Klan WayOfWar - Rozgrywka 2

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 25 Styczeń 2013.

  1. Oirtam

    Oirtam Aktywny User

    3. Znajdź szamana i zaoferuj zaadoptować go do klanu. (Orldag, Beneva, Garneneva)
     
  2. thorfinn

    thorfinn Guest

    5. Wyślij oddział zbrojny by zabić szamana.
     
  3. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    5. Wyślij oddział zbrojny by zabić szamana.
     
  4. Zjemcichlep

    Zjemcichlep Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Znajdź szamana i zaoferuj zaadoptować go do klanu.

    Dodatkowy mag zawsze się przyda chocby tylko się ślinił i bełkotał. Koniecznie musimy wybudować świątynie uroxa lub humataka bo nieumarli są dosyć uparci i odporni na ,,toporne" argumenty w dysputach a wrócą na 99% chyba że zatrują strumień trupim jadem.
     
  5. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    5. Seek and destroyxD
     
  6. moskal

    moskal Опричник

    5. Wyślij oddział zbrojny by zabić szamana.

    Wariaci są nadmiernie problematyczni.
     
  7. Raulek

    Raulek Guest

    5. Wyślij oddział zbrojny by zabić szamana.
     
  8. Draconian

    Draconian Znany Wszystkim

    3. Znajdź szamana i zaoferuj zaadoptować go do klanu. (Orldag, Beneva, Garneneva)
     
  9. kamil3212

    kamil3212 Znany Wszystkim

    3. Znajdź szamana i zaoferuj zaadoptować go do klanu.
     
  10. davere

    davere Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Znajdź szamana i zaoferuj zaadoptować go do klanu. (Orldag, Beneva, Garneneva)

    W przypadku zebrania ludzi, żeby ubić szamana okaże się, że jest na usługach zombie i znowu będzie porażka czy coś w tym stylu ;)
     
  11. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

    3. Znajdź szamana i zaoferuj zaadoptować go do klanu.
     
  12. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Podliczam

    Odcinek jutro
     
  13. zarek

    zarek Guest

    Więc o atak hordy nieumarłych chodziło kiedy dostaliśmy przepowiednię o upadku palisad. Niezły gnój !
     
  14. Biedrona

    Biedrona Artysta jakich mało

    1. Nic nie rób. (Yorsar, Saronil. Orldag)
     
  15. manuelcastro

    manuelcastro Ten, o Którym mówią Księgi

    3. Znajdź szamana i zaoferuj zaadoptować go do klanu.
     
  16. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Zwyciężyła opcja nr 3 - Znajdź szamana i zaoferuj zaadoptować go do klanu.

    Co ciekawe, musiałem wybrać dowódcę (Harsaltar) i liczebność drużyny.

    [​IMG]

    Długo szukali, lecz nie znaleźli szamana.


    [​IMG]
    "Tegoroczne zbiory były obwite."


    Dobrze - przynajmniej nie musimy się martwić o żywność.



    Pora Mroku - Rok 1335

    [​IMG]





    Składam ofiarę Humaktowi, licząc na to że poznamy jakieś wojenne błogosławieństwo by potem postawić mu kapliczkę. Niestety, objawia nam on 'Przysięgę' - która poprawia dyplomację.


    [​IMG]

    Zostaliśmy najechani przez Trolle. 9 mrocznych trolli i 131 trolloków przemknęło się przez nasze patrole i na ich drodze staje jedynie 16 thanów i 67 fyrdu.


    Ahh, niedobrze. To chyba przez brak wieży strażniczej nas zaskoczyli. Nakazuję przetrwanie, walkę z dystansu i daje 2 punkty magii na wsparcie.


    [​IMG]

    Trolle ruszyły na nas nim zdołaliśmy oddać kilka strzałów. Walka była długa. Nasza magia pokonała ich magię i przepędziliśmy Trolle nie ponosząc strat.


    Ufff, dobrze.

    [​IMG]

    Kolejna próba ofiary dla Humakta - nieudana. 15 dóbr zmarnowanych.





    Pora Burz - Rok 1335

    [​IMG]




    [​IMG]

    Odbudowuję wieżę strażniczą.



    [​IMG]

    Niestety, mimo wielu thanów na patrolach i wieży, Czarne Skały zaatakowały z zaskoczenia. Mają 12 jeźdźców i 127 włóczników, zaś my 12 thanów i 66 carlów.

    Nakazuję przetrwanie, walkę z dystansu i daję 1 punkt magii na wsparcie.


    [​IMG]


    Nękaliśmy Czarne Skały procami i łukami gdy szarżowali, ale na niewiele się to zdało. Bitwa była krótka. Ich magia potężnie w nas udeżyła. Zdołaliśmy schronić się za naszymi umocnieniami. Czarne Skały zabrały nam 10 krów i 2 konie oraz dobra warte 1 krowę. Straciliśmy 2 ludzi, 3 zostało rannych.




    Nie jest źle - małe straty w ludziach i w majątku.


    [​IMG]

    Kolejna ofiara dla Humakta i znów niepowodzenie.





    Święty Czas - Rok 1335


    [​IMG]


    Szósty rok minął. Bojąc się przepowiedni, wymieniliśmy ponad połowę rady klanowej. Kapłanki Uraldy pobłogosławiły nasze bydło. Jabłka rzuciły klątwę na nasze dzieci, powodując że wyrosły im brody. Nasi zwiadowcy znaleźli wyrma w Górach Quivin - daliśmy mu bydło na pożarcie, zdobywając jego wdzięczność. Zaatakowała nas armia nieumarłych, zaś kontratak z udziałem innych klanów zawiódł. Znaleźliśmy w dziczy szamana który wypowiedział dziwną przepowiednię. Zimą najechały na nas Trolle i Czarne Skały.



    Kod:
    Bydło 		768 [COLOR="#FF0000"]-16[/COLOR]
    
    Dobra 		45  [COLOR="#FF0000"]-10[/COLOR]
    
    Żywność         1023 [COLOR="#00FF00"]+368[/COLOR]
    
    Populacja  	784 [COLOR="#FF0000"]-9[/COLOR]
    
    Thanowie 	22  [COLOR="#00FF00"]+2[/COLOR]


    Populacja:
    Kod:
    Farmerzy 	371 [COLOR="#FF0000"]-15[/COLOR]
    
    Dzieci 		323 [COLOR="#FF0000"]-1[/COLOR]
    
    Thanowie 	22  [COLOR="#00FF00"]+2[/COLOR]
    
    Możni		28 -
    
    Rzemieślnicy	24 [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]
    
    Myśliwi		17 [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]
    
    Thrallowie	0 -



    Zwierzęta
    :
    Kod:
    Bydło 		768 [COLOR="#FF0000"]-16[/COLOR]
    
    Owce	        1954 [COLOR="#00FF00"]+94[/COLOR]
    
    Konie		58  [COLOR="#FF0000"]-16[/COLOR]
    
    Świnie		1707 [COLOR="#00FF00"]+46[/COLOR]




    _________________________

    Nastrój klanu:

    rozradowany
    doskonały
    szczęśliwy
    optymistyczny*
    powściągliwy
    zmartwiony
    niezadowolony
    przygnębiony
    paskudny
    ponury

    -
    ________________________

    Morale rolników :

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający*
    zachwiany
    zdesperowany

    +2
    ________________________

    Morale thanów

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny*
    stonowany
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    +1
    ________________________

    Pozycja Klanu

    Król
    +5
    +4
    +3
    +2
    +1*
    0
    -1
    -2
    -3
    -4
    -5
    Zbieracz Patyków

    -
    ________________________


    [​IMG]


    Kapłani przewidują typowe zbiory.

    Znaki dla cielenia się krów były złe.






    Kategorie z opisami:

    Dzieci
    - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężne korzyści demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy eksploracyjne przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne


    Głosowanie do 18:00
     
  17. Andre

    Andre Ten, o Którym mówią Księgi

    stada, tajemnice, wojna
     
  18. moskal

    moskal Опричник

    Dzieci, zbiory, wojna
     
  19. adammos

    adammos Guest

    Stada, zbiory, tajemnice.
     
  20. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    Stada, tajemnice, wojna
     
  21. matigeo

    matigeo Ten, o Którym mówią Księgi

    Stada, tajemnice, rezerwa.
     
  22. Mattan

    Mattan User

    stada, dzieci, tajemnice
     
  23. gall2

    gall2 Ten, o Którym mówią Księgi

    1. 2. 3. Tajemnice
     
  24. davere

    davere Ten, o Którym mówią Księgi

    Stada
    Tajemnice
    Rezerwa
     
  25. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    stada wojna tajemnice

    trzeba porozmawiac z jednym naszym sasiadem odnosnie pojecia wlasnosci :)
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie