THE METRONOMICON – UZUPEŁNIENIE PREVIEWU

Na naszym portalu mieliśmy już preview Metronomicona - teraz przydałoby się...

Project Highrise – recenzja

Dawno dawno temu, za morzami i oceanami, był sobie producent gier...

THE METRONOMICON – PREVIEW

Współcześni gracze często narzekają, że gry są robione coraz prostsze, gdzie...

Panzer Corps: US Corps ’43 & ’44-45 – recenzja

Z prawdziwą radością i przyjemnością wziąłem do ręki dwa najnowsze DLC do...

THIRTY YEARS WAR – RECENZJA

O Wojnie Trzydziestoletnej napisano sporo, poddając ją pod różnorakie analizy...

PLANAR CONQUEST – RECENZJA

Gry 4X dostały ostatnimi czasy swoistego kopa - pojawiły się kompletnie nowe...

Hearts of Iron 4 – Recenzja

Siedem lat. Pięć, jeśli do serii dołączyć Darkest Hour, cztery jeśli liczyć od...

US CORPS ’42 – RECENZJA

Autor recenzji - Maciej-Kamil "Panzer Corps" to unowocześnienie starego,...

Recenzja: Excubitor

Autor recenzji - Maciej-Kamil Excubitor jest to połączenie obrony wieży i...

Stellaris – recenzja

Po prawie dwudziestu latach tworzenia strategii osadzonych w historii rodzaju...

Panzer Corps – Recenzja

OCENA: 9/10 Zalety: To wciąż stary, dobry Panzer General | Długie godziny...

Pillars of Eternity – recenzja

Fani izometrycznych RPGów spod znaku Baldur's Gate od dawna mogli czuć się...

Command: Modern Air/Naval Operations – recenzja

Gdy Goliat podrzucił mi tę grę do recenzji, to myślałem, że go zamorduję. No...

King’s Bounty: Dark Side – recenzja

Przyznam uczciwie, że moje początki z Ciemną Stroną do prostych nie należały....

Supreme Ruler 1936 – Recenzja

OCENA: 6/10 Zalety: IIWŚ w nieco innym ujęciu | Rozbudowana dyplomacja |...

PLANAR CONQUEST – RECENZJA

Gry 4X dostały ostatnimi czasy swoistego kopa - pojawiły się kompletnie nowe tytuły oraz kontynuacje bądź dodatki do już znanych. Wśród jednych z nich znalazło się dziecko Wastelands Interactive - Planar Conquest. Tytuł ten najlepiej określić na wstępie jako dodatek...

Hearts of Iron 4 – Recenzja

Siedem lat. Pięć, jeśli do serii dołączyć Darkest Hour, cztery jeśli liczyć od wydania Their Finest Hour. Ponad dwa lata od zapowiedzi. Paradox długo kazał nam czekać na kolejną odsłonę Serc z Żelaza. Równie długo zastanawialiśmy co dostaniemy. Rewolucję czy ewolucję?...

US CORPS ’42 – RECENZJA

Autor recenzji - Maciej-Kamil "Panzer Corps" to unowocześnienie starego, dobrego "Panzer General". Nie będę jednakże recenzował samej gry, tylko rozszerzenie do niej – US corps '42. Zaczynamy od wyboru jednostek, z jakimi będziemy grać: można wybrać między czołgami, a...

EUROPA UNIVERSALIS IV – AKCEPTOWALNOŚĆ KULTUR

Na początku dostaliśmy informację, że będzie... przerwa. Po prostu devsi biorą sobie powoli wolne, zatem od teraz nie należy oczekiwać na kolejne paczki informacji. Głównym tematem tego DD była jednak kultura. Przypomniano graczom, że kultura nie jest tożsama z...

CRUSADER KINGS 2 – ABY PRZEŻYĆ

Autor: Darkrenown z Paradoxplazy Tłumacz: Maciej-Kamil z naszego forum Pierwszą linią obrony przed epidemią będzie odosobnienie. Jest to podobne do ukrywania się, jednakże w tym wypadku zamykasz się w swym zamku razem ze swoim dworem. Jest to bardzo efektywny sposób...

EUROPA UNIVERSALIS IV – INSTYTUCJE

W dzisiejszym DD ludzie od Paradoxu przedstawili nam wspaniałą wieść - koniec ze sztywnym kluczem kosztów technologicznych! Od najbliższej wersji to nie grupy technologiczne będą decydować o kosztach technologii, ale instytucje. Ale zaraz, zaraz. Jakie instytucje,...

Recenzja: Excubitor

Autor recenzji - Maciej-Kamil Excubitor jest to połączenie obrony wieży i strzelanki. Elementami wziętymi z tej pierwszej jest to, że w każdej misji musimy bronić jakiegoś obiektu oraz, iż możemy budować wieżyczki, aby ułatwiły nam walkę. Z drugiego gatunku pochodzi...

HOI IV – POLSKIE DLC

"Zjednoczeni i Gotowi!" - polskie DLC do HoI4 Polska. Kraj-flaga, istniejacy w HoI-ach tylko po to aby zostać zjedzony przez Rzeszę a przez to uruchomić machinę wojenną świaa. Kraj, dla którego przez lata nie było sensu pisać niczego dużego, otrzyma do HoI-a 4 własną...

Stellaris – recenzja

Po prawie dwudziestu latach tworzenia strategii osadzonych w historii rodzaju ludzkiego, programiści ze studia Paradox wreszcie poważyli się na inne tło dla swoich strategii. Stellaris bowiem prowadzi gracza w (nie)daleką przyszłość, w której rożne cywilizacje (od...

HOI IV – KOMPUTER BĘDZIE MONDRY CZY MĄDRY?

Autor: SteelVolt z pp. Tłumaczenie: Maciej-Kamil z naszego forum W tym tygodniu DT będzie o S.I. "Pole absurdalnie wysokich wymagań i katastrofalnie złych standardów." - Wiz Ze względu na to, że autor powyższych słów zajął się innymi projektami, pozostałem jedyną...

EUFIGAMES.COM

24 User(s) Online Join Server

POLECAMY INSTALACJE:

REKLAMA GOOGLE: