THE METRONOMICON – UZUPEŁNIENIE PREVIEWU

Na naszym portalu mieliśmy już preview Metronomicona - teraz przydałoby się...

Project Highrise – recenzja

Dawno dawno temu, za morzami i oceanami, był sobie producent gier...

THE METRONOMICON – PREVIEW

Współcześni gracze często narzekają, że gry są robione coraz prostsze, gdzie...

Panzer Corps: US Corps ’43 & ’44-45 – recenzja

Z prawdziwą radością i przyjemnością wziąłem do ręki dwa najnowsze DLC do...

THIRTY YEARS WAR – RECENZJA

O Wojnie Trzydziestoletnej napisano sporo, poddając ją pod różnorakie analizy...

PLANAR CONQUEST – RECENZJA

Gry 4X dostały ostatnimi czasy swoistego kopa - pojawiły się kompletnie nowe...

Hearts of Iron 4 – Recenzja

Siedem lat. Pięć, jeśli do serii dołączyć Darkest Hour, cztery jeśli liczyć od...

US CORPS ’42 – RECENZJA

Autor recenzji - Maciej-Kamil "Panzer Corps" to unowocześnienie starego,...

Recenzja: Excubitor

Autor recenzji - Maciej-Kamil Excubitor jest to połączenie obrony wieży i...

Stellaris – recenzja

Po prawie dwudziestu latach tworzenia strategii osadzonych w historii rodzaju...

Panzer Corps – Recenzja

OCENA: 9/10 Zalety: To wciąż stary, dobry Panzer General | Długie godziny...

Pillars of Eternity – recenzja

Fani izometrycznych RPGów spod znaku Baldur's Gate od dawna mogli czuć się...

Command: Modern Air/Naval Operations – recenzja

Gdy Goliat podrzucił mi tę grę do recenzji, to myślałem, że go zamorduję. No...

King’s Bounty: Dark Side – recenzja

Przyznam uczciwie, że moje początki z Ciemną Stroną do prostych nie należały....

Supreme Ruler 1936 – Recenzja

OCENA: 6/10 Zalety: IIWŚ w nieco innym ujęciu | Rozbudowana dyplomacja |...

EUROPA UNIVERSALIS IV – ABSOLUTYZM

Przeszliśmy przez okresy wielkich odkryć geograficznych oraz wojen reformacyjnych. Teraz otwieramy wrota do świata władzy absolutnej. Zanim jednak przejdziemy do przeglądu bonusów oraz zasad tego okresu, przypatrzymy się nowej mechanice jaką jest... absolutyzm....

STELLARIS – PERKI WNIEBOWSTĄPIENIA

Dzisiaj Devsi zaprezentują funkcję, związaną z tradycjami oraz jednością, ale będącą częścią nadchodzącego dodatku a nie patcha. Perki wniebowstąpienia Idea Perków wniebowstąpienia związana jest z wizją lepszej reprezentacji ostatecznych celów poszczególnych imperiów....

CK2: MNISI I MISTYCY – GODZINA CZAROWNIC

Minął okres świąteczny, ludzie smutni tłoczą się w tramwajach pomimo tego że jadą do pracy, a my na nowo możemy inwigilować Paradox i przedstawiać co ciekawsze newsy. Teraz dowiedzieliśmy nieco więcej na temat tajnych stowarzyszeń, o tematyce okultystycznej. Grupy...

CK2: MNISI I MISTYCY – ZAKONY

Do gry wprowadzone zostanie 8 zakonów. 2 dla katolików i po jednym dla prawosławnych, miafizytów, nestorian, buddystów, hindusów i dżinistów. Do tych zakonów dołączyć będą mogły zarówno osoby świeckie jak i duchowne. Zakony wymagać będą od swoich członków, by częściej...

STELLARIS – JEDNOŚĆ I TRADYCJA

Na wstępie formalna informacja - nadchodzący patch będzie miał przydomek "Blanks" (od Iain M. Banks - autor). JEDNOŚĆ I TRADYCJA Bardzo ważną cechą, jaką Paradox chciał wprowadzić dla Stellarisa, jest duży potencjał customizacyjny oraz roleplayowy. Jednocześnie...

EUROPA UNIVERSALIS IV – EPOKI

Dzisiaj dostaliśmy opis głównej mechaniki nadchodzącego dodatku do EU4. Będzie to mechanika "Epok Europy Universalis". Czas w grze podzielony będzie na 4 epoki. Epokę odkryć (1400-1530), reformacji (1530-1620), absolutyzmu (1620-1710) oraz oświecenia (1710-1821)....

STELLARIS – REWORK ETYK

Z lekkim poślizgiem (bo moskal pracował do późna) ale już wam przedstawiamy - nowe DD dotyczące Stellarisa. A w nim? Jak sam tytuł niesie - rework etyk... Nie, nie będzie tutaj wielkich rewolucji. Po pierwsze, najprawdopodobniej z powodu nacisków fanów oraz braku...

EUROPA UNIVERSALIS IV – DEWASTACJA

Na starcie notatka, iż ficzer ten dotyczyć będzie patcha a równolegle toczyć będą się prace nad "nieznanym dodatkiem". Przejdźmy jednak do rzeczy. System plądrowania oraz spalonej ziemi w EU4 miał do tej pory status zero-jedynkowy - efekty splądrowania prowincji...

STELLARIS – MIĘDZYWYMIAROWCY ORAZ PREKURSORZY

Najpierw drobna informacja - następny patch będzie miał nazwę "Kennedy". A teraz do rzeczy. Międzywymiarowi przybysze nie do końca działały jak to devsi wyobrażali sobie. Mechanizmy, dotyczące przybycia nowych sił, był za bardzo arbitralny, a tak być nie powinno....

EUROPA UNIVERSALIS IV – KRAJE SKANDYNAWSKIE

Autor: Johan z Paradoxplazy Tłumaczenie: Ers z naszego forum Patch 1.19 nosi nazwe Denmark (Dania). Czemu? Bo skupia się między innym na zmianach w Danii. Kraj ten dostanie masę DHE (Dynamic Historical Events). Skane zacznie z Skånemarket, czyli dużym bonusem do...

EUFIGAMES.COM

20 User(s) Online Join Server

POLECAMY INSTALACJE:

REKLAMA GOOGLE: