Klan WayOfWar - Rozgrywka 2

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 25 Styczeń 2013.

  1. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Zróbmy z nich cottarow- pasterzy owiec, najbezpieczniej
    3. Daj im jakąś ziemie- to oni bedą cottarami czy carlami bo nie orientuje się? Jesli cottarami to jednak 3

    Ziemi mamy dużo, żarcia w bród głód nam nie grozi a pokażemy się jako szlachetni w oczach innych klanów + punkciki za magię jako podtrzymywanie tradycji klanowej. Brak krów? To spróbuj odwiedzić krowim rajdem sąsiadów, albo kupić pare sztuk.

    Radzę skupiś się teraz na Humataku, oprócz Bersakera wszystkie błogosławieństwa są fajne a Szczęście bitewne (battleluck) naprawdą RZĄDZI
     
  2. Draconian

    Draconian Znany Wszystkim

    1. Przyjmij ich jako cottarów. (Yorsar, Perendal, Ernaldinni)
     
  3. Mattan

    Mattan User

    1. Przyjmij ich jako cottarów. (Yorsar, Perendal, Ernaldinni)
     
  4. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przyjmij ich jako cottarów
     
  5. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przyjmij ich jako cottarów.

    Konserwatyzm stronk.
     
  6. adammos

    adammos Guest

    1. Przyjmij ich jako cottarów.
     
  7. davere

    davere Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Przyznaj im jakąś ziemię. (Yorsar, Ernaldinni)
     
  8. Oirtam

    Oirtam Aktywny User

    1. Przyjmij ich jako cottarów.
     
  9. Tarken

    Tarken Nowy

    1. Przyjmij ich jako cottarów.
     
  10. Sevgart

    Sevgart Targowica

    1. Przyjmij ich jako cottarów.
     
  11. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przyjmij ich jako cottarów.
     
  12. Toril

    Toril Nowy

    3. Przyznaj im jakąś ziemię. (Yorsar, Ernaldinni)
     
  13. Hamnis

    Hamnis Nowy

    1. Przyjmij ich jako cottarów. (Yorsar, Perendal, Ernaldinni)
     
  14. Raulek

    Raulek Guest

    1. Przyjmij ich jako cottarów. (Yorsar, Perendal, Ernaldinni)
     
  15. William Kidd

    William Kidd Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przyjmij ich jako cottarów. (Yorsar, Perendal, Ernaldinni)
     
  16. gall2

    gall2 Ten, o Którym mówią Księgi

    1. Przyjmij ich jako cottarów. (Yorsar, Perendal, Ernaldinni)
    W zasadzie jedyna opcja.. Ile mamy krów?
     
  17. zarek

    zarek Guest

    2. Przyznaj im dobrą ziemię i startowe stado.
     
  18. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Podliczam.
     
  19. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

    1. Przyjmij ich jako cottarów.
     
  20. matigeo

    matigeo Ten, o Którym mówią Księgi

    2. Przyznaj im dobrą ziemię i startowe stado.
     
  21. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Zwyciężyła opcja nr 1 - Przyjmij ich jako cottarów.

    [​IMG]

    Choć Endal wyglądał na rozczarowanego, uprzejmie podziękował za adopcję jego rodziny.



    [​IMG]

    Wciąż mamy niedobór bydła, zaś Czarne Skały najprawdopodobniej wciąż zmagają się z niedoborem thanów. Organizuję krowi rajd - ich patrole powinny być nieliczne.


    [​IMG]
    "Zdołaliśmy wjechać prosto do ich tuli i wrócić z 20 krowami, nie będąc zauważonymi."


    [​IMG]
    "Nasza karawana powróciła od Żółwi. Zgodzili się na umowę handlową i osiągnęłam zysk podczas tej podróży.

    Żółwie mają 15 thanów."


    Świetnie!





    Święty Czas - Rok 1333


    [​IMG]


    Czwarty rok klanu Orlmarth w Smoczej Przełęczy za nami. Zawarliśmy sojusz z wojowniczymi Orlevingami. Nie daliśmy się nabrać na sztuczki kupca Czarnych Skał, pomawiającego konkurencję. Najechaliśmy na nich, dotkliwie ich łupiąc, choć potem przegrywając nieznacznie kontr-rajd. Wzięliśmy udział w turnieju latawców. Zbudowaliśmy kapliczkę Issariesa i poprawiliśmy handel - nasze możliwości wytwarzania dóbr znacząco wzrosły. Zbudowaliśmy zasieki z zaostrzonych pali. Wyznawcy Odayli dokonali rytuału który poprawił nasze polowania. Znaleźliśmy olbrzymią czaszkę orając pola i umieściliśmy ją w hali klanowej. Odwiedliśmy sojuszników od planu zasadzki na króla plemienia Colymar i przyjęliśmy uchodźców.



    Kod:
    Bydło 		741 [COLOR="#00FF00"]+26[/COLOR]
    
    Dobra 		84  [COLOR="#00FF00"]+72[/COLOR]
    
    Żywność         1079 [COLOR="#00FF00"]+462[/COLOR]
    
    Populacja  	797 [COLOR="#00FF00"]+32[/COLOR]
    
    Thanowie 	23  -


    Populacja:
    Kod:
    Farmerzy 	388 [COLOR="#00FF00"]+5[/COLOR]
    
    Dzieci 		318 [COLOR="#00FF00"]+21[/COLOR]
    
    Thanowie 	23  -
    
    Możni		28 [COLOR="#FF0000"]-2[/COLOR]
    
    Rzemieślnicy	18 [COLOR="#00FF00"]+1[/COLOR]
    
    Myśliwi		22 [COLOR="#00FF00"]+7[/COLOR]
    
    Thrallowie	0 -



    Zwierzęta
    :
    Kod:
    Bydło 		741 [COLOR="#00FF00"]+26[/COLOR]
    
    Owce	        1782 [COLOR="#00FF00"]+71[/COLOR]
    
    Konie		46  [COLOR="#FF0000"]-15[/COLOR]
    
    Świnie		1643 [COLOR="#00FF00"]+36[/COLOR]




    _________________________

    Nastrój klanu:

    rozradowany
    doskonały
    szczęśliwy
    optymistyczny
    powściągliwy
    zmartwiony*
    niezadowolony
    przygnębiony
    paskudny
    ponury

    -
    ________________________

    Morale rolników :

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany*
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    +1
    ________________________

    Morale thanów

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany*
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    +1
    ________________________

    Pozycja Klanu

    Król
    +5
    +4
    +3
    +2
    +1
    0*
    -1
    -2
    -3
    -4
    -5
    Zbieracz Patyków

    +1
    ________________________


    [​IMG]


    Kapłani przewidują typowe zbiory.

    Mieli wizję w której przewracał się płot i nasza tula pełna była nieznajomych.



    Bardzo udany rok, niemal wszystko idzie na plus.

    Tak jak zwykle, głosujecie na 3 kategorie umieszczone w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej.


    Kategorie z opisami:

    Dzieci
    - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężne korzyści demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy eksploracyjne przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne


    Głosowanie do 20:00
     
  22. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    stada tajemnice rezerwa :)


    PS: morale nadal zmartwione mimo tak udanego startu? :O
     
  23. Draconian

    Draconian Znany Wszystkim

    dyplomacja tajemnice wojna

    Tula pełna nieznajomych trochę mi się nie podoba
     
  24. Severian

    Severian Doctore

    Stada
    Wojna
    Zbiory
     
  25. davere

    davere Ten, o Którym mówią Księgi

    Wojna
    Stada
    Rezerwa
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie