Klan WayOfWar - Rozgrywka 2

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 25 Styczeń 2013.

  1. vimes6

    vimes6 Guest

    Zbiory
    Tajemnice
    Wojna

    Ja bym obstawiał, że przepowiednia to totalne złupienie Czarnej Skały i nowe tereny dla nas.:D
     
  2. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    @vimes6
    Ziemia? A po co? Populacja nieduża, wołów do orki i tak mało, a puszczy do wykarczowania wciąż dużo, aczkolwiek łupienie słabszego to nie jest zła rzecz (zakładając że to nie my jesteśmy słabi).

    Drakensang

    Wiek - 15
    Bóg - Lhankor Mhy- wiedzący bóg, patron pisarzy i WRÓŻBITÓW
    Walka - ?
    Targowanie Się - ?
    Zwierzęta - ?
    Zwyczaje - HEROICZNY- a co:)
    Przywództwo -?
    Rośliny -?

    Dobra zeby nie było spamu to:
    1. Stada
    2. Plony
    3. Dyplomacja
     
  3. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    Stada
    Plony
    Wojna
     
  4. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    Kiedy odcinek bo cóż jest już trochę po terminie.
     
  5. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Podliczam, sorry za lekki poślizg - życie. ;)
     
  6. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Oto jak głosowaliście:

    Wojna 39
    Stada 39
    Tajemnice 23
    Zbiory 22
    Rezerwa 18
    Dyplomacja 4
    Handel 4
    Zdrowie 4
    Dzieci 3
    Questy 1
    Polowania


    A tak przekłada się to na punkty magii:

    [​IMG]





    Pora Morza - Rok 1334​


    [​IMG]







    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]

    Gardrostan i Harlsatar skończyli 30 lat.



    [​IMG]

    Ludzie są zajęci pracą na polach, spróbuję więc zawrzeć sojusz z klanem Żółwia. Jako dary dam im żywność i nieco dóbr.

    Wysyłam też Harsaltara na zwiad po naszej tuli.


    [​IMG]
    Misja Insterid do Żółwi została zatrzymana przez grupę groźnie wyglądających bandytów! Jej eskorta jest nieco mniejsza. Co powinna zrobić?

    1. Targuj się z nimi by nas puścili.

    2. Zabij tylu bandytów ile możliwe.

    3. Chroń dary.

    4. Ratuj siebie i eskortę



    Hmm, Insterid jest niezła w walce i nie chcę im płacić, więc spróbuję opcji nr 3.


    Insterid rozmieściła ludzi między wozami a bandytami. Liderowi przestępców wyraźnie zależało na łatwym łupie i gdy nie udało im się nas wypłoszyć, uciekli do lasu.

    Dobrze.

    [​IMG]

    O Żółwiach wiemy tylko tyle że znani są z szalonych wodzów. Idę za radą Insterid, apelując do ich hojności - udaje się. Klan Żółwia to nasz kolejny sojusznik. Tymczasem, Harsaltar znalazł coś w naszej tuli:


    [​IMG]
    "Eksplorując dalekie zakątki naszej tuli, obozowaliśmy w pobliżu niewielkiego strumienia. Gdy staliśmy nocą na straży, zauważyliśmy że wiele kamieni w strumieniu błyszczy w ciemności niczym gwiazdy. Nasi rzemieślnicy mogą wykorzystać je do wyrobu kosztownych amuletów."

    Świetnie!

    [​IMG]

    Zostaliśmy najechani przez Końskie-Pomioty. Jest ich 149, wszyscy konno. Szczęśliwie, nasze patrole ich w porę zauważyły i wszystkich 22 thanów i 136 fyrdu staje na ich drodze.

    Mam nadzieję że zaostrzone pale pomogą. Nakazuję odparcie wroga i ostrzał.


    [​IMG]
    Końskie-Pomioty dokonali szarży przez deszcz naszych pocisków.

    Gdy nasze siły były związane walką z wrogiem, Harsaltar zauważył że niewielki oddział jeźdźców próbuje przekraść się na nasze tyły. Co powinien zrobić?

    1. Ignoruj ich.

    2. Upewnij się że Yorsar wie o zagrożeniu.

    3. Spróbuj ich odpędzić.

    4. Spróbuj ich zabić.


    OK, Harsaltar jest dobrym wojownikiem - opcja nr 4.

    Czy on:

    1. Atakuje natychmiast z kimkolwiek kto jest w pobliżu.

    2. Zbierz równie liczny oddział przed atakiem.

    3. Zbierz silniejszy oddział przed atakiem.


    Hmm, opcja nr 2.


    [​IMG]

    Harsaltar poprowadził swych kompanów na flankę wrogich jeźdźców. Lider Końskich-Pomiotów wyciągnął płonącą strzałę i trafił Harsaltara w brzuch. Potem było jeszcze gorzej. Końskie-Pomioty przyzwały ogniste pociski ze słońca. Potem odjechali. Jeźdźcy użyli magicznego i zwykłego ognia by spalić część naszych fortyfikacji.


    Auć! Not good.

    [​IMG]

    Walka był zacięta. Nasza magia potężnie w nich uderzyła. Przepędziliśmy wroga, nie dając im okazji to plądrowania. Zdobyliśmy 18 koni. Straciliśmy 1 carla, 5 zostało rannych. Harsaltar został ciężko ranny.


    Mimo wszystko, zdecydowane zwycięstwo!


    [​IMG]

    Wściekli carlowie wbiegają do hali klanowej by donieść że carlowie Enhyli spokojnie zabierają całe stado 50 krów. "Jeśli to jest rajd," mówią, "To jest to bardzo dziwny rajd. Enhyli zachowują się tak jakby mieli na to pozwolenie!" Wtedy głos zabrał Gardrostan. "Mają pozwolenie. Moje pozwolenie. Powiedziałem że mogą zabrać całe stado. To stado złożone jest w całości ze śmiesznie wyglądających krów." Carlowie przyjęli te słowa zszokowani i wściekli.

    1. Nic nie rób. (Gardrostan)

    2. "Religijnym obowiązkiem kuglarzy jest by nas zdradzać."

    3. Przekonaj Enhyli by zwrócili krowy. (Yorsar, Insterid, Aransanda)

    4. Ukaraj Gardrostana. (Perandal, Ernaldinni)

    5. "To były faktycznie śmiesznie wyglądające krowy."

    6. Zagroź Enhyli rajdem, jeśli nie zwrócą krów. (Aransanda)

    7. Niech Yorsar zastąpi stracone krowy swymi własnymi. (Yorsar)


    [​IMG]
    "Wciąż wspieram kuglarza, choć trzeba też zadowolić ludzi."

    [​IMG]
    "Być może zwrócą krowy jeśli obiecamy im przysługę."

    [​IMG]
    "Gardrostan obiecał posłuszeństwo wodzowi. Jest chroniony i ma uprawnienia, ale tylko do momentu takiego jak ten! Wykluczmy go z klanu."

    [​IMG]
    "Kuglarze mogą robić co chcą, ale nie są chronieni gdy zrobią coś złego. Wykluczmy go z klanu."

    [​IMG]
    "Obstaję za swoim - te krowy wyglądają na prawdę śmiesznie!"

    [​IMG]
    "Ważniejsze jest odzyskanie krów niż kara dla Gardrostana."



    Ahhh - co on zrobił!

    Co my powinniśmy zrobić?



    Głosowanie do 17:00
     
  7. William Kidd

    William Kidd Ten, o Którym mówią Księgi

    4. Ukaraj Gardrostana. (Perandal, Ernaldinni)
     
  8. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    powiesić :p


    4. Ukaraj Gardrostana. (Perandal, Ernaldinni)
     
  9. thorfinn

    thorfinn Guest

    3. Przekonaj Enhyli by zwrócili krowy.

    A potem spalić kuglarza na stosie, tak jak to robią w królestwie Zusa.
     
  10. Raulek

    Raulek Guest

    4. Ukaraj Gardrostana. (Perandal, Ernaldinni)

    Spójrzcie na niego. Zwariował. :(
     
  11. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    4. Ukaraj Gardrostana. (Perandal, Ernaldinni)
    Radze szybko rozbudować fortyfikacje bo możemy mieć znacznie więcej wizyt nomadów a jak jest rów palisada i pale zysk w koniach z najazdu to około 30 sztuk na bitwe
     
  12. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Przekonaj Enhyli by zwrócili krowy.
     
  13. Hansolo

    Hansolo Nowy

    5. "To były faktycznie śmiesznie wyglądające krowy."

    Why so serious?
     
  14. Tarken

    Tarken Nowy

    7. Niech Yorsar zastąpi stracone krowy swymi własnymi.
     
  15. gall2

    gall2 Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Przekonaj Enhyli by zwrócili krowy.
     
  16. Burlak

    Burlak Aktywny User

    3. Przekonaj Enhyli by zwrócili krowy.
    Niby nas zdradził, ale czuję, że okaże się niedługo przydatny. Zresztą wygląda teraz na świra, a jakiś świr zawsze się przyda.
     
  17. davere

    davere Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Przekonaj Enhyli by zwrócili krowy. (Yorsar, Insterid, Aransanda)

    Krowy to rzecz święta dlatego aż tak serious :p
     
  18. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    3. Przekonaj Enhyli by zwrócili krowy.

    Myślałem, że jesteśmy z Heortlandu, nie z Indii :p

    Jeden koń ma wymalowaną żółtą gwiazdę na czerwonym tle! Może rzeczywiście Heortland jest w Indiach, a Końskie-Pomioty z Wietnamu? :p
     
  19. Oirtam

    Oirtam Aktywny User

    3. Przekonaj Enhyli by zwrócili krowy. (Yorsar, Insterid, Aransanda)
     
  20. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    4. Ukaraj Gardrostana. (Perandal, Ernaldinni)
    Nie będzie nas kuglarz zootechniki uczył ;)
     
  21. vimes6

    vimes6 Guest

    7.Niech Yorsar zastąpi stracone krowy swymi własnymi.

    A wiadomo czy te krowy nie były przeklęte bądź chore.
     
  22. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    Hmmmm... czuję że to bogowie podpowiedzieli mu ten numer z krowami... a ta dziwaczna przepowiednia... chociaż po bitwie był komunikat o uszkodzeniach fortyfikacji więc może to jest ów walący się płot? Na pewno bym go nie karał- martwy nie odda nam krów a moze na nas zesłać jakieś przekleństwo.

    Poprośmyy ich niech nam oddadzą krowy

    Przeanalizujmy w najgorszym razie nie oddadzą nam krów i morale farmerów spadną że niezareagowaliśmy no i -50 rogacizny....
    ...chyba że one zamienią się w broo i bedziemy mieć przerypane. Lepiej więc jakoś odzyskać dyplomatycznie krowya potem z nimi walczyć niż żeby klany mówiły że nasza osada jest siedliskiem chaosu i rozdajemy demony
     
  23. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Podliczam.
     
  24. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Wybraliście opcję nr 3 - Przekonaj Enhyli by zwrócili krowy.


    [​IMG]

    Jakiego argumentu używamy?

    1. "Gardrostan złamał prawo. Jeśli weźmiecie krowy, to też je złamiecie."

    2. "Jesteśmy waszymi przyjaciółmi - nie wykorzystujcie nas w ten sposób."

    3. "Będziemy wam winni dwie przysługi w przyszłości jeśli teraz oddacie nam przysługę."





    Głosowanie do 18:00
     
  25. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    1. "Gardrostan złamał prawo. Jeśli weźmiecie krowy, to też je złamiecie."
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie