Kolejna część budowy bazy: [video=youtube;upQsT7UbTVY]http://www.youtube.com/watch?v=upQsT7UbTVY[/video]
Sory że offtopuje w tym temacie ale co do zakończenia Rimworld. Cichutko proponuję King of dragon pass. Wg mnie jest to chyba najlepsza gra fabularna jaką widziałem a pozatym niech dzieciaki z yt wiedzą że nawet przy zerowej grafice można stworzyć genialną gre
Chyba jeszcze nie czas na KoDP - ta gra jest strasznie długa, byłyby to dziesiątki odcinków. Wciąż nagrywam kerbale i megakampanię, więc na tym etapie dodatkowo wolałbym coś krótkiego. Nagrywanie długaśnych serii potrafi być męczące, a już w ogóle trzech jednocześnie. Ale, w przyszłości na pewno po Smoczą Przełęcz sięgnę.
Rób sobie zapas odcinków np. nagrywaj 5-10 odcinków po kolei i niech leżą na dysku i je uploadować zgodnie z planem.
Musiałbym mieć dużo wolnego czasu i cierpliwości. Do pierwszej poza-kerbińskiej bazy przybywa załoga: [video=youtube;LU2raLTqB-8]http://www.youtube.com/watch?v=LU2raLTqB-8[/video]
Hehe jak zobaczyłem skoczka to pomyslalem ,, po kiego grzyba mu dysze kierunkowe? zwykle starczą, a pojazd będzie łatwiejszy do manewrowania" No to bym się grubo przeliczył z siła ciągu Gratuluje lądowania z orbity ,bo skoczek lądowania doczepiony do statku by chyba nie przetrwał ze wzgledu na kapotarz. Skoro bedziesz gonić rakiete specjalnie na minusa z kawalkiem doku to dołącz jeszcze jakiegoś ładnego klamota np ten nowy blok laboratorium ale żeby lezał poziomo jak lądownik (tyle że zamiast bocznych RCS lepiej dac pomaranczowe silniczki) żeby ladnie wyglądał. Holownik na orbicie wiec co ci szkodzi powiększyc baze do 4 budynków?
@Zjemcichlep - w sumie czemu nie, doślę tam jeszcze jeden moduł @brazylian24 - Minmus ma tak małą grawitację, że już chyba lepiej budować na powierzchni. Jednak stacja kosmiczna na orbicie Muna, to co innego i może się już wkrótce pojawić.
Jestem za. Komunikacja z Duną (w domysle przyszła kolonia) i dalekosiężnymi sondami lecącymi na zewnętrzne planety (nie było cie jeszcze na Dres i Eeloo) jest już pewnie utrudniona. Przydałaby się cięzka satelita komunikacyjna w punkcie libracyjnym. Taka drobna prośba i marzenie... Nagrasz film fabularny z przygód kerbali na minmusie poza serią główną, tak samo jak genialny film z katastrofy MoLab? Oczywiscie nie zyczę Bobowi i ekipie żeby znów cos wybuchło, wystarcza ładne zdjecia z wypadów badawczych i prac naukowych. A i najwazniejsze zapomniałeś o Fladze i historycznych slowach: ,,My kerbale przejmujemy ten glob w posiadanie i mamy nadzieje że bedzie tu cos do żarcia"
@Drakensang - pomyślę nad tym @Zjemcichlep - zrobiłem coś w tym stylu, co do flagi - fakt zapomniałem, choć pierwsza flaga na Minmusie była wcześniej w trakcie programu 'Prometeusz' Póki co - program 'Saturn' zakończony: [video=youtube;FDXCQMn_RFQ]http://www.youtube.com/watch?v=FDXCQMn_RFQ[/video]
Radze zaprojektować mocniejszą wersje Prometeusza bo widać ,że aktualna jest już pomału za słaba. Nie myślałeś o zainstalowaniu KWRocketry dodaje sporo zbiorników, dopalaczy i silników, największe mają 3,75 metra średnicy.
Pomyślę nad tym, choć nie chcę przesadzać z modami. Chciałbym na przykład grać z FAR lub z Life Supportem, ale zawsze są potem problemy ze stabilnością i przechodzeniem na nowe wersje. Myślę że póki co byłbym w stanie zbudować ze stockowych części potężniejszą rakietę od prometeusza. Dwa ostatnie odcinki: [video=youtube;c01S1M9Rgmk]http://www.youtube.com/watch?v=c01S1M9Rgmk[/video] [video=youtube;O26MlnHuETA]http://www.youtube.com/watch?v=O26MlnHuETA[/video]
KW dodaje tylko nowe silniki zobacz Interstelar Quest Scota Manleya. W teorii jak będziesz je używał tylko do startów to nie powinno być problemów ze stabilnością.
Potężniejsze rakiety startowe to nie problem na tym co masz. Długie dopalacze w miejsce malych przedłużą ,,życie" poczciwego Prometeusza. A poza tym taszczysz mnóstwo zbędnej masy w formie silników. Wystarczy ze kerbale odkryją szparaga. Lata 90 to zapewnie dobry czas na tak sprawne pompy paliwowe (rakiete tego typu masz już w save- latały na muna z załogą)
KSP Interstellar jest dobry na późniejsze lata XXI wieku. Dodaje wydobycie surowców, bardziej zaawansowane systemy napędowe (od silników plazmowych, żagle słoneczne, mikrofale po napęd Alcubierre'a) i reaktory, przy czym nie zaburza balansu gry. Braku stabilności też nie zauważyłem a gram na nim od dłuższego czasu.
@Zjemcichlep, Drakensang - no fakt - szparag i 'moar boosters' pozwoliłyby na znaczącą poprawę możliwości wynoszenia ładunków. @Kowal - możliwe że w przyszłości zainstaluję Interstelar, podoba mi się na przykład konieczność odprowadzania ciepła. Okej, konkluzja dość trudnej i skomplikowanej misji Perseusza 2: [video=youtube;ZXrD2uCNDJE]http://www.youtube.com/watch?v=ZXrD2uCNDJE[/video] [video=youtube;LASYWVKlcj4]http://www.youtube.com/watch?v=LASYWVKlcj4[/video]
Pomysł ze spychaczem był genialny. Miałeś dużo szczęścia, ale i tak misja, pomimo początkowych trudności, wykonana została bardzo dobrze. Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to bezużyteczność spychacza po zepchnięciu sondy - mógłbyś wyposażyć go w jakiś sprzęt badawczy i wysłać choćby na orbitę Muna, mniej szkoda by było tej wielkiej rakiety
Interstellar ma reaktory atomowe co daje calkiem fajny sposob zasilania sondy na orbicie Jool z Kerbina.
Świetny pomysł z oczyszczeniem orbity. Tak poza tym to czy owiewki po odrzuceniu znikają czy krążą gdzieś nad Kerbalem? Co ty na to żeby łazik wyposażyć w małą drabinkę jako ,,wiertło" do pobierania próbek skał. A i nie zapomnij go przetestować na Kerbinie żeby nie powtórzyła sie sytuacja z Molab (Munarny łazik tez miał strasznie wysoko środek cięzkości)
Przewidujesz w przyszłości budowę statku typu Argo? Czekam na misję na Eve, ciekawę czy znowu fioletowa dama będzi ci sprawiać problemy. Tak na marginesie 22 lutego minał rok od zamieszczenia twojego pierwszego filmu, brawa za wytrwałość :champagne: .