THE METRONOMICON – UZUPEŁNIENIE PREVIEWU

Na naszym portalu mieliśmy już preview Metronomicona - teraz przydałoby się...

Project Highrise – recenzja

Dawno dawno temu, za morzami i oceanami, był sobie producent gier...

THE METRONOMICON – PREVIEW

Współcześni gracze często narzekają, że gry są robione coraz prostsze, gdzie...

Panzer Corps: US Corps ’43 & ’44-45 – recenzja

Z prawdziwą radością i przyjemnością wziąłem do ręki dwa najnowsze DLC do...

THIRTY YEARS WAR – RECENZJA

O Wojnie Trzydziestoletnej napisano sporo, poddając ją pod różnorakie analizy...

PLANAR CONQUEST – RECENZJA

Gry 4X dostały ostatnimi czasy swoistego kopa - pojawiły się kompletnie nowe...

Hearts of Iron 4 – Recenzja

Siedem lat. Pięć, jeśli do serii dołączyć Darkest Hour, cztery jeśli liczyć od...

US CORPS ’42 – RECENZJA

Autor recenzji - Maciej-Kamil "Panzer Corps" to unowocześnienie starego,...

Recenzja: Excubitor

Autor recenzji - Maciej-Kamil Excubitor jest to połączenie obrony wieży i...

Stellaris – recenzja

Po prawie dwudziestu latach tworzenia strategii osadzonych w historii rodzaju...

Panzer Corps – Recenzja

OCENA: 9/10 Zalety: To wciąż stary, dobry Panzer General | Długie godziny...

Pillars of Eternity – recenzja

Fani izometrycznych RPGów spod znaku Baldur's Gate od dawna mogli czuć się...

Command: Modern Air/Naval Operations – recenzja

Gdy Goliat podrzucił mi tę grę do recenzji, to myślałem, że go zamorduję. No...

King’s Bounty: Dark Side – recenzja

Przyznam uczciwie, że moje początki z Ciemną Stroną do prostych nie należały....

Supreme Ruler 1936 – Recenzja

OCENA: 6/10 Zalety: IIWŚ w nieco innym ujęciu | Rozbudowana dyplomacja |...

Europa Universalis IV – DD z dnia 01-10

Z pewnym opóźnieniem, ale jednak już jest - stroniczki devsów EU4 z 1 października. Skoncentrowane były one na jednej funkcji dostępnej w najbliższym dodatku. Jest to odpowiedź na prośby graczy o urozmaicenie gry w czasie pokoju oraz jakiś mechanizmach polityki...

Stellaris – drugie Dev Diary

W dzisiejszym Dzienniczku Twórców będzie mowa o estetycznej stronie Stellaris. Trochę będzie powiedziane o statkach, dizajnie obcych czy środowisku. Temat przewodni gry opiera się na poszukiwaniach oraz fantastycznych rzeczach jakie można odkryć w bezmiarze kosmosu....

Hearts of Iron IV – Developer Diary 26

W dzisiejszym DD porozmawiamy o flocie. Przede wszystkim mamy drzewko badań, gdzie wynajdujemy ulepszone typy okrętów, a także technologie transportowe. Jak wspomnieliśmy w DD nr 8, doświadczenie zdobywane w walkach na morzu może być wykorzystywane do customizowania...

Europa Universalis IV – DD z dnia 24-09

Kolejny czwartek - kolejne strony dzienniczka devsów EU4. Dzisiaj przedstawione zostaną ficzery dotyczące wszelkich chanatów, w większości związanych ze zbliżającym się dodatkiem. Na wstępie Wiz zaznaczył, że żadnej daty publikacji na razie nie będzie. Ale do...

Stellaris – pierwsze Dev Diary

Wczoraj opublikowane zostało pierwsze DD dotyczące Stellarisa. Jeżeli wierzyć słowom devsów z pierwszego akapitu no to będą notatki publikowane cotygodniowo. Jednak ten tutaj skupiać ma się na ogólnej wizji gry. Tak więc przez co w ogóle Paradox zdecydował się na grę...

Hearts of Iron 4 – Developer Diary 25

Tym razem przyjrzymy się jak zmieniły się mechanizmy polityczne. Political Power jest teraz walutą, która jest wykorzystywana do niemal wszystkiego, co związane jest z rządem i dyplomacją. Wykorzystuje się ją do wpływania na inne państwa, wspierania partii...

Europa Universalis IV – DD z dnia 17-09

Przebudowa Ironmana i osiągnięć Tryb Ironmena pojawił się jako test, czy dla gracza można naliczyć osiągnięcie. On blokował grę na prawie wszystkich modach, bo gracze-cwaniacy mogli sobie specjalnie ułatwiać niektóre akcje. Jednakże część graczy polubiło ten tryb i...

Hearts of Iron IV – Developer Diary 24

Niektóre kwestie dotyczące handlu były już wcześniej wspominane, ale powtórzymy je, by wszystko było jasne. Przede wszystkim nie ma zapasu surowców, wszystko co masz jest używane na co dzień. Istnieje sześć różnych surowców, które są rozmieszczone na całym świecie:...

Hearts of Iron IV – Developer Diary 23

Dziś porozmawiamy o rozbudowie przemysłu. We wszystkich poprzednich częściach HoI mieliśmy parametr zwany Industrial Capacity, ale, jak wspomnieliśmy w dev diary nr 5, podzieliliśmy go na fabryki wojskowe i cywilne oraz stocznie. Fabryki cywilne są wykorzystywane do...

HoI IV – Development Diary 22

W tym tygodniu porozmawiamy o różnych kompaniach wsparcia, które możecie dodać do swoich dywizji. Przede wszystkim dodaliśmy nowy rodzaj sprzętu nazwany 'sprzętem wsparcia'. Reprezentuje on rzeczy takie jak radia, jeepy, pontony, zestawy medyczne, saperki itp. Wymaga...

EUFIGAMES.COM

24 User(s) Online Join Server

POLECAMY INSTALACJE:

REKLAMA GOOGLE: