THE METRONOMICON – UZUPEŁNIENIE PREVIEWU

Na naszym portalu mieliśmy już preview Metronomicona - teraz przydałoby się...

Project Highrise – recenzja

Dawno dawno temu, za morzami i oceanami, był sobie producent gier...

THE METRONOMICON – PREVIEW

Współcześni gracze często narzekają, że gry są robione coraz prostsze, gdzie...

Panzer Corps: US Corps ’43 & ’44-45 – recenzja

Z prawdziwą radością i przyjemnością wziąłem do ręki dwa najnowsze DLC do...

THIRTY YEARS WAR – RECENZJA

O Wojnie Trzydziestoletnej napisano sporo, poddając ją pod różnorakie analizy...

PLANAR CONQUEST – RECENZJA

Gry 4X dostały ostatnimi czasy swoistego kopa - pojawiły się kompletnie nowe...

Hearts of Iron 4 – Recenzja

Siedem lat. Pięć, jeśli do serii dołączyć Darkest Hour, cztery jeśli liczyć od...

US CORPS ’42 – RECENZJA

Autor recenzji - Maciej-Kamil "Panzer Corps" to unowocześnienie starego,...

Recenzja: Excubitor

Autor recenzji - Maciej-Kamil Excubitor jest to połączenie obrony wieży i...

Stellaris – recenzja

Po prawie dwudziestu latach tworzenia strategii osadzonych w historii rodzaju...

Panzer Corps – Recenzja

OCENA: 9/10 Zalety: To wciąż stary, dobry Panzer General | Długie godziny...

Pillars of Eternity – recenzja

Fani izometrycznych RPGów spod znaku Baldur's Gate od dawna mogli czuć się...

Command: Modern Air/Naval Operations – recenzja

Gdy Goliat podrzucił mi tę grę do recenzji, to myślałem, że go zamorduję. No...

King’s Bounty: Dark Side – recenzja

Przyznam uczciwie, że moje początki z Ciemną Stroną do prostych nie należały....

Supreme Ruler 1936 – Recenzja

OCENA: 6/10 Zalety: IIWŚ w nieco innym ujęciu | Rozbudowana dyplomacja |...

STELLARIS – GATUNKI NIEROZUMNE I PODGATUNKI

Podczas oględzin różnych planet będzie można natrafić na interesujące gatunki na poziomie przed-rozumnym. Gdyby zostawić je wolnej ewolucji to może za kilka milionów lat osiągnęłyby stopień rozwoju zdolny do stworzenia cywilizacji. Kosmiczne imperia będą mogły podjąć...

STELLARIS – PRYMITYWNE CYWILIZACJE

Dzisiejsze DD Paradox zaprezentował w formie sfabularyzowanego wykładu nt. prymitywnych cywilizacji. Nie będziemy się nawet starali naśladować ten styl oraz formę i przejdziemy do najważniejszych informacji, jakie z tego wychodzą. W czasie gry będzie można natrafić na...

CK2 – koalicje

W dzisiejszy wtorek cofamy się w czasie i to niemalże dosłownie. Niektórzy już mogą się domyślać o jaki konkret chodzi, ale na razie sza. Bez zbędnego spoilerowania rzucamy okiem na dzisiejsze DD dotyczące ulepszenia CK2. Devsi zapragnęli wprowadzić mechanizmy, które...

STELLARIS – POLITYKI I EDYKTY

Na poniedziałek uruchamiamy rakiety i sprawdzamy co nowego przyniesie nam Stellaris. W tym tygodniu omawiane będą polityki oraz edykty - mechanizmy będące odpowiednikami praw i decyzji z gier historycznych Paradoxu. Generalnie ma to na celu usprawnienia zasad...

Stellaris – DD10 & DD11

#DD 10 Dobre wieści moi drodzy! Wracamy ze świeżą porcją nowych dev diarów. Tym razem rzucimy nieco światła na porty kosmiczne. Porty kosmiczne są stałymi orbitalnymi instalacjami, w zależności od wielkości posiadające tysiące członków załogi i mieszkańców. Przypomina...

HoI 4 DD 35 – Niemcy

Cześć chłopaki, dzisiaj trochę później niż zwykle. Ostatnie przyjęcie wielu beta testerów do zespołu, pochłonęło sporo naszego czasu. Dzisiaj będziemy mówić o Niemcach. Jestem pewien, że każdy jest świadom historycznej roli Niemiec w Drugiej Wojnie Światowej, więc...

Europa Universalis IV – upgrade Generatora Nowego Świata

Europa Universalis IV – upgrade Generatora Nowego Świata

Zgodnie z ostatnią zapowiedzią dzisiaj podejrzymy zmiany jakie dotknęły Generator Nowego Świata - starą funkcję z czasów "Podboju Raju" ("Conquest of Paradise"). Wraz z kolejnymi patchami funkcjonalność funkcji spadała, spadała aż stała się całkowicie niegrywalna. Tak...

HoI 4 DD 34 – Wojny Domowe

Witajcie ponownie w pamiętniku twórców HoI 4. W tym tygodniu opowiemy o nowym systemie wojen domowych stworzonym przez część zespołu zajmującą się skryptami, jako że jest to funkcjonalność ściśle związana z systemami politycznymi i zdarzeniami. Jestem Rufus, skrypter...

HoI 4 33 DD- Zaopatrzenie

Kolejny piątek kolejny odcinek pamiętnika twórców! Dzisiaj będziemy mówić o czymś o co prosiliście od dawna: System zaopatrzenia. To będzie coś wielkiego! System zaopatrzenie w HoI3 sprawiał wiele problemów. Trudno było pojąć jak działa i trudno było się domyśleć co...

Europa Universalis IV – Kozacy: darmowe ficzery

Dzisiaj przyjrzymy się kilku darmowym usprawnieniom gry, które dostaniemy razem z patchem. Jawny system generowania dóbr kolonialnych W serii EU kolonizowano tereny, właściwie nie wiedząc co można z takich a takich ziem uzyskać. Owszem, można było podejrzewać iż futer...

EUFIGAMES.COM

11 User(s) Online Join Server

POLECAMY INSTALACJE:

REKLAMA GOOGLE: