STELLARIS – GATUNKI NIEROZUMNE I PODGATUNKI
Podczas oględzin różnych planet będzie można natrafić na interesujące gatunki na poziomie przed-rozumnym. Gdyby zostawić je wolnej ewolucji to może za kilka milionów lat osiągnęłyby stopień rozwoju zdolny do stworzenia cywilizacji. Kosmiczne imperia będą mogły podjąć...
STELLARIS – PRYMITYWNE CYWILIZACJE
Dzisiejsze DD Paradox zaprezentował w formie sfabularyzowanego wykładu nt. prymitywnych cywilizacji. Nie będziemy się nawet starali naśladować ten styl oraz formę i przejdziemy do najważniejszych informacji, jakie z tego wychodzą. W czasie gry będzie można natrafić na...
CK2 – koalicje
W dzisiejszy wtorek cofamy się w czasie i to niemalże dosłownie. Niektórzy już mogą się domyślać o jaki konkret chodzi, ale na razie sza. Bez zbędnego spoilerowania rzucamy okiem na dzisiejsze DD dotyczące ulepszenia CK2. Devsi zapragnęli wprowadzić mechanizmy, które...
STELLARIS – POLITYKI I EDYKTY
Na poniedziałek uruchamiamy rakiety i sprawdzamy co nowego przyniesie nam Stellaris. W tym tygodniu omawiane będą polityki oraz edykty - mechanizmy będące odpowiednikami praw i decyzji z gier historycznych Paradoxu. Generalnie ma to na celu usprawnienia zasad...
Stellaris – DD10 & DD11
#DD 10 Dobre wieści moi drodzy! Wracamy ze świeżą porcją nowych dev diarów. Tym razem rzucimy nieco światła na porty kosmiczne. Porty kosmiczne są stałymi orbitalnymi instalacjami, w zależności od wielkości posiadające tysiące członków załogi i mieszkańców. Przypomina...
HoI 4 DD 35 – Niemcy
Cześć chłopaki, dzisiaj trochę później niż zwykle. Ostatnie przyjęcie wielu beta testerów do zespołu, pochłonęło sporo naszego czasu. Dzisiaj będziemy mówić o Niemcach. Jestem pewien, że każdy jest świadom historycznej roli Niemiec w Drugiej Wojnie Światowej, więc...
Europa Universalis IV – upgrade Generatora Nowego Świata
Zgodnie z ostatnią zapowiedzią dzisiaj podejrzymy zmiany jakie dotknęły Generator Nowego Świata - starą funkcję z czasów "Podboju Raju" ("Conquest of Paradise"). Wraz z kolejnymi patchami funkcjonalność funkcji spadała, spadała aż stała się całkowicie niegrywalna. Tak...
HoI 4 DD 34 – Wojny Domowe
Witajcie ponownie w pamiętniku twórców HoI 4. W tym tygodniu opowiemy o nowym systemie wojen domowych stworzonym przez część zespołu zajmującą się skryptami, jako że jest to funkcjonalność ściśle związana z systemami politycznymi i zdarzeniami. Jestem Rufus, skrypter...
HoI 4 33 DD- Zaopatrzenie
Kolejny piątek kolejny odcinek pamiętnika twórców! Dzisiaj będziemy mówić o czymś o co prosiliście od dawna: System zaopatrzenia. To będzie coś wielkiego! System zaopatrzenie w HoI3 sprawiał wiele problemów. Trudno było pojąć jak działa i trudno było się domyśleć co...
Europa Universalis IV – Kozacy: darmowe ficzery
Dzisiaj przyjrzymy się kilku darmowym usprawnieniom gry, które dostaniemy razem z patchem. Jawny system generowania dóbr kolonialnych W serii EU kolonizowano tereny, właściwie nie wiedząc co można z takich a takich ziem uzyskać. Owszem, można było podejrzewać iż futer...