Klan WayOfWar - Rozgrywka 2

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 25 Styczeń 2013.

  1. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Podliczam.
     
  2. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    .


    Wybraliście opcję nr 3 - Wystaw ją w halli klanowej.

    [​IMG]

    Przybysze z innych klanów byli pod wrażeniem.




    Pora Mroku - Rok 1333

    [​IMG]




    [​IMG]
    "Pamiętacie wyznawców Odayli którzy dokonali rytuału? Słyszałam że udało im się i ostatnio polowania udają się niezwykle często."


    Tymczasem nasza karawana powróciła od Czerwonych Lisów, za 50 koszy żywności i 8 koni, dostaliśmy 52 dobra.


    [​IMG]

    Wykorzystuję je do zbudowania linii zaostrzonych pali dookoła naszej osady - powinno to pomóc w walce z wrogimi jeźdźcami.



    [​IMG]

    Natalina z klanu Czerwonego Lisa, w towarzystwie Fedarkosa i Joratora z klanu Sześciu Braci, przybyli by przekonać naszych thanów by pomogli jej w zasadzce na Króla plemienia Colymar. "Colymar na zbyt wiele sobie pozwalają i zachowują się jak tyrani! Wypędzają nas z naszych ziem." Natalina, Fedarkos i Jorator są prominentnymi thanami swych klanów.

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Yorasor, Perandal, Ernaldinni)

    2. Wysłuchaj ich, ostrzeż Derika. (Insterid)

    3. Rozkarz thanom wziąć udział.

    4. Pozwól thanom zdecydować za siebie.

    5. Odmów im. (Aransanda)



    [​IMG]
    "Czerwone Lisy i Sześciu braci to nasi sojusznicy. Podziękują nam za przekonanie ich o niepotrzebnym ryzyku tego planu."

    [​IMG]
    "Jeśli powiemy o tym Derikowi, sowicie nas wynagrodzi."

    [​IMG]
    "Bez nas, Natalina nie ma szans."

    [​IMG]
    "Jedynym sposobem na pokonanie Colymar jest utworzenie plemienia które mogłoby się z nimi równać. Musimy postępować mądrze i ewentualnie plemię uformuje się koło nas."

    [​IMG]
    "Król Colymar posiada wielkie magiczne moce - jedną z nich jest Widzący Duch który chroni go przed zasadzkami."

    [​IMG]
    "Colymar przybyli tu przed wszystkimi innymi i utworzyli plemię jako pierwsi. To oni przezwyciężyli moc bariery smokołaków."

    [​IMG]
    "Nie mamy do nic czynienia z Colymar."



    Czy pomysł naszych sojuszników jest dobry?

    Głosowanie do 23:00
     
  3. Raulek

    Raulek Guest

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Yorasor, Perandal, Ernaldinni)
     
  4. davere

    davere Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Yorasor, Perandal, Ernaldinni)
     
  5. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Yorasor, Perandal, Ernaldinni)
     
  6. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
     
  7. Sevgart

    Sevgart Targowica

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
     
  8. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Yorasor, Perandal, Ernaldinni)

    tak jak rada mowila, on moze przejzec nasze plany dzieki magii, dotychczas nie mielismy z nim problemow i wyglada na to, ze jestesmy jeszcze za slabi. Nalezy namowic naszych sojusnzikow na zmaine decyzji :) Przynajmniej chwilowo ;P
     
  9. gall2

    gall2 Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu
    Wydaje mi się, że mamy mamy odpowiedniego człowieka.. :) Chociaż niepowodzenie zawsze jest możliwe i bardzo bolesne.
     
  10. zarek

    zarek Guest

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
     
  11. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Yorasor, Perandal, Ernaldinni)
     
  12. Oirtam

    Oirtam Aktywny User

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Yorasor, Perandal, Ernaldinni)
     
  13. adammos

    adammos Guest

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
     
  14. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    1. Taa, przekonaj do planu porzucenia.
     
  15. manuelcastro

    manuelcastro Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
     
  16. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

    Jednomyślnie znowu: 1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
     
  17. thorfinn

    thorfinn Guest

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu.
     
  18. Toril

    Toril Nowy

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Yorasor, Perandal, Ernaldinni)
     
  19. Draconian

    Draconian Znany Wszystkim

    1. Przekonaj ich do porzucenia ich planu. (Yorasor, Perandal, Ernaldinni)
     
  20. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Dobra, podliczam.
     
  21. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    .


    Wybraliście opcję nr 1 - Przekonaj ich do porzucenia ich planu.

    [​IMG]

    Natalina była pod wrażeniem słów Yorsara i powiedziała że porzuci swój plan. Pochwaliła jego mądrość i wręczyła mu dary w srebrze.

    Dobra +30 (69)

    Świetnie - kryzys zażegnany i dostaliśmy niezły bonus.


    [​IMG]

    Dobra, mamy dobra i daliśmy podczas Świętego Czasu 2 punkty na tajemnice. Składam kolejną ofiarę Issariesowi. W tej chwili kapliczka utrzymuje błogosławieństwo 'Ziarnko do Ziarnka' zwiększające zyski handlu żywnością. Zamiast tego wolałbym 'Targowisko' które zwiększa zyski z całego handlu, generując więcej dóbr. W ofierze składam 10 dóbr i 5 krów - udaje się!




    Pora Burz - Rok 1333

    [​IMG]





    [​IMG]

    Wciąż mamy jedno 'wolne miejsce' na umowę handlową. Wysyłam Insterid by spróbowała zarzeć ją z lubiącymi nas Żółwiami.



    [​IMG]

    Rodzina podróżników prosi was o uzyskanie członkostwa waszego klanu. Ojciec, Endal, mówi w imieniu pozostałych. Jego rodzina dokonała trudnej wędrówki z Esrolii, w poszukiwaniu wolności i powodzenia. Jak na razie, jedyne co znajdowali to niedola. Endal obiecuje ciężką pracę i lojalność w zamian za naszą hojność.

    1. Przyjmij ich jako cottarów. (Yorsar, Perendal, Ernaldinni)

    2. Przyznaj im dobrą ziemię i startowe stado. (Yorsar)

    3. Przyznaj im jakąś ziemię. (Yorsar, Ernaldinni)

    4. Weź ich w niewolę jako thralli. (Gardrostan)

    5. Zaoferuj przedstawić ich wodzowi klanu Siedzącego Dębu. (Ernaldinni, Aransanda)

    6. Odmów im. (Harsaltar)


    [​IMG]
    "W czasach Ciemności, obdarci uchodźcy Nalda Bin przybyli do naszych przodków, którzy zaadoptowali ich do klanu."

    [​IMG]
    "Nie potrzeba nam więcej ust do karmienia. Potrzebujemy więcej pięści by zgnieść naszych wrogów."

    [​IMG]
    "Jeśli mamy im pomóc nie obrażając naszych od dawna cierpiących carlów, zróbmy z nich cottarów."

    [​IMG]
    "Los sprzyja tym którzy okazują litość."

    [​IMG]
    "Ich los jest w naszych rękach. Weźmy ich jako thralli i zmuśmy do służenia nam."

    [​IMG]
    "Choć dobrze byłoby im pomóc, mamy zbyt mało krów by utrzymywać klan w obecnej wielkości."





    Głosowanie do jutra do 13:00.
     
  22. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    3. Przyznaj im jakąś ziemię. (Yorsar, Ernaldinni)
     
  23. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Przyznaj im jakąś ziemię. (Yorsar, Ernaldinni)
     
  24. Severian

    Severian Doctore

    1. Przyjmij ich jako cottarów. (Yorsar, Perendal, Ernaldinni)
     
  25. thorfinn

    thorfinn Guest

    4. Weź ich w niewolę jako thralli.
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie