Klan WayOfWar - Rozgrywka 2

Temat na forum 'Interaktywny AAR King of Dragon Pass' rozpoczęty przez thrashing mad, 25 Styczeń 2013.

  1. matigeo

    matigeo Ten, o Którym mówią Księgi

    Powinna być opcja "złóż ofiarę posążkowi", ale skoro nie ma, to wybieram jedynkę. Ułóż poemat.
     
  2. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    4. Wyślij drużynę by wykradła statuę. (Insterid, Garneneva, Saronil)

    wybor za rada zjemcichleb. Po pierwsze to nei sa smoki a stwory ktore chcialyby byc smokami. Wiec nie musimy sie kierowac tradycja. Po drugie poemat poprawi tylko morale wojow, a to chyba nie jest zle. Po trzecie skoro to jest mozliwe i wystarczy do tego "tylko"8 wojow to dlaczego by nie sprobowac ;)

    PS: ale widze ze raczej opcja 1 wygra
     
  3. Severian

    Severian Doctore

    Czwórka.
     
  4. manuelcastro

    manuelcastro Ten, o Którym mówią Księgi

    4. Wyślij drużynę by wykradła statuę.
     
  5. Oirtam

    Oirtam Aktywny User

    1. Ułóż poemat na cześć przygód Alirene. (Insterid, Perandal, Garneneva)
     
  6. zarek

    zarek Guest

    4. Skroić gada !
     
  7. davere

    davere Ten, o Którym mówią Księgi

    4. Wyślij drużynę by wykradła statuę. (Insterid, Garneneva, Saronil)
     
  8. Krajan268

    Krajan268 Znany Wszystkim

    4.Wykraść.
     
  9. Tarken

    Tarken Nowy

    4. Wyślij drużynę by wykradła statuę.
     
  10. Biedrona

    Biedrona Artysta jakich mało

    4. Wyślij drużynę by wykradła statuę. (Insterid, Garneneva, Saronil)
     
  11. Raulek

    Raulek Guest

    4. Wyślij drużynę by wykradła statuę. (Insterid, Garneneva, Saronil)
     
  12. Hansolo

    Hansolo Nowy

    Tradycja nakazuje, byśmy zaopiekowali się świętym smoczym artefaktem bezczeszczonym przez komunistyczno-masońskie smokołaki!

    4. Wyślij drużynę by wykradła statuę. (Insterid, Garneneva, Saronil)
     
  13. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

  14. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Zwyciężyła opcja nr 4 - Wyślij drużynę by wykradła statuę.

    Wysyłam Harsaltara z 5 thanami, licząc na to że mała grupka zdoła wykraść statuę niezauważenie.

    [​IMG]

    Odnaleźli statuę, ale zwrócili też na siebie uwagę smokołaków, którzy zaatakowali w furii. Było ich znacznie więcej niż przewidywaliśmy. Smokołaków było zbyt wiele i uderzyli na nas zabijając kilku wojowników i kilku raniąc. Than który trzymał srebrną statuę był pierwszym który zginął.



    Ahh, pech.

    [​IMG]

    Najmuję thanów by uzupełnić straty. Tymczasem, powraca druga ekspedycja wysłana na północny zachód:


    [​IMG]

    Musieliśmy przerwać naszą wyprawę. Zostaliśmy zaatakowani przez Czarne Skały, ale szczęśliwie nikt z naszych nie zginął.



    [​IMG]

    Nasze zewnętrzne patrole wykryły krowi rajd przeprowadzany przez klan Jenestni. Mają 12 jeźdźców i 20 mieczników. Patrol zdołał zwołać 16 thanów i 27 fyrdu.

    Jenestni - coś mi się zdaje że w końcu będzie z tego waśń. Mamy przewagę, ale tak na wszelki wypadek 1 punkt magii na wsparcie.


    [​IMG]

    Ruszyliśmy na formacje Jenestni gdy ci wciąż składali ofiary swym bogom. Walka była długa. Ich magia była silniejsza, lecz nasza odwaga większa. Przepędziliśmy ich zdobywając 6 koni.


    Hah - ponieśli duże straty, mam nadzieję że nauczy to ich by z nami nie zadzierać.






    Święty Czas - Rok 1336


    [​IMG]


    Siódmy rok za nami. Zbudowaliśmy kapliczkę Humakta. Mieliśmy kłopotliwych gości w postaci wędrownych wojowników Uroxa. Splądrowaliśmy Czarne Skały po udanym rajdzie. Jedna z naszych thanów zawarła pakt krwi z kobietą Jabłek. Próbowaliśmy zawrzeć z nimi pokój, ale odrzucili nasze żądania. Wznieśliśmy ziemne wały obronne. Nasi zwiadowcy odkryli świątynię smokołaków na północnym zachodzie ze srebrną statuą. Nasza próba kradzieży kosztownego przedmiotu nie powiodła się.



    Kod:
    Bydło 		847 [COLOR="#00FF00"]+79[/COLOR]
    
    Dobra 		37  [COLOR="#FF0000"]-8[/COLOR]
    
    Żywność         1319 [COLOR="#00FF00"]+296[/COLOR]
    
    Populacja  	814 [COLOR="#00FF00"]+30[/COLOR]
    
    Thanowie 	25  [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]


    Populacja:
    Kod:
    Farmerzy 	374 [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]
    
    Dzieci 		341 [COLOR="#00FF00"]+18[/COLOR]
    
    Thanowie 	25 [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]
    
    Możni		27 [COLOR="#00FF00"]-1[/COLOR]
    
    Rzemieślnicy	27 [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]
    
    Myśliwi		20 [COLOR="#00FF00"]+3[/COLOR]
    
    Thrallowie	0 -



    Zwierzęta
    :
    Kod:
    Bydło 		847 [COLOR="#00FF00"]+79[/COLOR]
    
    Owce	        2013 [COLOR="#00FF00"]+59[/COLOR]
    
    Konie		74  [COLOR="#00FF00"]+16[/COLOR]
    
    Świnie		1751 [COLOR="#00FF00"]+44[/COLOR]




    _________________________

    Nastrój klanu:

    rozradowany
    doskonały
    szczęśliwy
    optymistyczny*
    powściągliwy
    zmartwiony
    niezadowolony
    przygnębiony
    paskudny
    ponury

    -1
    ________________________

    Morale rolników :

    niezachwiany
    pewny
    bezpieczny
    stonowany
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający*
    zachwiany
    zdesperowany

    -
    ________________________

    Morale thanów

    niezachwiany
    pewny*
    bezpieczny
    stonowany
    niepewny
    niezadowolony
    narzekający
    zachwiany
    zdesperowany

    -1
    ________________________

    Pozycja Klanu

    Król
    +5
    +4
    +3
    +2
    +1*
    0
    -1
    -2
    -3
    -4
    -5
    Zbieracz Patyków

    -
    ________________________


    [​IMG]


    Kapłani przewidują normalne zbiory.

    Widzieli wiele króków, podejżewając że w tym roku dojdzie do bitwy.






    Kategorie z opisami:

    Dzieci
    - dzietność i zdrowie najmłodszych, dalekosiężne korzyści demograficzne
    Zbiory - ilość zebranej żywności, może oznaczać różnicę między nadwyżką na handel a śmiercią z głodu
    Dyplomacja - negocjacje z innymi klanami, sojusze, mediacje etc.
    Zdrowie - lepsza odporność na choroby i szybszy powrót do zdrowia rannych
    Stada - lepszy wzrost i zdrowie stad owiec, świń, koni i bydła. Bardzo ważne dla przetrwania ale i pozycji klanu
    Polowania - są bardziej udane, mniej szkodników niszczy żywność i wyprawy eksploracyjne przebiegają lepiej
    Tajemnice - pomagają poznać błogosławieństwa i mity
    Questy - pomagają wykonać questa (wpierw potrzebna jednak będzie wiedza o micie)
    Handel - lepsze zyski z handlu i sprawniejsze negocjacje
    Wojna - nasi wojownicy walczą lepiej
    Rezerwa - punkty mogą być elastycznie użyte w razie potrzeby - bardzo pomocne



    Głosowanie do wieczora.
     
  15. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    Wojna
    Tajemnice
    Rezerwa
     
  16. thorfinn

    thorfinn Guest

    Zbiory
    Wojna
    Dyplomacja
     
  17. moskal

    moskal Опричник

    Dzieci - ciągle tracimy ludzi
    Wojna - szykuje się mordobicie
    Rezerwa - tak na wszelki wypadek
     
  18. Raulek

    Raulek Guest

    Rezerwa
    Tajemnice
    Wojna
     
  19. casanunda

    casanunda Ten, o Którym mówią Księgi

    stada wojna rezerwa
     
  20. davere

    davere Ten, o Którym mówią Księgi

    Stada
    Dzieci
    Wojna

    Odnaleźli statuę, ale zwrócili też na siebie uwagę smokołaków, bo było o jednego za dużo ;)
     
  21. Monte 01

    Monte 01 Znany Wszystkim

    Wojna (Widzieli wiele króków, podejżewając że w tym roku dojdzie do bitwy.)
    Zdrowie (Widzieli wiele króków, podejżewając że w tym roku dojdzie do bitwy.)
    Tajemnice
     
  22. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    Dyplomacja
    Rezerwa
    Wojna
     
  23. Draconian

    Draconian Znany Wszystkim

    wojna
    dyplomacja
    rezerwa
     
  24. Rothus

    Rothus Znany Wszystkim

    Wojna
    Stada
    Rezerwa

    Patrząc na ciągle niską populację, czy nie warto byłoby ściągnąć kogoś do klanu jako farmerów? Dzieci dziećmi, jednak kilka lat minie zanim zdołają zrobić coś pożytecznego.
     
  25. Severian

    Severian Doctore

    Wojna
    Tajemnice
    Zdrowie
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie