THE METRONOMICON – UZUPEŁNIENIE PREVIEWU

Na naszym portalu mieliśmy już preview Metronomicona - teraz przydałoby się...

Project Highrise – recenzja

Dawno dawno temu, za morzami i oceanami, był sobie producent gier...

THE METRONOMICON – PREVIEW

Współcześni gracze często narzekają, że gry są robione coraz prostsze, gdzie...

Panzer Corps: US Corps ’43 & ’44-45 – recenzja

Z prawdziwą radością i przyjemnością wziąłem do ręki dwa najnowsze DLC do...

THIRTY YEARS WAR – RECENZJA

O Wojnie Trzydziestoletnej napisano sporo, poddając ją pod różnorakie analizy...

PLANAR CONQUEST – RECENZJA

Gry 4X dostały ostatnimi czasy swoistego kopa - pojawiły się kompletnie nowe...

Hearts of Iron 4 – Recenzja

Siedem lat. Pięć, jeśli do serii dołączyć Darkest Hour, cztery jeśli liczyć od...

US CORPS ’42 – RECENZJA

Autor recenzji - Maciej-Kamil "Panzer Corps" to unowocześnienie starego,...

Recenzja: Excubitor

Autor recenzji - Maciej-Kamil Excubitor jest to połączenie obrony wieży i...

Stellaris – recenzja

Po prawie dwudziestu latach tworzenia strategii osadzonych w historii rodzaju...

Panzer Corps – Recenzja

OCENA: 9/10 Zalety: To wciąż stary, dobry Panzer General | Długie godziny...

Pillars of Eternity – recenzja

Fani izometrycznych RPGów spod znaku Baldur's Gate od dawna mogli czuć się...

Command: Modern Air/Naval Operations – recenzja

Gdy Goliat podrzucił mi tę grę do recenzji, to myślałem, że go zamorduję. No...

King’s Bounty: Dark Side – recenzja

Przyznam uczciwie, że moje początki z Ciemną Stroną do prostych nie należały....

Supreme Ruler 1936 – Recenzja

OCENA: 6/10 Zalety: IIWŚ w nieco innym ujęciu | Rozbudowana dyplomacja |...

EUROPA UNIVERSALIS IV – HAREM I SPRAWY DWORSKIE

Autor: DDRJAKE z forum Paradoxplazy Opracował: ers z naszego forum -Osmanowie dostają nową mechanikę dziedziczenia. Gdy monarcha osiągnie 30 lat wyskoczy event z wyborem następcy spośród swoich dzieci. Gdyby zmarł przaed 30-stka na tron wstąpi ktoś z dynastii...

THIRTY YEARS WAR – RECENZJA

O Wojnie Trzydziestoletnej napisano sporo, poddając ją pod różnorakie analizy i interpretacje. Rozmowy o niej budzą emocje oraz kontrowersje, jest podświadomą bazę dla różnych prądów ideowych i myślowych. Ilość stron walczących, długość, brutalność, polityczny cynizm...

CRUSADER KINGS 2 – KONIEC ŚWIATA

Autor: Darkrenown z Paradoxplazy Tłumaczenie: Maciej-Kamil z naszego forum Dziś powiem wam o przerażających cudeńkach z nowego DLC! Dodaliśmy dwa nowe łańcuchy wydarzeń z czego jedna to tytułowy koniec świata (k.ś). Główna koncepcja obiektu jest to, że twój lud stał...

STELLARIS – ASIMOV

Autor: Wiz z Paradoxplazy Tłumaczenie: Maciej-Kamil z naszego forum Dziś porozmawiamy o aktualizacji 1.2 - Asimovie. Lepiej wyglądające bitwy. W chwili publikacji nie byliśmy zadowoleni z wyglądu walk - o ile przy mniejszych potyczkach wszystko działało, o tyle...

HEARTS OF IRON 4 – EKSPRES CZERWONEJ KULI

Na sam początek notatka - devsom HoI4 spodobał się koncept nadawania nazw głównym patchom, zatem będą to stosować. Najbliższy otrzymał właśnie nazwę "Ekspresu czerwonej kuli". Nazwa wiązać ma się z tym, aby wypuścić łatkę przed rozpoczęciem sezonu wakacyjnego - dla...

STELLARIS – NEWSY DYPLOMATYCZNE

Garść wieści o tym, co przynieść ma patch 1.2 "Asimov". Renowacja systemu granic Coś, co już przewijało się na twitterach, facebookach i innych takich - granice domyślnie są otwarte. Będzie można zablokować wybranemy państwu granice. Ma to docelowo ograniczyć nudę w...

EUROPA UNIVERSALIS IV – NOWY WŁADCA

Od długiego czasu narzeka się, że osoba władcy w EU4 jest za mało charakterystyczna. W większości przypadków są to trzy parametry, płeć, wiek czasami jakieś modyfikatory dożywotnie (jak np. u muzułmanów) no i legitymacja. To wszystko. Dla graczy, którzy lubią nieco...

ORDER OF BATTLE: II WOJNA ŚWIATOWA

Dla fanów gier "Order of Battle" mamy garść newsów. Po pierwsze gra znana jako "Order of Battle: Pacific" zostaje przerobiona na "Order of Battle: II Wojna Światowa". Oznaczać to będzie poszerzenie spektrum czasoprzestrzeni gry o pozostałe fronty i areny walk tejże...

CRUSADER KINGS 2 – ŻYJ DŁUGO (ALE JAŁOWO) I PROSPERUJ

Autor: Darkrenown z Paradoxplazy Tłumaczenie: Maciej-Kamil z naszego forum Witam. Dzisiaj powiem coś o nowym systemie bogactwa, który jest mechaniką sekretnego DLC. Prosperowanie jest przeciwieństwem depopulacji, o której wspominałem w poprzednich DT. Prowincje, na...

EUROPA UNIVERSALIS IV – MOCARSTWOWOŚĆ

Dlaczego ludzie lubią gry strategiczne? Bo lubią poczucie władzy. To jest niczym narkotyk lub afrodyzjak. Paradoxowi devsi zrozumieli to i dlatego wprowadzą nowy ficzer do EU4 - system mocarstw. Wraz z nadchodzącym dodatkiem 8 najpotężniejszych państw świata będzie...

EUFIGAMES.COM

23 User(s) Online Join Server

POLECAMY INSTALACJE:

REKLAMA GOOGLE: