THE METRONOMICON – UZUPEŁNIENIE PREVIEWU

Na naszym portalu mieliśmy już preview Metronomicona - teraz przydałoby się...

Project Highrise – recenzja

Dawno dawno temu, za morzami i oceanami, był sobie producent gier...

THE METRONOMICON – PREVIEW

Współcześni gracze często narzekają, że gry są robione coraz prostsze, gdzie...

Panzer Corps: US Corps ’43 & ’44-45 – recenzja

Z prawdziwą radością i przyjemnością wziąłem do ręki dwa najnowsze DLC do...

THIRTY YEARS WAR – RECENZJA

O Wojnie Trzydziestoletnej napisano sporo, poddając ją pod różnorakie analizy...

PLANAR CONQUEST – RECENZJA

Gry 4X dostały ostatnimi czasy swoistego kopa - pojawiły się kompletnie nowe...

Hearts of Iron 4 – Recenzja

Siedem lat. Pięć, jeśli do serii dołączyć Darkest Hour, cztery jeśli liczyć od...

US CORPS ’42 – RECENZJA

Autor recenzji - Maciej-Kamil "Panzer Corps" to unowocześnienie starego,...

Recenzja: Excubitor

Autor recenzji - Maciej-Kamil Excubitor jest to połączenie obrony wieży i...

Stellaris – recenzja

Po prawie dwudziestu latach tworzenia strategii osadzonych w historii rodzaju...

Panzer Corps – Recenzja

OCENA: 9/10 Zalety: To wciąż stary, dobry Panzer General | Długie godziny...

Pillars of Eternity – recenzja

Fani izometrycznych RPGów spod znaku Baldur's Gate od dawna mogli czuć się...

Command: Modern Air/Naval Operations – recenzja

Gdy Goliat podrzucił mi tę grę do recenzji, to myślałem, że go zamorduję. No...

King’s Bounty: Dark Side – recenzja

Przyznam uczciwie, że moje początki z Ciemną Stroną do prostych nie należały....

Supreme Ruler 1936 – Recenzja

OCENA: 6/10 Zalety: IIWŚ w nieco innym ujęciu | Rozbudowana dyplomacja |...

EUROPA UNIVERSALIS IV – FETYSZYZM

Najmłodsza religia w świecie EU4 - fetyszyzm - wszedł na scenę praktycznie bez większego echa. Ot raczej jako dodatek do wsparcia ludów Afryki centralnej oraz zachodniej. Owszem, posiadała pewne smaczki, no ale ciągle była odczuwana jako jakaś zapchajdziura niż...

STELLARIS – HEINLEIN PATCH CZĘŚĆ 2

Dedykowane role System okrętowy był krytykowany za to, że klasy okrętów nie miały jakiś jasno określonych ról przez co mało sensowne było tworzenie mieszanej floty. Jeden, naspamowany dobry projekt (np. niszczyciela z lancą tachyonową) częściej bywał lepszą opcją niż...

THE METRONOMICON – PREVIEW

Współcześni gracze często narzekają, że gry są robione coraz prostsze, gdzie wyzwań praktycznie brak i ślepa małpa byłaby w stanie przejść 100/100. Poza tym są też opinie, że liczy się tylko grafika a gameplay nie daje porządnej satysfakcji. Jednakże ludzie, którzy...

EUROPA UNIVERSALIS IV – KRÓLOWA

Królowa - ktoś, kto w EU4 praktycznie nie występował. I nie chodzi tutaj wcale o żeńskich władców, ale o żony królów. Szerzej o współmałżonka/współmałżonkę (dla uproszczenia - dalej królowa). Nadchodzący patch wprowadza właśnie tą postać do gry. Każdorazowo przy...

Stellaris – Heinlein Patch część 1

Stellaris nie śpi i będzie dalej się rozwijał. Najbliższy patch (1.3) będzie miał przydomek "Heinlein" po amerykańskim pisarzu SF (autor min. "Władcy Marionetek", "Kawaleria Kosmosu"). Główną osią ma być rozwiązanie problemów kluczowych, wg społeczności ParadoxPlazy....

EUROPA UNIVERSALIS IV – KOPTYJSKIE ŚWIĘTE MIEJSCA

Od dłuższego czasu koptowie byli jedną z dość nudnych religii. Flavouru prawie żadnego, mechaniki żadnej, liczba państw mikra. Wypominało się, że w czasach kiedy traktowani byli jako prawosławni to było lepiej i ciekawiej niż teraz. Po wielu tematach i postach z...

CRUSADER KINGS 2 – NIELUDZKOŚĆ CZŁOWIEKA DO CZŁOWIEKA

No to mamy w końcu DD, w którym to jednoznacznie wiadomo na jakie DLC jest adresowane. Cofniemy się w nim do głównego tematu tegoż dodatku - to jest do tematyki umierania. Więziennictwo w CK2 było dość nudne, chociaż nieprzyjemne. Generalnie opcji było niewiele a...

CRUSADER KINGS 2 – ŚWIAT BABSKI I POGAŃSKI

Autor: Darkrenown z Paradoxplazy Tłumaczenie: Maciej-Kamil z naszego forum To DT jest o zawartości aktualizacji 2.6, a nie o sekretnym DLC, ale chodźmy dalej! Zacznijmy od tego, poganie defensywni mogą teraz wezwać bandy pobożnych wojowników - jeśli są najeżdżani...

EUROPA UNIVERSALIS IV – CECHY DOWÓDCÓW

Kontynuowane są wątki personalne w EU4 - nie tylko przywódcy państw, ale i dowódcy wojskowi będą posiadać więcej cech niż tylko suche statystyki. Po zakończeniu każdej bitwy dowódca będzie miał szansę na zdobycie cechy. W przeciwieństwie do osobowści władców - cechy...

EUFIGAMES.COM

24 User(s) Online Join Server

POLECAMY INSTALACJE:

REKLAMA GOOGLE: