Way of War goes to war - Jagged Alliance 2 1.13 AAR

Temat na forum 'Inne Gry AAR' rozpoczęty przez infantryman, 27 Lipiec 2010.

?

Czy w tym przypadku (i podobnych) powinienem wczytać grę?

  1. Nie. Wojna to wojna. Zdarzają się różne, nawet najdziwniejsze, wypadki.

    0 głos(y/ów)
    0,0%
  2. Tak. Najemnicy stworzeni przez użytkowników nie powinni ginąć w wyniku tak głupich sytuacji.

    0 głos(y/ów)
    0,0%
  1. Laveris de Navarro

    Laveris de Navarro Ten, o Którym mówią Księgi

    Jeśli ci to nie zrobi zwiechy gry/CTD, to może być.
     
  2. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Nie byłoby kłopotu, bo właściwie płeć postaci-widma jest obojętna od strony technicznej. Witam w drużynie :).
     
  3. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Jeśli było jeszcze większe zainteresowanie to po stworzeniu fałszywych plików głosowych i postaci udało by mi się dojść teoretycznie do max 24 postaci IMP :). Ale portretów dla każdej z płci jest 8, więc jeśli nie chcemy mieć wojen klonów, to max wyniósłby 16.
     
  4. Kentucky

    Kentucky Ten, o Którym mówią Księgi

    OMG, Infatruś, nie mogłeś zrobić tego wcześniej...? :p
    I kiedy "świeże mięsko" wejdzie do gry (kiedy odcinek)? :)
     
  5. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Kentuś, wcześniej nie wiedziałem jak to zrobić, dopiero teraz to rozgryzłem. ;)

    Grę miałem rozegraną jakieś 3-4 odcinki do przodu, więc trzeba będzie trochę poczekać. Poza tym pojawił się pewien problem. Po wynajęciu trzech dodatkowych najemników nie chce się dać wynająć czwarty, mimo, że limit jest odpowiednio podwyższony, a fałszywy plik postaci pod niego podstawiony :confused:.
     
  6. Laveris de Navarro

    Laveris de Navarro Ten, o Którym mówią Księgi

    Podkręć limit do 5 (6?). Może to coś da?

    Jak nie, to trudno. Trzech najemników więcej to i tak wystarczająco.
     
  7. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Wreszcie po wielu próbach i błędach udało się wynająć czwartego najemnika :). Trochę nawet udało mi się przetestować działanie nowych najemników-widm.

    [​IMG]

    Ale morda... :) W laptopie przestały się poprawnie wyświetlać twarze.

    [​IMG]

    Nad najemnikami wyświetla się zamiast paska stanu ogólna informacja, jak w przypadku NPC i wrogów.

    [​IMG]

    Coś po Severianie na tym świecie zostało - jego twarz przeszczepiono Kentucky'emu :p. Niestety, wszyscy najemnicy zaczynają z trochę niższym poziomem, niż sobie wybrali, bo jak się okazało maksymalnie można rozdać bazowo 100 punktów. Dlatego stworzone postacie mogą się trochę różnić od tych zgłoszonych, ale mam nadzieję, że szybko to nadrobią :).

    Zwiększanie limitu nic nie pomagało. Udało mi się znaleźć jeszcze jeden wolny prof.dat postaci i go wykorzystać. Jeden chyba został zepsuty w tym sejwie, bo raz wyszedłem w czasie tworzenia postaci.
     
  8. Kowal

    Kowal Ten, o Którym mówią Księgi

    To ja się dorzucę jeszcze :)

    Imię i nazwisko: Bartholomew Ego
    Płeć : Mężczyzna, Normal Body
    Pseudonim: Kowal
    Portret : M6
    Włosy: ciemny blond
    Skóra: ciemniejszy biały
    Ubranie: brązowy
    Charakter: Arrogant
    Przypadłość: Nervous
    Specjalność: Auto weapons, Night operations
    Umiejętności:
    Health +30
    Dexterity +25
    Agillity +30
    Strenght +15
    Wisdom +20
    Leadership -20
    Marksmanship + 40
    Explosive -20
    Medical -20
    Mechanical bez zmian
    Poziom: 6
     
  9. Laveris de Navarro

    Laveris de Navarro Ten, o Którym mówią Księgi

    Co z twarzą Wawrzyńca? :D Jakoś twarze innych nowych najemników działają dobrze.
     
  10. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Twarz Wawrzyńca jest w porządku, tylko w laptopie wyświetla się inna ;).

    Dziękuję za zgłoszenie, ale chyba nie uda mi się dodać Twojej postaci od razu do gry. To już koniec wolnych slotów w prof.dat, a nie wiem jak tworzyć kolejne. Ale będziesz miał pierwsze miejsce w kolejce rekrutacyjnej.
     
  11. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Odcinek 122

    [​IMG]

    Fabryka w Grumm została obroniona, ale zginęła większość broniących jej żołnierzy AWA i najemników. Mr T i Arekus są otoczeni przez wroga i nie wiadomo kiedy nastąpi kolejny atak Deidranny. Coś trzeba szybko zrobić, by ich uratować. Mr T przygotowując pułapki które miałyby pomóc odeprzeć ewentualny atak przez przypadek wysadził ścianę fabryki.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Na początek rekrutujemy nowych najemników, którzy zastąpią Severiana i Iwettę. Powitajmy w drużynie Annę z Polski, a konkretnie Katowic, oraz Siwego z Holandii.

    [​IMG]

    Czas wykorzystać Murdocka i jego maszynę.

    [​IMG]

    Najpierw poleci on do wyrzutni SAM Chitzena i weźmie na pokład drużynę która przyleci na odsiecz okrążonym Mr T i Arekusowi.

    [​IMG]

    Trzy godziny później, drużyna była już w Grumm. Maddog nie mógł się powstrzymać przed jedzeniem zwłok zabitych wrogów. W bazie SAM pozostawiono na wszelki wypadek Shanka.

    [​IMG]

    Następnie Murdock poleciał do Almy, by zabrać stamtąd Gumpy'ego i przetransportować go także do Grumm.

    [​IMG]

    Pod wieczór, na miejsce docierają również Anna i Siwy. Teraz jesteśmy gotowi, by odeprzeć jakikolwiek atak Królowej na fabrykę.

    [​IMG]

    W międzyczasie, patrol AWA napotyka na swojej drodze samotnego żołnierza Deidranny.

    [​IMG]

    W środku nocy, nieprzyjaciel zaatakował bazę SAM Cambria.

    [​IMG]

    Żołnierze wroga jak zawsze nacierali przez wyłom. Jednak ten obszar był doskonale oświetlony i przeciwnicy masowo ginęli trafiani przez strzelców, których sami nie mogli dostrzec.

    [​IMG]

    Szturm po chwili się załamał, a wyłom zapełnił się ciałami żołnierzy.

    [​IMG]

    Później jednak szala zaczęła się przechylać na stronę Królowej. Snajperzy, którzy pozostali z tyłu skutecznie zdejmowali kontratakujących rebeliantów AWA. Fox, będąc lekarzem, nie była w stanie bezczynnie siedzieć z tyłu i pobiegła opatrywać ciężko rannych.

    [​IMG]

    Mimo tych trudności, żołnierzom Armii Wyzwolenia Arulco udało się wreszcie uzyskać przewagę nad wrogiem i go pokonać.

    [​IMG]

    Następnego dnia, w południe, Królowa zaatakowała SAM Chitzena. Pilnuje go Shank oraz pełny, regularny pluton AWA. Wydaje się, że to powinno wystarczyć do utrzymania tego ważnego obiektu.
     
  12. Matheos

    Matheos Ten, o Którym mówią Księgi

    Personalia :Noreen Gobinert
    Płeć : Kobieta
    Pseudonim: Witch
    Portret : K4
    Kolory : Włosy - czarne , Skóra- ciemniejszy biały , Ubranie - ciemnozielony
    Charakter : Optimist
    Przypadłosc : Non-Swimming
    Specjalnosc : Sniper , Camouflage
    Umiejętności : Health +30, Dexterity +25, Agillity +30, Strenght +20 Wisdom +30, Leadership -20, Marksmanship + 40, Mechanical -55 (pozostało 80 pkt.)
    Poziom: z poz. 1 na 4, 80 pkt (jest teraz 0, myślę że powinno być okej, pomimo to proszę o sprawdzenie)
     
  13. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Odcinek 123

    [​IMG]

    Wojska królowej atakują z północy. Wyglądają groźnie.

    [​IMG]

    Najbliżej stojący strażnicy giną pierwsi.

    [​IMG]

    Żołnierz AWA rzuca granat we wrogów. To błąd, przez wyłom w ogrodzeniu będą mogli wejść wrogowie.

    [​IMG]

    AWA ponosi znacznie cięższe straty od sił Deidranny. Cała nadzieja w kontrnatarciu na ich wschodnią flankę.

    [​IMG]

    Nadzieja, która właśnie gaśnie...

    [​IMG]

    To już koniec? Wszyscy żołnierze AWA za wyjątkiem dwóch są zabici lub ranni. Shank nawet nie zdążył włączyć się do walki.

    [​IMG]

    Niedobitki Armii Wyzwolenia Arulco to snajperka przy budynku kontrolnym i mięśniak chowający się w koszarach. Może uda im się zapędzić wroga w zasadzkę? Shank chowa się w budynku kontrolnym w takim miejscu, by móc zastrzelić wszystkich wchodzących.

    [​IMG]

    Snajperka zaczyna zdejmować atakujących. Dawaj, dawaj!

    [​IMG]

    :(

    [​IMG]

    Mięśniak w koszarach jeszcze łatwiej daje się zabić.

    [​IMG]

    Shank został sam. Przez kilka minut nic się nie dzieje. Napięcie staje się nieznośne.

    [​IMG]

    W końcu były więzień z Tixy słyszy kroki i po chwili widzi wielkiego żołnierza z wielkim pistoletem!

    [​IMG]

    Ale Shank jest szybszy i zabija nieprzyjaciela strzałem w głowę!

    [​IMG]

    Więcej wrogów się nie pojawia w budynku. Shank próbuje ich zwabić strzelając w ścianę. Fortel się udaje.

    [​IMG]

    No chodźcie tu twardziele, mam coś dla was!

    [​IMG]

    Zjawia się kolejny wróg. Ale tym razem zostaje tylko draśnięty po głowie!

    [​IMG]

    Ale powala go druga kula.

    [​IMG]

    Niemal w tym samym momencie wbiega kolejny żołnierz! Shank dziurawi go serią w klatkę piersiową.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Żołnierka błyskawicznie, z wielką furią rzuca się na Shanka i zaczyna zadawać mu ciosy nożem!!!

    [​IMG]

    Biedny Shank... :(

    [​IMG]

    Teraz Grumm jest całkowicie odcięte i nie można się tam dostać nawet drogą powietrzną.
     
  14. Laveris de Navarro

    Laveris de Navarro Ten, o Którym mówią Księgi

    W pewnym stopniu błędem było od razu zakamuflowanie go w pomieszczeniu. Nie lepiej byłoby go postawić na dachu, by w razie czego krył się i przemieszczał po krzakach? Najwyżej by wycofał się do sąsiedniego sektoru albo... nie poległby tak prosto.
     
  15. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Nigdzie by nie uciekł i nikogo by nie trafił. Popatrz na jego statystki. 11% trafień. 38 zwinności, 32 siły. Nie umie nawet unieść karabinu bez przeciążenia. Biega 5 pól na turę. Poza tym, żeby uciec, trzeba iść bramą. A w momencie ataku nie masz czasu na odpowiednie się ustawienie. I jak możesz wiedzieć o tym, skąd zostaniesz zaatakowany? Większość zazwyczaj idzie z południa, a ten był z północy. On na samym początku strzelał z dachu, czego nie pokazałem. Nikogo nie trafił, jeśli nie liczyć jednego swojego. Gdy zaczęliśmy wyraźnie przegrywać, schowałem go, co i tak zajęło mu wieczność.
     
  16. Matheos

    Matheos Ten, o Którym mówią Księgi

    @infantryman: Sprawdziłeś moją drugą postać, ta ostateczną (najemniczkę)? Chciałbym wiedzieć czy jest już w porządku czy coś jeszcze zmienić.
     
  17. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Chcesz zgłosić drugiego rekruta, czy zgłosić tą postać zamiast poprzedniej? Niestety, nie jest ona stworzona poprawnie. Zapomniałeś o umiejętnościach medycznych, a kompletna rezygnacja ze znajomości mechaniki daje 35 punktów, a nie całe 55. Z moich obliczeń wynika, że pozostało Ci 115 punktów do rozdania nie uwzględniając tych które wydałeś na poziomy doświadczenia, przy założeniu, że kompletnie rezygnujesz z wiedzy medycznej.
     
  18. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    Uuu... przegrasz ;)
    Niedługo w akcji będą same widma, jeśli tak dalej pójdzie.
     
  19. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Nie grozi nam to, bo zabity najemnik nie-widmo nie staje się widmem po zastąpieniu ;). Mam nadzieję, że WoW/EUFI posiada wystarczające rezerwy ludzkie, by uzupełnić wszystkie straty. Zoor, a może Ty byś też się zaciągnął :)? Przy takiej rotacji i małej ilości rezerwistów wejście do gry jest wysoce prawdopodobne.
     
  20. Matheos

    Matheos Ten, o Którym mówią Księgi

    Nie no ja już się poddaje... Nic z tego nie rozumiem. Najwyżej będę śledził jak się ma akcja w grze.
     
  21. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    W sumie to mógłbym swoją postać zgłosić - dlaczego nie?
    Napisz tylko, ile punktów można sobie dodać - trochę się w tym pogubiłem ;)
     
  22. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Nie ma się czym przejmować. Już jedna z Twoich postaci jest w grze (Matthew "Hunter" O'Connor) :).

    [​IMG]

    Zaraz napiszę i opublikuję nowe zasady w tekście jednolitym, bo muszę je jeszcze trochę zmodyfikować ze względu na ograniczenia w grze.
     
  23. infantryman

    infantryman Ten, o Którym mówią Księgi

    Najnowsze zasady tworzenia najemników

    Tworzenie postaci zaczynamy od wypełnienia krótkiego formularza:

    Imię i nazwisko:
    Pseudonim (maksymalnie 8 znaków, najlepiej jeśli to jest nick z forum, lub jego skrócona wersja):
    Płeć:

    Wybierz portret:
    (obrazki z numerami seryjnymi w kolejnym poście ze względu na limit obrazków)

    Wybierz budowę ciała, kolor skóry, włosów i kolor ubioru (oddzielnie kolory spodni i koszulki)
    budowa ciała: zwykła, mocno umięśniona [kobiety nie mogą być mięśniarkami]
    kolory ubrań: jasnozielony, ciemnozielony, szary, czarny, biały, niebieski, brązowy, czerwony, pomarańczowy
    kolory włosów: czarny, jasny blond, ciemny blond (czy też kasztanowy, nie znam się na tym zanadto), siwy, rudy
    kolory skóry : jasny biały, ciemniejszy biały, jaśniejszy czarny, ciemniejszy czarny
    [​IMG]

    Wybierz charakter:
    [​IMG]
    (Od charakteru zależy głównie co i w jakim stopniu wpływa na morale)

    Wybierz przypadłość: (za przypadłość otrzymujesz dodatkowo 20 pkt umiejętności do rozdania, za wyjątkiem "Psychotic", która daje tylko 5 pkt)
    [​IMG]
    (Niektóre przypadłości nie mają skutków w grze, inne dają kary do wykonywania określonych czynności. "Psychotic" natomiast oznacza, że postać czasem dostaje w czasie walki świra i zaczyna strzelać w swój cel ogniem automatycznym, niezależnie od otrzymanych rozkazów. Z drugiej strony, psychopaci dostają coraz większe bonusy do celności, gdy ciągle atakują ten sam cel.)

    Wybierz specjalność: (Do wybrania są dwie, wybranie jednej oznacza, że będziesz ekspertem w danej dziedzinie, a bonus będzie podwójny, za nie wybranie żadnej specjalności otrzymujesz dodatkowe 50 pkt umiejętności do rozdania. Techniczne specjalności, jak ślusarstwo lub elektronika nie mają poziomu eksperta. Specjalności dają szczególne bonusy do wykonywania akcji określonego rodzaju.)
    [​IMG]

    Rozdziel punkty umiejętności: (do rozdania jest 100 punktów, ale za każde obniżenie poziomu umiejętności z poziomu domyślnego (czyli 55) o 1 pkt daje 1 kolejny punkt do rozdania, maksymalnie można mieć 95 pkt danej umiejętności, minimalnie 15, można zejść z 15 do 0, co następuje skokowo i daje normalnie 15 punktów, podniesienie poziomu doświadczenia kosztuje 10 pkt, a za każdy kolejny poziom dodatkowe 5, czyli podniesienie do lvl 3 kosztuje 15, a lvl 4 20 pkt ; możecie dać mi dokładne liczby, lub tylko powiedzieć mi na czym mam się koncentrować przy ich rozdzielaniu)
    [opis umiejętności: http://jaggedalliance.pl/wiki/Kategoria:Statystki_postaci_w_Jagged_Alliance_2 ]

    Tabela kosztów poziomów doświadczenia:

    1 lvl - 0 (poziom bazowy)
    2 lvl - 10
    3 lvl - 25
    4 lvl - 45
    5 lvl - 70
    6 lvl - 100
    7 lvl - 135
    8 lvl - 175
    9 lvl - 220

    Od siebie dodam, że najważniejsze umiejętności dla każdego najemnika to Zdrowie (Health), Zwinność (Agility), Zręczność (Dexterity), Mądrość/Inteligencja (Wisdom) i Umiejętności strzeleckie (Marksmanship). Przydatni w drużynie byliby specjaliści z różnych dziedzin, jednak nie warto brać szczególnie wysokich poziomów umiejętności takich jak mechanika, dowodzenie, medycyna, czy ładunki wybuchowe, bo tych jest się najłatwiej nauczyć. Nie warto brać też zbyt dużo poziomów doświadczenia, bo one same wskoczą w miarę postępu gry.
     
  24. Matheos

    Matheos Ten, o Którym mówią Księgi

    O... to miło słyszeć że jednak się załapałem. Wielkie dzięki infantryman. Liczę że kiedyś będę brał udział w akcji. Z niecierpliwością czekam na odcinek
     
  25. Zoor

    Zoor Ideolog gender

    Ok, niech będzie, że zgłaszam sobie postać, a co tam ;) Może na jakąś jedną akcję jeszcze się załapię.

    Imię i nazwisko: Flower Whisker
    Pseudonim: Zoor
    Płeć: kobieta
    Portret: whatever, ten, który akurat będzie wolny
    Kolor ubrań: czarny
    Kolor włosów: czarny
    Kolor skóry: nie, nie czarny ;) Ciemniejszy biały (jak to głupio brzmi...)
    Charakter: asshole
    Przypadłość: nervous
    Specjalność: stealth

    Umiejętności:
    Health: 95
    Dexternity: 95
    Agility: 95
    Strength: 85
    Wisdom: 95
    Leadership: 40
    Marksmanship: 95
    Explosives: 0
    Medical: 70
    Mechanical: 0

    Coś mi się widzi, że bardzo przepakowałem tę postać, ale punkty niby mi się zgadzają.
     

Poleć forum

  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej.
    Zamknij zawiadomienie