Klan WayOfWar - Rozgrywka 2

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 25 Styczeń 2013.

  1. Nyslion

    Nyslion User

    Piszę, aby nie skleił się kolejny post.
     
  2. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Oto jak głosowaliście:

    Zbiory 46
    Stada 26
    Dyplomacja 13
    Tajemnice 12
    Handel 7
    Wojna 4
    Zdrowie 3
    Rezerwa 2
    Dzieci 1
    Polowania
    Questy


    A oto jak przekłada się to na punkty rytuałów Świętego Czasu:



    [​IMG]

    Zaczynamy.




    Pora Morza - Rok 1330


    [​IMG]






    Na początek, przyjrzyjmy się naszemu położeniu w Smoczej Przełęczy:

    [​IMG]

    Jesteśmy otoczeni przez neutralne względem nas klany. Jednak nasi wrogowie nie są daleko. Są nimi klan Jabłka (znany z wczesnego przybycia do Smoczej Przełęczy), oraz klan Czarnej Skały (znany z wielkiego stada bydła). Mamy jednego sojusznika - klan Sześciu Braci, znany z nienawiści do Chaosu. Leży on jednak daleko na zachód. Mamy umowy handlowe z sąsiednim klanem Osgosi i klanem Anzarni na południu.

    Moim pierwszym działaniem jest wybór członków rady klanowej, oto oni:

    ______________________

    [​IMG]
    Yorsar - Głowa Klanu

    Wiek - 31
    Bóg - Orlanth
    Przywództwo - Niespotykany
    Walka - Doskonały
    Magia - Bardzo Dobry
    Zwyczaje - Bardzo Dobry
    Targowanie się - Dobry
    Rośliny - Dobry
    Zwierzęta - Dobry


    Przywódcą klanu powinien być wyznawca głównego boga. Szczęśliwie, mamy bardzo uzdolnionego wyznawcę Orlantha. Yorsar jest inteligentnym i niezwykle charyzmatycznym przywódcą i doskonałym wojownikiem. Jest też dość młody co bardzo dobrze rokuje dla przyszłości klanu.
    ______________________

    [​IMG]
    Insterid

    Wiek - 49
    Bóg - Issaries
    Targowanie Się - Doskonały
    Zwyczaje - Bardzo Dobry
    Walka - Bardzo Dobry
    Przywództwo - Bardzo Dobry
    Magia - Bardzo Dobry
    Zwierzęta - Dobry
    Rośliny - Dobry


    Wyznawczyni Mówiącego Boga Issariesa, Insterid, to nasz główny kupiec i negocjatorka. Przyzwoite umiejętności w walce przydadzą się podczas podróży, zaś przywództwo pomoże przy negocjacjach.
    ______________________

    [​IMG]
    Tarkalor

    Wiek - 33
    Bóg - Humakt
    Walka - Doskonały
    Przywództwo - Bardzo Dobry
    Zwierzęta - Dobry
    Zwyczaje - Dobry
    Magia - Dobry
    Rośliny - Niezły

    Tarkalor jest wyznawcą boga wojny Humakta. Dzięki kombinacji doskonałych umiejętności bitewnych i bardzo dobrego przywództwa, jest on najlepszym kandydatem na przywódcę naszych wojów.
    ______________________

    [​IMG]
    Perandal

    Wiek - 35
    Bóg - Lhankor Mhy
    Zwyczaje - Doskonały
    Przywództwo - Bardzo Dobry
    Targowanie Się - Dobry
    Walka - Dobry
    Magia - Dobry
    Rośliny - Dobry

    Perandal będzie naszym doradcą w sprawach tradycji, obyczajów i praw.

    ______________________

    [​IMG]
    Ernaldinni

    Wiek - 60
    Bóg - Chalana Arroy
    Magia - Niespotykany
    Zwyczaje - Doskonały
    Rośliny - Doskonały
    Zwierzęta - Bardzo Dobry
    Targowanie Się - Bardzo Dobry
    Przywództwo - Bardzo Dobry
    Walka - Dobry

    Ernaldinni jest doskonałą uzdrowicielką, czarodziejką i wyznawczynią Chalany Arroy. Pomoże nam leczyć chorych oraz rannych i pomoże nam gdy będzie potrzebna magia.

    ______________________

    [​IMG]
    Umathkar

    Wiek - 60
    Bóg - Ernalda
    Rośliny - Doskonały
    Zwierzęta - Bardzo Dobry
    Targowanie Się - Dobry
    Zwyczaje - Dobry
    Przywództwo - Dobry
    Walka - Dobry

    Umathkar to wyznawczyni bogini matki Ernaldy. Zadba o wzrost naszych roślin.

    ______________________

    [​IMG]
    Aransanda

    Wiek - 60
    Bóg - Uralda
    Zwierzęta - Niespotykany
    Rośliny - Doskonały
    Targowanie Się - Bardzo Dobry
    Przywództwo - Bardzo Dobry
    Magia - Bardzo Dobry
    Zwyczaje - Bardzo Dobry
    Walka - Dobry

    Aransanda wyznaję Uraldę, Matkę Krów. W połączeniu z niespotykaną wiedzą na temat zwierząt, powinno to pozwolić naszym stadom bydła powiększać się.

    ______________________


    Średnia wieku w radzie jest dość wysoka, ale początek jest bardzo ważny - wybrałem najlepszych z najlepszych.



    [​IMG]

    Drugą rzeczą jaką robię jest najęcie dodatkowych thanów (mamy obecnie 10) i zwiększenie wewnętrznych i zewnętrznych patroli.




    [​IMG]

    Słynny poeta Ordangmar z klanu Heran jest naszym honorowym gościem podczas wielkiej uczty. Gdy recytuje, ludzie kładą się ze śmiechu słuchając jego satyrycznych wersów. Lecz Faran, jeden z thanów, wygląda na wściekłego. Być może wydaje mu się że "obsmarowany łajnem możny" z poematu Ordangmara ma oznaczać jego.

    1. Pozwól na pojedynek między Farnanem a Ordangmarem. (Perandal, Ernaldinni)

    2. Poproś Ordangmara by przeprosił. (Yorsar, Aransanda)

    3. Przekonaj Farnana że nie jest on postacią z wiersza. (Yorsar, Umathkar, Aransanda)

    4. Pilnuj własnego interesu.

    5. Zaproponuj by obydwaj zmierzyli się w siłowaniu się na rękę. (Yorsar, Tarkalor, Perandal, Aransanda)


    [​IMG][​IMG]
    "Jeśli Ordangmar ucierpi będąc naszym gościem, nasza reputacja między innymi klanami także ucierpi."

    [​IMG]
    "Najłatwiej osiągnąć pokój nim zacznie się wojna."

    [​IMG]
    "Z jego opisów bitwy można wywnioskować że Ordangmar nigdy nie uczestniczył w prawdziwej walce."

    [​IMG]
    "Jeśli poemat faktycznie opowiada o Farnanie i on nic nie zrobi by skonfrontować Ordangmara, jego honor będzie na zawsze splamiony."

    [​IMG]
    "Farnan jest nieokrzesanym i zdeterminowanym wojownikiem, zwłaszcza w pojedynku jeden na jeden."

    [​IMG]
    "Uspokójmy tą sytuację, tak jak Ernalda uspokoiła żądnego bitwy Orlantha."





    Głosowanie do jutra do 13:00
     
  3. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Przekonaj Farnana że nie jest on postacią z wiersza. (Yorsar, Umathkar, Aransanda)
     
  4. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    3. Przekonaj Farnana że nie jest on postacią z wiersza. (Yorsar, Umathkar, Aransanda)
     
  5. Draconian

    Draconian Znany Wszystkim

    5. Zaproponuj by obydwaj zmierzyli się w siłowaniu się na rękę. (Yorsar, Tarkalor, Perandal, Aransanda)
     
  6. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    5. Zaproponuj by obydwaj zmierzyli się w siłowaniu się na rękę. (Yorsar, Tarkalor, Perandal, Aransanda)
     
  7. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    5 Zaproponuj siłowanie na rękę- nasz osiłek na pewno wygra (lepiej żeby mu skręcił rękę niż kark), a to może poprawić morale thanów, Nawet jesli bard go sprowokuje i zbierze po mordzie to i tak nic nie ryzykujemy. Wróżbici przepowiedzieli że nawet jak bedziemy robić głupstwa nasza reputacja nie spadnie
     
  8. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    starajcie sie czytac cale opisy ;)
     
  9. Raulek

    Raulek Guest

    3. Przekonaj Farnana że nie jest on postacią z wiersza. (Yorsar, Umathkar, Aransanda)
     
  10. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    3. Przekonaj Farnana że nie jest on postacią z wiersza. (Yorsar, Umathkar, Aransanda, kamil3212)

    Co oznaczają te małe symboliki przy portretach?
     
  11. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    Ty też :p

    5. Zaproponuj by obydwaj zmierzyli się w siłowaniu się na rękę. (Yorsar, Tarkalor, Perandal, Aransanda)

    (to mój wybór)
     
  12. gall2

    gall2 Ten, o Którym mówią Księgi

    5. Zaproponuj by obydwaj zmierzyli się w siłowaniu się na rękę. (Yorsar, Tarkalor, Perandal, Aransanda)
     
  13. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    Jakiego boga jest dany członek rady wyznawcą i pierwszy ma coś ala pierścień jest to oznaka tego że on przewodzi radzie.
     
  14. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    Przekonaj Farnana o tym, iż nikt go niczym nie obsmarował. A więc 3.

    Co do portretów, chodzi chyba o boga jakiego wyznają dane postacie.
     
  15. thorfinn

    thorfinn Guest

    5. Zaproponuj by obydwaj zmierzyli się w siłowaniu się na rękę.
     
  16. Severian

    Severian Doctore

    5. Zaproponuj by obydwaj zmierzyli się w siłowaniu się na rękę. (Yorsar, Tarkalor, Perandal, Aransanda)
     
  17. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    3. Przekonaj Farnana że nie jest on postacią z wiersza.
     
  18. Oirtam

    Oirtam Aktywny User

    3. Przekonaj Farnana że nie jest on postacią z wiersza. (Yorsar, Umathkar, Aransanda)
     
  19. Elas

    Elas Genialdo

    3. Przekonaj Farnana że nie jest on postacią z wiersza. (Yorsar, Umathkar, Aransanda)
     
  20. Severian

    Severian Doctore

    Nie wiem czym się szczypiecie - przepowiednie w kwestiach dyplomacji dawały nam sporo marginesu na wtopy :p
     
  21. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    5. Zaproponuj by obydwaj zmierzyli się w siłowaniu się na rękę.
     
  22. Burlak

    Burlak Aktywny User

    5. Zaproponuj by obydwaj zmierzyli się w siłowaniu się na rękę.
     
  23. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    5. Zaproponuj by obydwaj zmierzyli się w siłowaniu się na rękę. (Yorsar, Tarkalor, Perandal, Aransanda)
     
  24. manuelcastro

    manuelcastro Ten, o Którym mówią Księgi

    5. Zaproponuj by obydwaj zmierzyli się w siłowaniu się na rękę.
     
  25. kivi98

    kivi98 Aktywny User

    3. Przekonaj Farnana że nie jest on postacią z wiersza.
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie