Klan WayOfWar - Rozgrywka 2

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 25 Styczeń 2013.

  1. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    5. Wyjmij Ernaldestę spod prawa. (Perandal, Aransanda)
     
  2. Raferti

    Raferti Raf Członek Załogi Administrator

    5. Wyjmij Ernaldestę spod prawa. (Perandal, Aransanda)
     
  3. Raulek

    Raulek Guest

    5. Wyjmij Ernaldestę spod prawa. (Perandal, Aransanda)
     
  4. Draconian

    Draconian Znany Wszystkim

    5. Wyjmij Ernaldestę spod prawa. (Perandal, Aransanda)
     
  5. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    2. Dokonaj wróżb.

    Jeśli jest winna wyślij klanowi Jenesti jej głowę, jeśli jest niewinna niech s...padają
     
  6. manuelcastro

    manuelcastro Ten, o Którym mówią Księgi

    2. Dokonaj wróżb.
     
  7. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Aha - magia oczywiście jest w minusie, co jest napisane na początku ostatniego odcinka. ;)
     
  8. Hansolo

    Hansolo Nowy

    3. Przekonaj ich że ich duch się myli. (Ernaldinni)

    Nie zostawiajmy swoich w potrzebie, a magii nie wróżby nie mamy.
     
  9. thorfinn

    thorfinn Guest

    5. Wyjmij Ernaldestę spod prawa.
     
  10. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    Ja wciąż obstawiam przy swoim, to że magia jest na minusie to nie znaczy że nie mozna wciąż jej brać na kredyt... tyle że przyszły rok będzie baardzo biedny i módlmy się żeby przepowiednie były dobre.

    Jak wygląda nasza sytuacja z znajomością mitów? Które już są dostępne? Znamy jakieś sekrety?
     
  11. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    3. Przekonaj ich że ich duch się myli.
     
  12. Tarken

    Tarken Nowy

    5. Wyjmij Ernaldestę spod prawa.
     
  13. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    5. Wyjmij Ernaldestę spod prawa.
    Nie ma sensu tracić magii.
     
  14. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    3. Przekonaj ich że ich duch się myli. (Ernaldinni)
     
  15. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    @ Zjemcichlep - uaktualnię temat z mitami.


    Podliczam.
     
  16. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Zwyciężyła opcja nr 5 - Wyjmij Ernaldestę spod prawa:

    [​IMG]

    Jenestni zabili ją wkrótce po tym jak opuściła nasze ziemie.






    Pora Burz - Rok 1334​


    [​IMG]





    [​IMG]

    Uzupełniam liczbę rzemieślników i przekierowuję ich do pracy nad nowo znalezionymi zasobami. Produkcja dóbr jest bardzo ważna bo potrzebujemy ich mnóstwo na utrzymanie naszych kapliczek i świątyń.


    [​IMG]

    Ograniczam też ilość myśliwych - rolnicy produkują dużo więcej żywności.


    [​IMG]
    "Wilcze wycie w lasach staje się coraz częstsze. Niektórzy ludzie widzieli ulotne cienie i błyszczące ślepia. Nie jestem pewna czym one są, ale nie wydają się być zwykłymi wilkami."

    Enigmatyczne i mało optymistyczne...






    Święty Czas - Rok 1334


    [​IMG]


    Mija piąty rok naszej przygody. Zawarliśmy sojusz z Żółwiami. Zostaliśmy najechani przez Końskie-Pomioty, których odparliśmy ale bohatersko walczący Harsaltar został ciężko ranny. Straciliśmy 50 krów ponieważ szalony Gardrostan stwierdził że śmiesznie wyglądają. Znów najechaliśmy Czarne Skały, dużo plądrując, ale przy sporych stratach. Szczęśliwie, w naszej tuli pojawiły się kapłanki Chalany Arroy które wszystkich uzdrowiły. Wybudowaliśmy drewnianą palisadę. Nawiedziły nas też duchy przodków, choć raczej nie złamaliśmy tradycji klanowych. Duchy same przyznały że mogą się mylić, co może wskazywać na udział jakichś innych sił w tym incydencie. Odparliśmy najazd Trolli, ale nasz wódz Yorsar został ciężko ranny w bitwie. Zbudowaliśmy kapliczkę Barntara, by nasi rolnicy lepiej pracowali. Wobec oskarżeń Jensetni i ich świętego kamienia, wydaliśmy im członkinię naszego klanu którą zgładzili.



    Kod:
    Bydło 		784 [COLOR="#00FF00"]+43[/COLOR]
    
    Dobra 		55  [COLOR="#FF0000"]-29[/COLOR]
    
    Żywność         1023 [COLOR="#FF0000"]-56[/COLOR]
    
    Populacja  	793 [COLOR="#FF0000"]-4[/COLOR]
    
    Thanowie 	20  [COLOR="#FF0000"]-3[/COLOR]


    Populacja:
    Kod:
    Farmerzy 	386 [COLOR="#FF0000"]-2[/COLOR]
    
    Dzieci 		324 [COLOR="#00FF00"]+6[/COLOR]
    
    Thanowie 	20  [COLOR="#FF0000"]-3[/COLOR]
    
    Możni		28 -
    
    Rzemieślnicy	21 [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]
    
    Myśliwi		14 [COLOR="#FF0000"]-7[/COLOR]
    
    Thrallowie	0 -



    Zwierzęta
    :
    Kod:
    Bydło 		784 [COLOR="#00FF00"]+43[/COLOR]
    
    Owce	        1860 [COLOR="#00FF00"]+78[/COLOR]
    
    Konie		74  [COLOR="#00FF00"]+28[/COLOR]
    
    Świnie		1661 [COLOR="#00FF00"]+18[/COLOR]




    _________________________

    Nastrój klanu:

    rozradowany
    doskonały
    szczęśliwy
    optymistyczny
    powściągliwy
    zmartwiony*
    niezadowolony
    przygnębiony
    paskudny
    ponury

    +2
    ________________________

    Morale rolników :

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny*
    stonowany
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -4
    ________________________

    Morale thanów

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny*
    stonowany
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -
    ________________________

    Pozycja Klanu

    Król
    +5
    +4
    +3
    +2
    +1*
    0
    -1
    -2
    -3
    -4
    -5
    Zbieracz Patyków

    -
    ________________________


    [​IMG]


    Kapłani przewidują dobre zbiory.

    Słyszeli śmiech Eurmala podczas ceremonii Świętego Czasu i mówili że spadanie na nas pech jeśli nie wymienimy przynajmniej połowy rady klanowej.



    Rok ogólnie udany, choć utrata krów przez Gardrostana i sytuacja z wydaniem Jensetni jednej z kobiet, odbiła się paskudnie na morale thanów. Niestety, mamy tylko 2 punkty magii do rozdania tego roku. To przez incydent z duchami przodków.



    Kategorie z opisami:

    Dzieci
    - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężne korzyści demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy eksploracyjne przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne


    Głosowanie do 18:00
     
  17. davere

    davere Ten, o Którym mówią Księgi

    Stada
    Dyplomacja
    ...
     
  18. Severian

    Severian Doctore

    Tajemnice
    Wojna
     
  19. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    Wojna.
     
  20. Drakensang

    Drakensang Ten, o Którym mówią Księgi

    Dzieci
    Stada
    Tajemnice
     
  21. Oirtam

    Oirtam Aktywny User

    1.Wojna
    2.Rezerwa
     
  22. Hansolo

    Hansolo Nowy

    Może najlepiej będzie trzymać wszystko w rezerwie.
     
  23. Vip2002

    Vip2002 Znany Wszystkim

    Rezerwa.
    Rezerwa.
    ......
     
  24. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    Wojna
    Rezerwa
     
  25. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    Rezerwa
    Rezerwa
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie