Minecraft Diary AAR [AAR]

Temat na forum 'Minecraft - AARy' rozpoczęty przez thrashing mad, 13 Styczeń 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    OK - dzięki za odpowiedzi. W takim układzie zostaje przy sejwie i spróbuję wszystko odbudować (skrzynie pozostały nietknięte BTW).
     
  2. Artafrates

    Artafrates Ten, o Którym mówią Księgi

    @Genialdo W takiej sytuacji chyba jedyną opcją jest kopanie szybu prosto w górę. ;)
    Jak są skrzynie to nic wielkiego się raczej nie stało ;) Wszystko co najważniejsze jest.
     
  3. Elas

    Elas Genialdo

    Pomógł mi kumpel, ale później i tak w domu (oświetlonym!) zmaterializował mi się creeper a potem to samo stało się w domu tego kumpla. Z tym, że on miał szklany dach a na nim lawę :p
     
  4. SaS TrooP

    SaS TrooP Znany Wszystkim

    ...która wylała mi się nieskończonym potokiem i zatopiła pół mapy...
    Zechcesz może wspomnieć o lawie zalewającej ci szyb? ^^
    Ona się nie zmaterializowała, tylko coś przebiłeś. Nigdy nie zaobserwowałem tego zjawiska.
     
  5. Szycha

    Szycha Nadszyszkownik

    He he. Twoje "Nie! Nie! NIE!" było świetne :D
    Odbuduj i graj dalej ;)
     
  6. Artafrates

    Artafrates Ten, o Którym mówią Księgi

    W kwestii modów do gry. Dziwne. Zainstalowałem moda dodającego nowe stworzonka. Wszystko działa jak należy tylko stworów nowych nie ma. Dziwne.
     
  7. Szycha

    Szycha Nadszyszkownik

    To wszystko jednak nie działa jak należy ?:p
     
  8. Artafrates

    Artafrates Ten, o Którym mówią Księgi

    Działa jak należy ---> gra się nie kaszani, sejwy działają poprawnie tylko nowych stworzonek brak :(
     
  9. Elas

    Elas Genialdo

    Zmaterializowała się. Nie kopałem nic na górze tylko na dole. Co więcej, nic nie było naruszone (kamienne budowle ftw!)
     
  10. Szycha

    Szycha Nadszyszkownik

    Ktoś powinien stworzyć osobny dział dla gry Minecraft i modów w "Innych grach".
     
  11. predek

    predek User

    Musiałeś dodać do minecraft.jar tylko pliki textur tych zjerząt. Musisz dodać też pliki .class i modele. Jeśłi to też dodałęś - to nie wiem.
     
  12. Nyslion

    Nyslion User

    Może nie zainstalowałeś AudioMod i ModLoader. Też tego nie zrobiłem na początku.
    Tu je znajdziesz: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=80246
     
  13. Artafrates

    Artafrates Ten, o Którym mówią Księgi

    a) do minecraft.jar dodałem wszystkie pliki tam wymagane
    b) rzeczywiście z początku nie zainstalowałem AudioModa i ModLoadera, ale zainstalowałem je później, lecz efektu ni ma.
     
  14. predek

    predek User

    Najpierw AudioMod i ModLoader potem reszta.

    Edit:Zrobiłeś kopię minecraft.jar ? Jeśli nie to reinstall. A jeśli to też nie da rady - patrz, ktróe pliki dodałeś i powoli usuwaj.
     
  15. Artafrates

    Artafrates Ten, o Którym mówią Księgi

    Właśnie zbyt późno o tym przeczytałem. Jak już jest przysłowiowa "musztarda po obiedzie" da się to jakoś naprawić?
     
  16. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Dzień 18-19



    [​IMG]

    Gdy słońce wypaliło już potwory, wychodzę przed wejście aby obejrzeć zniszczenia.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Na razie nie będę nic odbudowywał - muszę w pierwszej kolejności ograniczyć ilość stworów pojawiających się przy bazie. Na początek wyrównuję teren przed wejściem i obniżam jego poziom, tak żeby zlikwidować wzgórze które dawało przeciwnikom przewagę wysokości. Aby przyspieszyć proces stosuje dynamit.

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    Kolejna walka z ogrem.

    [​IMG]

    Muszę uważać, bo zarówno miecz jak i zbroja są na granicy zniszczenia.

    [​IMG]

    Zamurowuje też rów obronny - być może był on dobry przeciwko zwykłym stworom, ale przeciwko ogrom już nie.

    [​IMG]

    Teren już trochę wyrównany, zaczyna się ściemniać.

    [​IMG]

    Zbyt długo pozostawałem na zewnątrz i 'namierzył' mnie wilkołak.

    [​IMG]

    Kurcze - ależ on jest szybki. Złoty miecz na nic się nie zdał, bo nie udało mi się go ani razu trafić.

    [​IMG]

    Szybko wracam, zbieram co się da i uciekam do piwnicy, blokując za sobą wejście. Niestety część przedmiotów straciłem. Przez resztę nocy idę do niegdysiejszego rowu obronnego, gdzie zaczynam wykuwać dużą salę.

    [​IMG]

    Nadchodzi ranek. Kontynuuje wyrównywanie terenu przez większość dnia. Stawiam też przed wejściem trzy słupy z pochodniami. Liczę na to że światło ograniczy ilość stworów, odpychając je bardziej od strefy budynku.

    [​IMG]

    Sprawdzając okolicę wczesnym wieczorem, wydaje się że troszkę to pomaga - ale zobaczymy co będzie się działo później.

    [​IMG]

    Tymczasem dokończyłem pracę nad halą, gdzie kiedyś znajdował się rów. Jeszcze nie wiem jakie będzie jej przeznaczenie.

    [​IMG]

    Nad ranem prace przerywa mi hałas dochodzący z szybu górniczego. Arghhhhh! Wygląda na to że zainteresował się nim ognisty ogr!

    [​IMG]

    Po rozwaleniu dachu wpada on do środka, siejąc zniszczenie nim udaje mi się go pokonać.

    [​IMG]

    No cóż, lekko podłamany odwracam się i idę do piwnicy....Gdzie wpadam na creepera który eksploduje, rozwalając ściany, skrzynie pełne przedmiotów, stół stolarski i palenisko! o_O Jakim cudem dostał się on do środka?

    [​IMG]

    Wygląda na to że zostawiłem otwarte drzwi na poletka. Zamierzałem zebrać zborze żeby wypiec chleb i podreperować zdrowie, ale wygląda na to że wszystko zostało stratowane przez liska. :> Nie jest lekko.
     
  17. Barlow

    Barlow Znany Wszystkim

    Poziom trudności jest rzeczywiście wysoki. Rób bunkier :D
     
  18. Milven

    Milven Ten, o Którym mówią Księgi

    To ja mam propozycje - zrób sobie platformę opartą o jeden słup, z tym, że problem jest taki - jak się szybko dostać w przypadku zagrożenia, no i czy przypadkiem wybuch jednej nóżki nie spowoduje zawalenia się?
     
  19. Burlak

    Burlak Aktywny User

    W tej grze praktycznie nie ma grawitacji. Jedynie piasek, żwir, woda i lawa mają takie właściwości. No i jeszcze liście drzew, ale one znikają, a nie opadają.
    Ciekawe te mody, wypróbowałbym, ale ciężko rozstać mi się z moim światem. :)
     
  20. adammos

    adammos Guest

    Odnoszę delikatne wrażenie, że sytuacja powolutku zaczyna cię przerastać :p
     
  21. Elas

    Elas Genialdo

    Problem w tym, że potwory potrafią wspinać się po drabinie (moje zdziwienie, gdy połączyłem tunel w dół z jaskinią i schodząc na dół zobaczyłem wspinającego się creepera - bezcenne). Niby można użyć jako transportu wodospadu, ale jest to strasznie wolny sposób :p
     
  22. predek

    predek User

    @Burlak Jak zainstalujesz te mody - możesz grać na save'ach z vanilli.

    Co do tego domu na nodze - nie zawali się, dobry pomysł by to był. Dodatkowo możnaby szybko wchodzić po drabinkach. Tylko noga musiałaby być wysoka (~10 kratek) żeby cię ogr nie sięgnął. Przemyśl to trashing mad. Nie wiedziałem, wracamy z koncepcją.

    Innym dobrym pomysłem jest chatka na morzu lub jego dnie. Jedyne co będziesz widział za oknem to woda i squid'y.
     
  23. Szycha

    Szycha Nadszyszkownik

    Ostro widzę. Wszystko budować od początku to trochę łamie, ale jest do zrobienia ;)
     
  24. thrashing mad

    thrashing mad Ten, o Którym mówią Księgi

    Domek położony wysoko nad ziemią, lub pod wodą to dobre pomysły, ale szkoda mi rozstawać się z kwaterą główną i byłoby dużo roboty żeby wszystko przenieść. Poza tym nie chcę tak łatwo potworom odpuścić - teraz to jest sprawa honoru. ;) Mam już jako taki plan na zwiększenie bezpieczeństwa najbliższej okolicy - zobaczymy czy podziała. Nowy odcinek niebawem.
     
  25. adammos

    adammos Guest

    Hm, jak można zbudować chatę pod wodą?
     
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie