HOI IV 19 DD – drzewko technologii piechoty.
Zaległe dziewiętnaste DDW poprzednich DD mówiliśmy już sporo na temat ekwipunku. Większość z Was wie, że w grze buduje się buduje się pojedyńcze czołgi, działa czy ciężarówki dla Twoich armii. Oczywiście, nie śledzimy pojedynczej sztuki broni, ale całego zbioru...
Dostęp do działu MP Paradox
W dniu dzisiejszym, dostęp do działu forum Multiplayer Paradox, wymagać będzie przystąpienia do grupy MP Paradox. W celu przystąpienia do grupy należy na forum wykonać następujące czynności: Z górnego menu wybrać "USTAWIENIA" -> w menu "moje ustawienia" po lewej...
Hearts of Iron 4 – Developer Diary 21
Dziś opowiemy trochę o walce lądowej. Niektóre rzeczy nie zmieniły się w porównaniu z poprzednimi częściami serii. Nadal obowiązuje zasada 'ruch to atak', nadal mamy parametr combat width i nadal mamy dywizje z modyfikatorami, które walczą ze sobą (dywizje, nie...
HEARTS OF IRON IV – projektowanie Armii.
Dev Diary numer 18 Hearts of Iron IV: Projektowanie Armii W HoI IV armie tworzy się trochę odmiennie niż w naszych wcześniejszych tytułach. Po prostu łączysz ekwipunek uzyskany z linii produkcyjnych z treningiem reprezentowanym przez odpowiedni szablon tworzonym...
HEARTS OF IRON IV – spotkanie MP z przedstawicielami mediów.
Mieliśmy spory przestój w tłumaczeniu DD z HoI 4, w związku z wakacjami jak i nieregularnym wydawaniem tychże. W najbliższym czasie nadrobimy zaległości (w sumie 3 DD). Przejdźmy do treści 17tego już DD z HoI IV: Witam wszystkich i zapraszam na kolejny odcinek Dev...
HEARTS OF IRON IV – Rzecz o Związku Radzieckim
Trochę nam główna strona EUFI pominęła wpisów z dzienniczków devów, ale ci co zaglądali na forum mogli się dowiedzieć i zorientować co nowego wychodzi. Za tą pauzę na tym polu aktywności przepraszamy, ale chyba nic wielkiego nie minęło. No ale teraz się...
Crusader Kings II: Władcy Koni – mapa i modding
Jak już wcześniej była mowa - przy okazji nowego dodatku wejdą do gry nowe regiony. Jednak mapa nie zostanie poszerzona, jak to miało miejsce w Rajas of India. Wykorzystane zostaną istniejące już tereny, będące w grze jako wastelandy. Na ich terenach powstanie 27...
Crusader Kings II: Władcy Koni – Jedwabny szlak i awanturnicy.
Nowy dodatek wzbogaci system handlowy przez dodanie Jedwabnego szlaku. Bycie patrycjuszem lub republiką nie będzie konieczne by z niego korzystać. Każdy będzie mógł budować faktorie handlowe jeśli tylko posiada prowincje wzdłuż szlaku handlowego. Faktorie będą mogły...
Crusader Kings II: Władcy Koni – trybuty i służba najemna
W szóstym tygodniowym Dev Diary twórcy od CK2 zaprezentowali dzisiaj mechanizm trybutów oraz o nowym systemie najemników. Jak Paradoxi zauważyli to w średniowieczu istniały różne relacje, które nie były tożsame z układami feudalnymi. Wiele propozycji graczy, które...
Crusader Kings II: Władcy Koni – polityka klanowa
Państwa nomadyczne będą oparte o zmienną liczbę klanów. Klany mogą mieć lub nie własne ziemie, jednak niezależnie od tego będą miały własny współczynnik populacji. Będą istnieć też relacje między klanami określane jako "Sentyment". Wraz z rozwojem hordy pojawią się...