. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    4. Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje. (Yorsar, Harsaltar, Gardrostan)
     
  11. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    Ja bym ich ściął :D , ale niech będzie

    4. Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje.
     
  12. Severian

    Severian Doctore

    Klasyczny Raf - "najpierw zetnij, potem pytaj" :lol2:
     
  13. Hamnis

    Hamnis Nowy

    4. Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje.
     
  14. William Kidd

    William Kidd Ten, o Którym mówią Księgi

    Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje. (Yorsar, Harsaltar, Gardrostan)
     
  15. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    Zbesztaj, zbesztaj!
     
  16. manuelcastro

    manuelcastro Ten, o Którym mówią Księgi

    4.Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje.
     
  17. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    4. Zbesztaj. Za pejsy i do kąta i jeszcze po kokosie;)
     
  18. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

  19. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    .


    Wybraliście opcję nr 4 - Zbesztaj ludzi za to że dzielą się na frakcje.


    [​IMG]

    Obydwie strony pochwaliły nas za nasze mocne słowa. "Zapomnieliśmy że w pierwszej kolejności lojalność należy się klanowi i że prosperujemy razem i cierpimy razem." Obiecali zapomnieć dawne urazy i pracować razem.

    Good.




    Pora Burz - Rok 1332

    [​IMG]





    [​IMG]

    Doradcy mówią że mamy lekki niedobór farmerów, więc ograniczam ilość myśliwych. Ci lubią automatycznie zwiększać swoją liczebność - nie potrzebujemy aż 18.


    [​IMG]

    Uzbieraliśmy nieco dóbr - odbudowuję kapliczkę Uraldy, która zapewni lepszy wzrost stada bydła.


    [​IMG]
    Usłyszałam przepowiednię od Mądrych Skał w pobliżu wodospadu. Skały powiedziały że w ciągu około 218 lat, pewne wydarzenia zepsują męskie i żeńskie ceremonie inicjacji w naszym klanie. Niektóre z dzieci które staną się dorosłymi tego dnia, o imionach Ekril, Orvasta i Yangath, pomogą ukształtować przyszłość naszej ziemi. Pomogą odnaleźć słońce, walczyć z ludźmi którym wydaje się że są trollami i sprawią że niemożliwy ślub stanie się możliwy.

    Ok - ciekawa przepowiednia, choć nie sądzę byśmy grali przez 218 lat. ;)





    Święty Czas - Rok 1332


    [​IMG]


    Minął trzeci rok naszej przygody. Przyjęliśmy do rady klanowej wyznawcę Eurmala, Gardrostana. Przybył do nas czempion Elmala proszący o wsparcie w heroqueście. Szaleniec poturbował groźnie Ernaldinni kiedy mu odmówiliśmy. Zostaliśmy najechani przez konnych nomadów i gdy thanowie odmówili ponieść Kruczy Sztandar Humakta, zrobił to Tarkalor płacąc swym życiem za nasze zwycięstwo. Jego miejsce w radzie zajął inny wyznawca Humakta - Harsaltar. Przybył do nas wysłannik Żółwi proszący o magię w ramach przysługi. Daliśmy jej więcej niż nakazuje zwyczaj, cementując przyjaźń między naszymi klanami. Gdy ugościliśmy wędrownych znachorów, ci wzmocnili nieco naszą magię z wdzięczności. Zostaliśmy najechani przez Trolle, które poniosły z naszych rąk druzgocącą klęskę. Harsaltar szczególnie wyróżnił się w boju. Zażegnaliśmy też wewnętrzny kryzys między frakcjami dzięki twardej postawie.



    Kod:
    Bydło 		715 [COLOR="#00FF00"]+18[/COLOR]
    
    Dobra 		12  [COLOR="#00FF00"]+10[/COLOR]
    
    Żywność         617 [COLOR="#00FF00"]+147[/COLOR]
    
    Populacja  	765 [COLOR="#FF000"]-5[/COLOR]
    
    Thanowie 	23  [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]


    Populacja:
    Kod:
    Farmerzy 	383 [COLOR="#FF0000"]-6[/COLOR]
    
    Dzieci 		297 [COLOR="#FF0000"]-5[/COLOR]
    
    Thanowie 	23  [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]
    
    Możni		30 -
    
    Rzemieślnicy	17 [COLOR="#00FF00"]+5[/COLOR]
    
    Myśliwi		15 [COLOR="#FF0000"]-2[/COLOR]
    
    Thrallowie	0 -



    Zwierzęta
    :
    Kod:
    Bydło 		715 [COLOR="#00FF00"]+18[/COLOR]
    
    Owce	        1711 [COLOR="#00FF00"]+60[/COLOR]
    
    Konie		61  [COLOR="#00FF00"]+31[/COLOR]
    
    Świnie		1607 [COLOR="#00FF00"]+34[/COLOR]




    _________________________

    Nastrój klanu:

    rozradowany
    doskonały
    szczęśliwy
    optymistyczny
    powściągliwy
    zmartwiony*
    niezadowolony
    przygnębiony
    paskudny
    ponury

    -
    ________________________

    Morale rolników :

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany*
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -
    ________________________

    Morale thanów

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -
    ________________________

    Pozycja Klanu

    Król
    +5
    +4
    +3
    +2
    +1
    0*
    -1
    -2
    -3
    -4
    -5
    Zbieracz Patyków

    -

    ________________________


    [​IMG]


    Kapłani przewidują dobre zbiory.

    Niektórzy wyczuli że siły Chaosu będą słabsze tego roku i łatwiejsze do przepędzenia.



    Rok był dość spokojny i na plus. Mamy mnóstwo żywności i koni, oraz sporo thanów. Jak widać, wymiana Umathkar na Gardrostana w radzie klanowej spowodowała że na Zbiory możemy dać tylko 1 punkt. Skład rady ma na takie rzeczy duży wpływ.

    Tak jak zwykle, głosujecie na 3 kategorie umieszczone w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej.


    Kategorie z opisami:

    Dzieci
    - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężne korzyści demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy eksploracyjne przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne


    Głosowanie do jutra do 22:00
     
  20. Biedrona

    Biedrona Artysta jakich mało

    1. Zbiory.
    2. Dyplomacja.
    3. Wojna.
     
  21. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    stada, wojna, rezerwa
     
  22. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    1. Zbiory
    2. Dyplomacja
    3. Handel
     
  23. Raulek

    Raulek Guest

    Wojna
    Dyplomacja
    Rezerwa
     
  24. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Tajemnice
    2. Stada
    3. Handel

    Dlaczego tak:
    Tajemnice, mieliśmy spokojny rok więc przydałoby się odkryć błogosławieństwa i zbudować kapliczki Urlady (krowy) i Humataka (wojna), z bonusami naprawdę łatwiej bedzie grać.
    Stada- wiadomo im więcej rogacizny tym bezpieczniej klan się bedzie czuć
    Handel- mamy nadwyżkę koni które można upłynnić a zdobyte dobra przeznaczyć na budowe świątyń i palisady
     
  25. Nyslion

    Nyslion User

    Tajemnice
    Wojna
    Handel
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie