THE METRONOMICON – UZUPEŁNIENIE PREVIEWU

Na naszym portalu mieliśmy już preview Metronomicona - teraz przydałoby się...

Project Highrise – recenzja

Dawno dawno temu, za morzami i oceanami, był sobie producent gier...

THE METRONOMICON – PREVIEW

Współcześni gracze często narzekają, że gry są robione coraz prostsze, gdzie...

Panzer Corps: US Corps ’43 & ’44-45 – recenzja

Z prawdziwą radością i przyjemnością wziąłem do ręki dwa najnowsze DLC do...

THIRTY YEARS WAR – RECENZJA

O Wojnie Trzydziestoletnej napisano sporo, poddając ją pod różnorakie analizy...

PLANAR CONQUEST – RECENZJA

Gry 4X dostały ostatnimi czasy swoistego kopa - pojawiły się kompletnie nowe...

Hearts of Iron 4 – Recenzja

Siedem lat. Pięć, jeśli do serii dołączyć Darkest Hour, cztery jeśli liczyć od...

US CORPS ’42 – RECENZJA

Autor recenzji - Maciej-Kamil "Panzer Corps" to unowocześnienie starego,...

Recenzja: Excubitor

Autor recenzji - Maciej-Kamil Excubitor jest to połączenie obrony wieży i...

Stellaris – recenzja

Po prawie dwudziestu latach tworzenia strategii osadzonych w historii rodzaju...

Panzer Corps – Recenzja

OCENA: 9/10 Zalety: To wciąż stary, dobry Panzer General | Długie godziny...

Pillars of Eternity – recenzja

Fani izometrycznych RPGów spod znaku Baldur's Gate od dawna mogli czuć się...

Command: Modern Air/Naval Operations – recenzja

Gdy Goliat podrzucił mi tę grę do recenzji, to myślałem, że go zamorduję. No...

King’s Bounty: Dark Side – recenzja

Przyznam uczciwie, że moje początki z Ciemną Stroną do prostych nie należały....

Supreme Ruler 1936 – Recenzja

OCENA: 6/10 Zalety: IIWŚ w nieco innym ujęciu | Rozbudowana dyplomacja |...

HOI IV – BOMBA ATOMOWA

Autor: podcat z forum paradoxplaza. Tłumaczenie: Maciej-Kamil z naszego forum. Dzisiejszy temat jest wybuchowy: są nim bomby atomowe. Broń atomowa jest technologią z późniejszego czasu gry i aby ją uzyskać trzeba zrobić kilka rzeczy. Pierwszym krokiem jest opracowanie...

EUROPA UNIVERSALIS IV – MARE NOSTRUM: KONDOTIERZY

Kondotier - przywódca italskiej wojsk najemnitów w przedziale wieków XIV-XVI. Organizował sam swoje siły a oferował temu, kto akurat posiadał pieniądze. Oferowali więcej niż tylko brutalną siłę, za co otrzymywali sowite wynagrodzenie. W historii włoskiej zapisali się...

STELLARIS – INŻYNIERIA WSTECZNA

Autor: gekulf z forum paradoxplaza (p.p.) Tłumaczenie: Maciej-Kamil z naszego forum Witajcie, padlinożercy i międzygwiezdni gangsterzy! Dzisiaj powiem o rumowiskach i odwrotnej inżynierii. Jeżeli pokonasz wrogie okręty, bądź stworzenia żywe, to jest możliwe, że...

HOI IV – OPERACJE DESANTOWE

Autor: podcat z forum paradoxplaza. Tłumaczenie: Maciej-Kamil z naszego forum. Witam wszystkich, dzisiejszym tematem są desanty morskie. Głównym celem projektowania desantów było sprawienie, żeby stały się czymś wymagającym: przygotowania, taktyk bitewnych,...

EUROPA UNIVERSALIS IV – MARE NOSTRUM: O WOJNIE MORSKIEJ

Oryginalny autor: Johan z forum paradoxplaza. Tłumaczenie: Legend z naszego forum "Cześć, witamy w naszym kolejnym DD dotyczącym kluczowych elementów naszego nadchodzącego dodatku - Mare Nostrum. Zmieniliśmy kompletnie mechanikę misji morskich wprowadzając...

STELLARIS – SZTUCZNA INTELIGENCJA

Skoro gra posiada tryb single-player no to i komputer coś musi działać. A ponieważ docelowo to ma być gra typu Grand Strategy, no to musi wykazywać nieco szerszą gamą spraw aniżeli w innych rodzajach. Dzisiaj devsi postanowili przekazać nam nieco informacji właśnie o...

HOI IV – ZWAPNIAŁY SMOK

Autor: Havebeard z forum paradoxplaza. Tłumaczenie: Maciej-Kamil z naszego forum Chiny zawsze były wielką trudnością dla gier HoI, ale pomimo tego włożyliśmy czapkę myślenia (thinking cap) i zobaczyliśmy, co możemy zrobić, żeby poprawić sytuację. Na początku gry...

EUROPA UNIVERSALIS IV – MARE NOSTRUM: O HANDLU

Informacje przełożone przez ersa z naszego forum. Ligi Handlowe - założyć je może każda rep. kupiecka i tylko ona może im przewodzić. Zapraszać można tylko jednoprowincjonalne kraje (nie dotyczy lidera), Członkowie ligi dostają lekki plus do relacji między sobą, a...

STELLARIS – MULTIPLAYER

Autor: Alexivan z forum paradoxplaza. Tłumacz: Maciej-Kamil z forum Eufi. Mam dobre wieści! Dzisiejszy dziennik twórców (d. t.) będzie o grze multiplayer (MP) i o tym, co czyni ją tak wspaniałą. Zacznijmy od podstaw. Gracze są w stanie hostować gry z 32 imperiami...

HOI IV – LEW ALBIONU

Oryginalny autor: Podcat z forum paradoxplaza. Tłumaczenie: Maciej-Kamil z naszego forum Witajcie w kolejnym dzienniku twórców. Tym razem *pije łyk earla grey'a" przyjrzymy się Zjednoczonemu Królestwu. Zaczyna ono jako przywódca Aliantów (którzy w tym momencie...

EUFIGAMES.COM

13 User(s) Online Join Server

POLECAMY INSTALACJE:

REKLAMA GOOGLE: